Miksi mies ei pidä kunnostaan huolta?
Kamalan paljon näkee kaljamahaisia huono kuntoisia miehiä nykyään.Minä ja tuntemani naiset harrastavat liikuntaa 4-6 kertaa viikossa ja olemme fitissä.Myös tutkimusten mukaan miehet ovat nykyään ylipainoisempia kuin naiset.Missä vika?
Kommentit (28)
AP yritä nyt vaan kehittää itseäsi. Olisi paljon fiksumpaa nostaa omaa tasoaan että kelpaa niille atleettisille miehille kuin valittaa täällä. Mitä enemmän valitat täällä, sitä vähemmän kelpaat. Nyt lähdet ulos luolastasi ja tekemään jotain fiksua!
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen kympin oppilas liikunnassa ja himokuntoilija. Oli pyykkilautaa ja tiukkaa pebaa, lihakset erottuivat selkeästi yms, ns aktiivi judossa. Ja toki tytöt tykkäsivät.
Sitten 25-v kerran salilla kyykätessäni "reuhtomispäivänä" ysärin puolivälissä (nykyään asiaa kutsutaan muodikkaasti cross-fitiksi) ihmettelin minkä takia teen tuota hommaa kun en kuitenkaan tule tarvitsemaan hyvää suorituskykyä missään. Kävelin salilta ulos enkä ole sen jälkeen harrastanut enää koskaan kosmetiikkakuntoilua. Vaimo on nähnyt joitakin kuvia meikäläisestä ennen tapaamistamme, ns rantakuvia. "uiihharmi, miksi sä et ole enää tollainen".
Kysymys kuuluu paremminin, miksi pitäisi, mihin tarvitsen? Verikokeiden perusteella olen huomattavasti paremmassa kunnossa kuin keskimääräinen suomalainen mies, ylipainoa on peräti 3 kg pituuteen nähden ja koska tahansa lähtee 100km/5 päivää käsivarren Lapissa vaeltaen, joten ei tässä kuitenkaan niin paskassa kunnosa olla. Riittää kun ei juo kaljaa eikä kaada kärsästä alas mitä huvittaa, niin pysyy asiallisesssa kuosissa ilman isomaa reuhuamista.
Asiallinen kirjoitus. Mutta sä et ilmeisesti nauttinut siitä tekemistä... Mulla on ainakin joka kerta salilla helvetin kivaa ja tykkään siitä tekemisestä. Naisten ja ulkonäön takia en jaksaisi tätä hommaa.
Tälle palstalle on nyt hiljattain kuin varkain ujuttautunut kummallista propagandaa, jossa kantavana teemana on se kuinka naisia olisi enemmän kuin miehiä ja kuinka kaikki miehet olisivat läskejä ja naiset olisivat aina parempia.
Ei näin, naiset, ei näin. Perustakaa asianne faktoille ja sitten voimme keskustella. Nykyisellään tämä jauhaminen on vain veren kaivamista nenästä perustuen valheisiin.
Keho on kertakäyttötavaraa. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin salilla tai lenkkipolulla rehkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Keho on kertakäyttötavaraa. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin salilla tai lenkkipolulla rehkiminen.
Ajattelit sitten elää keho laiminlyöden.
Vielä kun kerrot, että miksi pitäisi pitää?
Mitä minä siitä hyödyn?
Vierailija kirjoitti:
Keho on yhtä paljon kertakäyttötavaraa kuin elämä. Kyllä molemmista kannattaa pitää huolen ettei rapistu ennen aikojaan.
Olen entinen kympin oppilas liikunnassa ja himokuntoilija. Oli pyykkilautaa ja tiukkaa pebaa, lihakset erottuivat selkeästi yms, ns aktiivi judossa. Ja toki tytöt tykkäsivät.
Sitten 25-v kerran salilla kyykätessäni "reuhtomispäivänä" ysärin puolivälissä (nykyään asiaa kutsutaan muodikkaasti cross-fitiksi) ihmettelin minkä takia teen tuota hommaa kun en kuitenkaan tule tarvitsemaan hyvää suorituskykyä missään. Kävelin salilta ulos enkä ole sen jälkeen harrastanut enää koskaan kosmetiikkakuntoilua. Vaimo on nähnyt joitakin kuvia meikäläisestä ennen tapaamistamme, ns rantakuvia. "uiihharmi, miksi sä et ole enää tollainen".
Kysymys kuuluu paremminin, miksi pitäisi, mihin tarvitsen? Verikokeiden perusteella olen huomattavasti paremmassa kunnossa kuin keskimääräinen suomalainen mies, ylipainoa on peräti 3 kg pituuteen nähden ja koska tahansa lähtee 100km/5 päivää käsivarren Lapissa vaeltaen, joten ei tässä kuitenkaan niin paskassa kunnosa olla. Riittää kun ei juo kaljaa eikä kaada kärsästä alas mitä huvittaa, niin pysyy asiallisesssa kuosissa ilman isomaa reuhuamista.