Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä nainen jonka kengännro on 43 tai yli

Vierailija
23.07.2016 |

Oletko sinut asian kanssa?

Itse kävin juuri ammattilaisen avustuksella ostamassa lenkkikengät. Kengänkokoni on lenkkitossuissa 44! Muuten käytän yleensä kokoa 43.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 42, joten juuri riittävät normikoot. Ihan sinut olen. En ole koskaan uskaltautunut miesten puolelle, vaikka haluaisin. Niillä olisi niin paljon mukavamman näköisiä kenkiä tällaiselle leveälestille.

Vierailija
2/5 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännumeroni on 42, mutta miesten kengissä riittää 41. Olen ostanut muutamat miesten kengät, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Miesten kengät on joskus jopa edullisempia kuin samantyyliset naisten mallit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kengän numero on 35 :D

Vierailija
4/5 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni on yleensä 41, joten en ole ihan tämän keskustelun kohderyhmää, mutta haluan vain sanoa, että ostakaa ihmeessä miesten kenkiä jos haluatte. Olen itse ostanut useat miesten kengät ja todennut niiden sopivan jalkani muodolle paljon paremmin. Lisäksi ovat klassisen näköisiä ja usein halvempia ja jopa kestävämpiä. 

Vierailija
5/5 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kengän numero on 35 :D

Tuon kokoinen jalka ois kyllä lompakkoa ajatellen yliveto. Lastenkengät ovat paljon halvempia vaikka olisivat täysin samanlaiset kuin aikuisten.

Ap