Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina märkä

Vierailija
23.07.2016 |

Onko täällä muita naisia, jotka on "koko ajan märkiä"? Siis jos työnnän sormet sisään, emätin on aina tosi kostea, tänään just aamulla kun mies halus pikaset ja kommentoi, et oot "nyt jo" ihan märkä, ni jäin miettimään asiaa. Monet naisethan kommentoi, et tarvitsee pitkän esileikin kostuakseen niin paljon, että yhdyntä ei sattuisi. Me voidaan miehen kanssa harrastaa seksiä käytännössä täysin kylmiltään, kostun toki lisää, kun kiihotun enemmän. Enkä nyt koita leveillä kostealla emättimelläni, kiinnostaa vaan, miten asia muilla on.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellakohan teillä märillä on bakteerivaginoosi...

Mä oon kyllä hieman kostea toki aina, mutta sellainen vetinen olo ja vesimäinen vuoto oli vain ja ainoastaan bakteerivaginoosin aikana.

Vierailija
22/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen sanoo että tämä ei ole mahdollista, joten joku valehtelee. Omista kokemuksistani tämä on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan naisystävä, joka oli aina kostea. Esileikiksi riitti kysyä, että pannaanko. Olisin mielelläni nuollut ja sormettanut, mutta hän ei jostain syystä halunnut kumpaakaan. 

Vierailija
24/37 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaimo oli vielä kolmekymppisenä aina märkänä, mutta nelikymppisenä onkin jo aika paljon kuivempaa. Ootteko minkä ikäisiä märkäpillut? Saattaa se siitä vielä kuivahtaa.

Vierailija
25/37 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40 vuotta ja märkä edelleen. Koko ajan, ei miehen tarvitse esileikillä itseään vaivata. Itse en pahastuisi vaikka sitä välillä saisi.

Vierailija
26/37 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45 ja märkäpillu. Ehkäisymenetelmällä on iso merkitys. Ilman ehkäisyä tai pillereillä olen ollut paljon kuivempi. Hormonikierukan kanssa olen aina märkä ja se nimenomaan on sellaista kiihottumismärkää, sillä mua myös panettaa koko ajan. Yhdynnässä olen välillä jopa vähän liian märkä.

Vierailija
27/37 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla jotain valko-, väli- tai jälkivuotoa. Silloin vako koko ajan "märkä". Voi tietty olla joku tulehduskin.

Vierailija
28/37 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä naisella jota käyn panemassa viikottain on sellanen pimppa että siitä jää munaan joku ihme silsakerros aina kun käyn siellä vaikka kuinka illalla pesen niin aamulla on sellainen kaahna munassa  ei ennen ollut tuollaista  toki se on helo heti valmis kiuas kun työntää sisään on heti liukuvaa sorttia

ja sen jalkoväli haisee jollekkin ihmeelliselle yh-tahnalle

Vierailija
29/37 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on märkä, ei vielä tarkoita, että olisi kunnolla kiihottonut, esim klitoris ei välttämättä ole erektoitunut. Itsellä olennaista ennen yhdyntää on, että olen märkä ja klitoris on erektiossa. Jos jompi kumpi puuttuu, niin yhdyntä ei tunnu miltään.

Vierailija
30/37 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vajaa viisikymppinen naisystävä ja hän on usein valmiiksi märkä ja helposti alkaa klitoris tököttämään kovana. Jokon aika sitten kun aloimme hän sanoi ettei ole aikuis iällä ollut nöin märkä, kuin olis taas teini. Pillu on.ihan sormeen kuuma ja valuu kun on etusormi pillussa ja pyörittää peukulla klittaa. Usein hän saa jo siinä ekaksi.

Vierailija
31/37 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräällä naisella jota käyn panemassa viikottain on sellanen pimppa että siitä jää munaan joku ihme silsakerros aina kun käyn siellä vaikka kuinka illalla pesen niin aamulla on sellainen kaahna munassa  ei ennen ollut tuollaista  toki se on helo heti valmis kiuas kun työntää sisään on heti liukuvaa sorttia

Ehkä käyttää jotain estrogeenivalmistetta siellä tai muita liukastepuikkoja....

Vierailija
32/37 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaimo oli vielä kolmekymppisenä aina märkänä, mutta nelikymppisenä onkin jo aika paljon kuivempaa. Ootteko minkä ikäisiä märkäpillut? Saattaa se siitä vielä kuivahtaa.

Yli 50 v.....eipä oo vielä aikankaan kuivahtanut...sain tuon saman kommentin "olet aina märkä"...

Vierailija
33/37 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vanhaa virtsaa sulla jäänyt

Vierailija
34/37 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut seitsemän yli 50 vuotiasta naista. Näistä kaksi ovat olleet ihan luonnon liukkaita. Erästä olen pannut sekä 57 v että 68 v ikäisenä ja molemmilla kerroilla rouva oli ihan luonnostaan liukas. Se toinen  oli 51v. Muita ei voinut edes verrata näihin kahteen. Nämä oli samalla lailla liukkaita kukn nuoremmatkin naiset.

Vierailija
35/37 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä käyttää jotain estrogeenivalmistetta siellä tai muita liukastepuikkoja....

Vaimo joutuu käyttämään Vagisania limakalvojen kuivuuden takia, siitä ainakin jää kaluun sellainen "kalvomainen", nahkea tunne pesun jälkeen.

Vierailija
36/37 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin lisää kalun työntelyä!

Vierailija
37/37 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luullut et kaikki on? Sithän se olis ihan hitonmoinen kipu muuten. Ainahan limakalvot on kosteat/"märät". 🤔 Jos puhut ihan selvästä märkyydestä, niin joo, en oo mäkään koskaan kärsinyt kuivuudesta ja se on tosi jees 😊 N30+