Olen aina märkä
Onko täällä muita naisia, jotka on "koko ajan märkiä"? Siis jos työnnän sormet sisään, emätin on aina tosi kostea, tänään just aamulla kun mies halus pikaset ja kommentoi, et oot "nyt jo" ihan märkä, ni jäin miettimään asiaa. Monet naisethan kommentoi, et tarvitsee pitkän esileikin kostuakseen niin paljon, että yhdyntä ei sattuisi. Me voidaan miehen kanssa harrastaa seksiä käytännössä täysin kylmiltään, kostun toki lisää, kun kiihotun enemmän. Enkä nyt koita leveillä kostealla emättimelläni, kiinnostaa vaan, miten asia muilla on.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mun on vaikea kuvitella kipua yhdynnässä, mä oon heti valmis :-D
En mäkään tarkoita leveillä, tajusin oikeastaan tuota raiskausketjua lukiessa että joihinkin oikeasti sattuu... :-(
Sut on siis raiskattu ja nautit siitä? Vai mitä vittua selität.
Pertti 55v. se siinä vaan selittää. Jutut Regina-tasoa.
Onko sulla joku tauti tai tulehdus alapäässä ?
Se on kuule ihan kalun haluuminen mikä saa märäksi
Nuorempana kuvittelin, että kaikki muutkin ovat kosteuden puolesta 'aina valmiita'. Samasta syystä en vaatinut esileikkejä aiemmilta kumppaneiltani ja miehet työntyivät sisään saatuaan suihinoton. Sain orgasmin yhdynnässä vasta 28-vuotiaana, kun vanhempi ja kokenut mies antoi suuseksiä lämmittelynä ja yhtyi vasta sen jälkeen. Kostuminen ei tarkoita sitä, että nainen ei tarvitse esileikkejä osana seksiä. N37
Vierailija kirjoitti:
Oon nytkin märkänä
Uuuhh..märkä pillu 🔥💦 en kestä
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mies luulee että en tarvitse esileikkiä vaan voi suoraan alkaa lykkimään. Inhottavaa, koska tarvitsen sen esileikin kiihottuakseni ja saadakseni myös nautintoa.
Kun mies alkaa lykkimään niin onhan sulla lupa sormettaa omaa klittaasi kiihottuaksesi
Mikä sen estää?
Voit vielä säätää ranteen liikettä saadaksesi orkun samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Oon nytkin märkänä
Olisiko panetus vielä olemassa ja olisihan tosi kiihoittavan saada nuolla märkää kiimaisia naista
M.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mun on vaikea kuvitella kipua yhdynnässä, mä oon heti valmis :-D
En mäkään tarkoita leveillä, tajusin oikeastaan tuota raiskausketjua lukiessa että joihinkin oikeasti sattuu... :-(
raiskauksen ei kuulu sattua! t. raiskauspro
Märkäpillu täälä myös. Suuseksi saa pilluni todella märäksi, jopa niin että pitää kesken pyyhkiä märkyyttä pois koska se vie tuntoa
N47
Vierailija kirjoitti:
Märkäpillu täälä myös. Suuseksi saa pilluni todella märäksi, jopa niin että pitää kesken pyyhkiä märkyyttä pois koska se vie tuntoa
N47
Voisiko olla apua sulle, jos vaihtaisit pillereitä?
Mun pilde kostuu aina kun näen kuvan Joel Hokasta ilman paitaa.