Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe helvetti

Vierailija
23.07.2016 |

En olisi ikinä muuttanut yhteen jos olisin aavistanut millainen kuspää miehestä kuoriutuu. Äsken laittoi minun poikani kerjäämään keitettyä perunaa tai maksamaan siitä kun hän on sen perunan ostanut ja keittänyt. Että lapseni ovat lokkeja. Hänen oma lapsensa sai perunaa ihan noin vaan. Lähetin pojan Heseen. Ei tarvitse kerjätä enää ikinä. Tämä helvetti loppui nyt.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Sen sijaan että uhoat mahdollisesta erosta, sinun tulee puuttua tilanteisiin, joissa ladtasi kohdellaan huonosti. Lapsesi on lapsi. Sinä olet aikuinen.

Annatko muidenkin ihmisten nimitellä ja kohdella lastasi vahingoittavasti?

lastasi*

Vierailija
22/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelinkiima on niin kova, että sen eteen voi uhrata lapsensakin. Normisettiä yhäreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe=Helvetti. Ne on sama asia. Uskokaa jo.

Vierailija
24/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken laittoi minun poikani kerjäämään keitettyä perunaa tai maksamaan siitä kun hän on sen perunan ostanut ja keittänyt. Että lapseni ovat lokkeja. Hänen oma lapsensa sai perunaa ihan noin vaan.

Eihän tuommoista voi olla olemassa.

Vierailija
25/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Ihanasti teit, kun pistit pojan hampurilaiselle!

Vierailija
26/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä sankaritarinoita tullut kuultua. Joissa äiti on kaikkea muuta kuin sankari. Isäpuoli on kingi.

Eri ruokatavarat jääkaapissa, omille paremmat murkinat, jne.

Eri ruoka-ajat, ei saa tulla ruokapöytään kun vasta sitten kun on omat lapset aterioineet.

Siipan entiset "kakarat" pois jaloista päivittäin ulkoilemaan , että uusi äityli saa viettää laatuaikaa rakkaan vauvelin ja isukin kanssa kahdestaan sisätiloissa.

Vanhin poika jätetään asumaan toiselle paikkakunnalle kun uusi isipuoli ei tykkää naamasta ja sitten muutetaan muutaman sadankilsan päähän yhteiseen kotiin , kyllä se iso poika pärjää jo ilman äitiä, saahan se opinto- ja asumistuen , jne.....

oi vittu sentään että surullisia tarinoita riittää nynneröäideistä joiden päässä viiraa. Ei nuo kaikki voi olla valhetta, eihän?

Vierailija
27/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu.

Lapset ensin omilleen. Treffailkaa muualla, älkää raahatko sulhoja kotiinne jos siellä asuu alaikäisiä lapsia.

Sitten seurustelkaa kuinka/kenen kanssa haluatte kun lapsenne ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
28/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun alkoi olla oireita tuosta, erosin suojellakseni kaikkia lapsia eriarvoisuudelta, myös niitä yhteisiä. Sisarpuolilla on mainiot välit, nuorinten isä löysi naisen joka nyhtää miehestä joka sentin omille lapsilleen. Karma is a bitch.

Vierailija
29/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Siis miten oot epäonnistunu kaks kertaa valitseen väärän miehen? Oot aika luuseri. Kannattasko vaa alkaa leboks?

Ei vaan miehissä on niin paljon luusereita että ei kovin monesti onnista.

No jos se kumppanin valinta on onnesta kiinni, niin kyllä sillon on jo epäonnistunut. Noin niinku lähtökohtaisesti. Luuseri mikä luuseri.

Vierailija
30/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt uusperheessä, jossa kaikille perheenjäsenille oli päivän selvää käyttäytyä hyvin ja kunnioittaa toisia perheenjäseniä.

Se, että aloituksen mies on sadistinen idiootti, ei liity uusperheeseen. Sattui vain tulemaan luonne esiin uusperheessä.

Vierailija
31/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Ihanasti teit, kun pistit pojan hampurilaiselle!

Mitähän ihanaa tuo teko viesti pojalle?

Kyllä se olisi ollut se sikamaisesti käyttäytyvä ukko, jonka olisi pitänyt anteeksipyydön jälkeen poistua.

Vierailija
32/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt uusperheessä, jossa kaikille perheenjäsenille oli päivän selvää käyttäytyä hyvin ja kunnioittaa toisia perheenjäseniä.

Se, että aloituksen mies on sadistinen idiootti, ei liity uusperheeseen. Sattui vain tulemaan luonne esiin uusperheessä.

Ei voinut arvata kun on hyvä isä aina ollut omalle lapselleen ja ennen kuin muutettiin yhteen, on kohdellut kaikkia asiallisesti. Minä luulin että juuri ne miehet joilla ei ole omia lapsia ennestään, ryhtyvät tyranneiksi uusperheessä. Laitoin pojan, ja pikkusiskon joka ei vielä ollut tullut keittöön kun perunasota alkoi, sinne Heseen jotta pystyin huutamaan miehelle. Eli huusin ettei tuollainen vittu sovi ollenkaan ja mitä jos mä alan tekemään samaa kun olen itse tehnyt ruuan. Lopuksi sanoin että muuttaa pois heti kun voi tai minä heti kun voin. Harmi kun lapset ehtivät oikeasti pitää toisiaan melkein kuin sisaruksina. Tuntuu että se on aina se mies kun kusee uusperhekuviot tai exäni kohdalla avioliiton.

Ap

Vierailija
33/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, ihminen on jo yhden lapsiperheen pistänyt palasiksi, niin onko se ihminen todennäköisemmin mielenvikainen vai kultakimpale? =)

Nimenomaan. Akumpikn vanhemmista voisi katsoa peiliin.

Niin kenenkään puoliso ei ikinä kuole vaan aina joku on mielenvikainen. Just joo.

Vierailija
34/48 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies siihen sanoi? Oliko hakenut riitaa erotakseen vai tuliko yllätyksenä?

Vierailija
35/48 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uusperhekuviot ovat tuhoontuomittuja jo heti alussa. Kun tehdään uudet lapset, vanhat vaan muistuttavat ankeasta entisestä elämästä. 

36/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

37/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tapauksen, jossa naisen esikoinen muutti peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle 100km päähän opiskelemaan, vaikka kotipaikkakunnallakin olisi ollut mahdollisuus opiskella samaa alaa, mutta kun lapsi ei voinut sietää äidin avomiestä.

Vierailija
38/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uusperheessä menetellään tänään jos Vain yksi televisio, klo 21 lätkää ja 22 euroviisut. Turha ongelma, 2-3 tv perheessä, läppäri ruutu liian pieni. Miten joustetaan eli herra katsoo lätkää vai------->?

Vierailija
39/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joustavuutta tarvitaan uusperheissä. 

Vierailija
40/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe=Helvetti. Ne on sama asia. Uskokaa jo.

Peesi. Kokemusta on niin lapsuudessa, että näin aikuisena. Älkää yrittäkö edes saada toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän