Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei pidä kunnostaan huolta?

N31
23.07.2016 |

Kamalan paljon näkee kaljamahaisia huono kuntoisia miehiä nykyään.Minä ja tuntemani naiset harrastavat liikuntaa 4-6 kertaa viikossa ja olemme fitissä.Myös tutkimusten mukaan miehet ovat nykyään ylipainoisempia kuin naiset.Missä vika?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tosimiehellä pitää vähän mahaa olla" eli saamattomuus ja laiskuus syynä sekä homoksi leimaantumisen pelko koska liikuntaa harrastava mies on homo mukamas

Vierailija
2/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on suurempi taipumus ylipainoon, joten ei onnistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tosimiehellä pitää vähän mahaa olla" eli saamattomuus ja laiskuus syynä sekä homoksi leimaantumisen pelko koska liikuntaa harrastava mies on homo mukamas

???

Vierailija
4/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani naiset on näitä veteliä ylipainoisia, jotka raahautuvat lannetta nitkuttaen ruokaostoksille

Vierailija
5/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miesten lihasmassa rinnastetaan ylipainoon jotta saadaan tulokset näyttämään paremmilta naisten kannalta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2614237/paavo_nurmen_luvattu_kansa_ja_yl…

Vierailija
6/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miesten lihasmassa rinnastetaan ylipainoon jotta saadaan tulokset näyttämään paremmilta naisten kannalta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2614237/paavo_nurmen_luvattu_kansa_ja_yl…

Höpö höpö. Suomalaiset miehet on surkean ylipainoisia. Harmittaa naisten puolesta kun monesti esim kaupassa 30-50v pariskuntia joissa nainen hoikka tai normaalipainoinen ja mies älytön pallo tai tankki.

Vierailija
7/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Kamalan paljon näkee kaljamahaisia huono kuntoisia miehiä nykyään.Minä ja tuntemani naiset harrastavat liikuntaa 4-6 kertaa viikossa ja olemme fitissä.Myös tutkimusten mukaan miehet ovat nykyään ylipainoisempia kuin naiset.Missä vika?

En oikein tiedä itsekään, mutta asiaa auttaisi paljon jos olisi kotona tuollainen 31v timmi nainen antamassa hellyyttä ja kannustamassa minua. Tosin tiedän että jos ei oo timmissä kunnossa ei sinun kaltaista naista saa. Näin minun "Muna-Kana" kehäpäätelmäkierteeni on valmis. Mutta se on minun ongelmani. Kiitos joka tapauksessa kun kannat huolta minunkin puolestani.

M38

Vierailija
8/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on timmissä kunnossa on hän useimmiten lauttautuja eli homoseksuaali.

Vaikka homot ovat nykyään Suomessa hyväksyttävämpiä kuin koskaan niin silti leimaantumisen vaara on suuri. Miesten ei ole hyvä laittautua tai komistaa itseään. Moni kuvittelee silloin liikaa.

Vierailija
9/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.

Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.

Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

THL

---------------

Tuosta ei hirveästi kannata johtopäätöksiä vetää, jos mies on lihaksikas saattaa hän myös olla tilastoissa ylipainoinen. Lihavien osuus molemmissa yhtä suuri.

Itse en ole kadulla kiinnittänyt huomiota siihen, että miehet olisivat erityisen lihavia.

Vierailija
10/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on timmissä kunnossa on hän useimmiten lauttautuja eli homoseksuaali.

Vaikka homot ovat nykyään Suomessa hyväksyttävämpiä kuin koskaan niin silti leimaantumisen vaara on suuri. Miesten ei ole hyvä laittautua tai komistaa itseään. Moni kuvittelee silloin liikaa.

Höpöhöpö. En usko että suomalainen nuori mies olisi ikinä panostanut näin paljoa itseensä. Kuntosalit ovat täynnä miehiä ja lenkkipolullakin valtaosa vastaantulijoista on nuoria miehiä. Ja nämähän ovat noin 10x merkittävämpiä asioita kuin naisten kampaajat ja shoppailut joilla panostetaan itseensä. 

Vierailija
11/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL

---------------

Tuosta ei hirveästi kannata johtopäätöksiä vetää, jos mies on lihaksikas saattaa hän myös olla tilastoissa ylipainoinen. Lihavien osuus molemmissa yhtä suuri.

Itse en ole kadulla kiinnittänyt huomiota siihen, että miehet olisivat erityisen lihavia.

Etkö osaa lukea? Tuossa yllähän lukee nimenomaan että miehet on paljon lihavampia kuin naiset. Ai luku yhtä suuri 46 ja 66?

Vain sairaanloisen lihavissa suunnilleen sama.

Vierailija
12/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies ei saa kiinnittää liikaa huomiota itseensä - näkemys muuttuu, mutta hitaasti.

2. Mies ei saa arvostusta ja ihailua tarpeeksi, jotta hän voisi hyvin - asia, josta on monelle vaikea puhua. Kulttuuri paheksuu miesten fiilistelyä hyvällä ololla tai vartalolla, joka ei johda mihinkään tai hyödytä mitään. Samoin jos nainen palvoo miehen ulkonäköä, sitä pidetään turhana tai kyseenalaisena.

