Jaahas vaimo päättikin tulla sit kotiin vasta klo 13:15
Lähti eilen tyttöjen kanssa viihteelle. Meni heti suihkuun ja kaikki vaatteet laittoi pesukoneeseen ja on kuulemma ihan poikki et nyt pitää levätä kun menee Jaanalle illalla.
Kommentit (20)
Mä tulin kotiin 4:30, menin nukkumaan ja aamulla kun heräsin menin suoraan suihkuun ja laitoin vaatteet pyykkiin! Nyt makoilen peiton alla :)
Vierailija kirjoitti:
Jaanalla taitaa olla iso.
Juu on se löysä kokemusta on.
Ap
Minä en kyllä olisi ollut enää odottelemassa tuloaan.
Miten voi laittaa kaikki vaatteet koneeseen? Mä yleensä en pese kenkiä koneessa ja muut vaatteet voi harvoin pestä kaikki samas lämmössä. Bilevaatteista yleensä pesen paidan ja rintsikat käsinpesulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä olisi ollut enää odottelemassa tuloaan.
Miksi et etkö luota vaimoosi ? Itse luotan.
Ap
Meet sängyn viereen ja katsot sitä silmiin monta minuuttia putkeen. Kyllä siinä akka murtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö missä hän oli yön?
Tottakai kysyin oli mennyt ravintolasta kaverille jatkoille ja nukahtanut sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Meet sängyn viereen ja katsot sitä silmiin monta minuuttia putkeen. Kyllä siinä akka murtuu.
En viitsi häiritä kun nukku jo. Ap
Jos sillä oli mennyt korko poikki kengästä?
Vierailija kirjoitti:
sai varmaan parempaa heh heh
Mitä yrität vihjailla? Vaimo ei ikimaailmassa pettäisi minua !
Tämä on hauska avaus. Tutki laukku ja kännykkä nyt kun vaimo nukkuu. Entä fritsuja, löytyykö?
Oikeesti? Provo? Jos minä tai mies lähtee viihteelle. On viimeinen kotiintuloaika kun ravintolat menee kiinni.
Erikseen pitää olla sovittu jos koko yön jossain. Ei kyllä ole oltu, aina kotiin tultu.
Meillä toi olis kyllä jo suuremman kriisin paikka. Ei kukaan laita heti vaatteita pesukoneeseen. Varmaan ollu panoreissulla ja vaatteet haisee vieraan miehen partavedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska avaus. Tutki laukku ja kännykkä nyt kun vaimo nukkuu. Entä fritsuja, löytyykö?
Fritsuja ei ole.vaan yleensä reisissä ja rinnoissa on nirhaumia no tiedän et vaimo on pikku huppelisa aika kömpelö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä oli mennyt korko poikki kengästä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000555341.html
Legendaarinen.
Onneksi olkoon! Olet onnistunut vaimovalinnassa mainiosti!