Millä laimennatte viinaa?
Siis esim. Koskenkorvaa, Suomi-viinaa tai Leijona-viinaa?
Kommentit (39)
Sekotan päärynä juomaa ei siis limpparia ja saan päärynä sidukkaa näin halvalla
Ranskalainen samea siideri esim Kedriac toimii hyvin.
Fever-Treellä on hyviä miksereitä.
Miksi amatöörit juo viinaa jos se on laimennettava. Ei alle 80 prosenttiseen sekoiteta muuta kun sylkeä suussa.
Täältä löytyy hyviä ohjeita
Kossu on hyvä laimentaa pirtulla.
Miksi viina pitäisi laimentaa?
Vierailija kirjoitti:
Fever-Treellä on hyviä miksereitä.
Fever Treelle täältäkin ääni. Paljon eri makuja
Appelsiinimehulla. Kirsikkamehu myös tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruukannut käyttää akryylimaalien ohenteena. Toimii hyvin kynäruiskussa. Laimenne on siis esimerkiksi Vallejon akryylimaali. Sekoitus vaikka 1:1.
Sinä olet korkeintaan runkannut.
Kolomen desin tuappiin kuus jääpalaa, päälle kaks tai kolome ruakalusikallista sitruunamehutiivistettä, 8-12 cl vodkaa, ja jos lasiin mahtuu, pikkaisen Colaa. Tai jotain muuta makeaa virvoitusjuomaa.
Kossua en juo sen ominaismaun takia, pahaa. Mauttomissa kirkkaissa appelsiinimehun olen todennut tehokkaimmaksi viinan maun peittäjäksi. Jopa 1/3 sekoitus menee ihan hyvin alas.
Vierailija kirjoitti:
Kossua en juo sen ominaismaun takia, pahaa. Mauttomissa kirkkaissa appelsiinimehun olen todennut tehokkaimmaksi viinan maun peittäjäksi. Jopa 1/3 sekoitus menee ihan hyvin alas.
Vodkahan on nimenomaan varsin mauton juoma ja sen takia sitä suositaan cocktaileissa.
Olen juonut älyttömän pahaa pontikkaa ja ainoa, millä sen saastaisen maun sai häivyksiin, oli sokerivesi. Kamalaa oli silti, en suosittele, 2/5 ja nekin pisteet siitä, että toimi kuten piti, mausta huolimatta.
Tavallinen, neutraali viina menee helpoiten raakana, miellyttävimmin taasen kun se on ihan vaan boostaamassa jotain liköörin päälle kasattua drinkkiä.
ginin laimennukseen käytän punaista vermunttia.
Puolukan Poimija kirjoitti:
Ostaa kunnon single maltin niin sitä millään tarvi laimentaa.
Viskiä potussa, hyi hitto!
Kossussahan on 62% vettä valmiiksi.
Mehutiivisteillä. Fun light yms. Loputtomasti eri makuyhdistelmiä.