3. Mies suorittaa konemaisesti: pääasiallisesti työ- ja raha-asiat, isot asumiseen liittyvät asiat. Kuntoilu vaatii riittävää vapaa-aikaa ja irrottautumista vastuista ja projekteista työssä ja perheessä.

Vierailija
13/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL

---------------

Etkö osaa lukea? Tuossa yllähän lukee nimenomaan että miehet on paljon lihavampia kuin naiset. Ai luku yhtä suuri 46 ja 66?

Vain sairaanloisen lihavissa suunnilleen sama.

Etkö osaa itse? Sanoin, jos miehellä on lihaksia eikä ole mikään mikki hiiri niin BMI menee yli 25. Painan noin 80 kg ja olen aikamoinen riukukäsi. Hieman salitreeniä ja saisin painon varmasti 84-85 kiloon. Painoindeksini olisi tuolloin yli 25 eli olisin ylipainoinen. Lihakset painavat enemmän kuin läski, naisena tätä on vaikea ymmärtää kun eihän teillä ole lihaksia.

Vierailija
14/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttävät naisetkin kirittävät huonoissa elämantavoissa, se ei näy heti päältä, siinä vaiheessa kun avaavat suunsa, näkee mitä on opittu ja kuka kasvattanut. Olen ollut ns. Tukeviksi luokiteltujen kanssa istumassa ja kakaramaista nuorta naista huutelee kommentteja ulkonäköön ja lähinnä vaatetuksen, koska näillä ei päässä pyöri muu kuin "tota mä haluun sunnia" pojat. Kolmekympin jälkeen uraoutki onkin sitten hyvällä mallilla.

Huono seura on myös sellaista josta ei ole seuraksi vaikkei olisi mitään sisäisiä ja ulkoisia avuja.

Sekoilevat poikien nimien kanssa, herjaavat ja hakevat seuraa huutamalla asiakkailleen. Millaisen meinaa hurmata häirikkötavoilla?

Vierailija
15/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen oikeasti pitää hieman pyöreästä nallekarhumaisesta miehestä. Olen ollut aika kauan nettitreffeillä, enkä ole vielä yhdessäkään naisen ihannekumppanissa nähnyt miehen toiveruumiinrakenteena hoikkaa. Siellä on aina ne normaali ja pyöreähkö. Välillä myös urheilullinen, mutta sitäkin harvemmin. Tosielämässä, harva nainen haluaa hoikkaa miestä, vaan miehen pitää olla se vähintään 10 kiloa naista painavampi.

Vierailija
16/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis timmiksi ajatellaan ulkoista olemusta ja ehkä osin ravinteellista tietoutta ja tapaa. Ruumiinkulttuuri on vain yksi osa.

Ei tarvitse mennä kovin pitkälle kun huomaa ja haistaa tupakoivia naisia. Sitten kun pitää korvat auki, muutenkin huomaa monta asiaa, joita puheeksi otettuaan sitten peitellään.

Vierailija
17/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko että

Ylipaino sitten johtuu homopelosta?

Vierailija
18/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä kunnon kaljamaha ja bmi yli 30. Lihaksia löytyy mutta kyllä tuossa on 20 kiloa ylipainoa ihan mahassa. Oma bmi noin 27 ja ylimääräinen rasva sijoittunut sinne sun tänne enkä näytä lihavalta. Olen myös huomattavasti paremmassa kunnossa kuin mieheni. Jos mieheni bmi olisi samassa luokassa kuin minun, olisin erittäin tyytyväinen. Mutta kyllä yli 30 bmi on jo liikaa se miehillä että naisilla.

Vierailija
19/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen oikeasti pitää hieman pyöreästä nallekarhumaisesta miehestä. Olen ollut aika kauan nettitreffeillä, enkä ole vielä yhdessäkään naisen ihannekumppanissa nähnyt miehen toiveruumiinrakenteena hoikkaa. Siellä on aina ne normaali ja pyöreähkö. Välillä myös urheilullinen, mutta sitäkin harvemmin. Tosielämässä, harva nainen haluaa hoikkaa miestä, vaan miehen pitää olla se vähintään 10 kiloa naista painavampi.

Olen kuullut melko usein 20-30v naisilta, että heitä alkaa ahdistamaan oma keho, jos mies on liian urheilullinen.

Nallemasuinen mies poistaa naisen pelon, että hän olisi vartaloltaan huonompi kuin mies. Nallemasu ehkä viestii naiselle myös sitä, että mies tarvitsee naisen ohjausta ja "hoitoa", ei ole liian itsenäinen ohjus eikä puolijumala, vaan inhimillinen, erheellinen ihminen.

Vierailija
20/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta jos oltaisiin timmissä eikä sorvattaisi ja dreijattaisi joka joleen, leimattaisiin homoksi, kuten yksinkertaiset yleistävät?

No, oltiinko vaikka antiikin kreikassa koko ajan könsimässä joka paikkaan ja joka liikkuvaa? Varmaan tarinoita liikkui yksittäisistä likkkui kuten nytkin. Ajalle tunnusomaista varmaan oli että oli muutakin kriittistä mikä vei huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän