Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö rahat tilipäivästä tilipäivään?

Vierailija
02.07.2008 |

Mun tili tulee 15. päivä ja ne rahat menee pääasiassa saman tein lainoihin ja laskuihin. Käyttörahaa jää noin 50 euroa, joilla sitkuttelen lapsilisiin, joka menee yleensä bensaan ja ruokaan. Nyt kuun alussa tilillä on jälleen 25 euroa, jolla pitäisi pärjätä seuraavaan tilipäivään :/

Teen tällä hetkellä lyhennettyä työpäivää, nettona saan kouraan noin 1300€.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitomaksut eivät mitenkään voi olla noin paljon, jos on pienituloinen. Palkka ei selvästikkään riitä edes kuluihin, saisit enemmän jos olisit kotona. Montako lasta? kuinka paljon ruokaan? jos mies kuitenkin saa tonnin kuussa niin miksei osallistu. Mitä sillä luottokortilla on ostettu? voiko opintolainoja jäädyttää? kuinka pitkä työmatka? saatko verotukseen?

Vierailija
22/22 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoitomaksuista: mun bruttotulot normaalisti ovat vähän alle 2500€. Mies on yrittäjä ja tulot epäsäännölliset, mutta eipä niitä tarvi ollakaan kuin noin 1500€, jotta ollaan ylimmässä maksuluokassa.

Käteen tosiaankin jäisi enemmän, jos olisin kotona ansiosidonnaisella!

Kaksi lasta.

Ruokarahoja ei olla varsinaisesti laskettu.

Mies osalllistuu: maksaa autolainan ja muita. Jonkun ne laskut on kumminkin maksettava, ei meillä kummallakaan jää mitään ns. omaan käyttöön.

Luottokortilla on alunperin ostettu vesivahingon remontointi, nyttemmin peruselämää tilipäivien välillä.

En tiedä lainojen jäädyttämisestä, joskushan ne on kumminkin maksettava.

Työmatka 20km, omavastuuosuus tuskin ylittyy tänä vuonna ja mitäs merkitystä sillä on kuukausituloihin edes.

Kun alan taas tehdä normaalipäivää ja saada normaalipalkkaa tilanne helpottuu. Lapset on niin pieniä, että siksi tällainen järjestely hoidon alkuun.

Mutta eipä mulla koskaan ole ollut "ylimääräistä" rahaa, kaikki mitä tulee, tuppaa myös menemään. Se on kyllä ihan oma vika, pitäis opetella pihimmäksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi