Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon potilaana osastolla ja nyt FB ehdottaa mua hoitaneita kavereiksi..

Vierailija
23.07.2016 |

Esimerkkinä eilen aamulla kierrolla ollut lääkäri ja tänään aamuhoitajaa.. Sattumaako?

En oo mitenkään erityinen, sukunimeni tosin on sama kuin eräällä julkkiksella. 30v olen, umpparileikkauksesta toivun.

Vai jos he tauolla napraavat FB:a ja sen vuoksi ehdottaa? Vai stalkataanko mua? Kehtaanko kysyä :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainnin takia. Olette samassa paikassa, siispä fb päättelee että on jotain yhteistä, ja ehdottaa niitä kavereiksi.

Vierailija
2/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vähän outoo jos hoitajat stalkkaa potilaitaan Facesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat kysyä.

Vierailija
4/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla myös paikannustoiminto, joka ehdottelee samassa paikassa liikkuvia kavereiksi. Tai sitten ovat käyneet stalkkaamassa sua. 

Vierailija
5/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja / lääkäri hakeneet sinua omassa facebookissan, ainoa järkevä selitys. Ellet itse ole hakenut heitä.

Sattumana menisi vielä toinen heistä, mutta vaikea uskoa että kaksi sattumaa yhtäaikaa.....

Vierailija
6/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne ehdotukset näkee?

Vierailija
7/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paikannustoimintokin voi olla, jos tuo on sallittu teillä kaikilla asetuksissa.

Vierailija
8/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sä tiedät sua hoitaneitten sukunimet?! Ja miks oot vielä osastolla.. mä pääsin melkee samantien kotiin kun umppari poistettiin.

Vierailija
9/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sä tiedät sua hoitaneitten sukunimet?! Ja miks oot vielä osastolla.. mä pääsin melkee samantien kotiin kun umppari poistettiin.

Mistä tarvitsee tietää sukunimeä jos profiilista tunnistaa henkilön, profiilikuvasta tai muista tiedoista. En ole ap.

Vierailija
10/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne ehdotukset näkee?

Mobiilissa selaat fiidiä alaspäin nii siinä ne ehdotukset tulee.. emt.

Vierailija
11/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja / lääkäri hakeneet sinua omassa facebookissan, ainoa järkevä selitys. Ellet itse ole hakenut heitä.

Sattumana menisi vielä toinen heistä, mutta vaikea uskoa että kaksi sattumaa yhtäaikaa.....

Sattumaa se ei ole, ja juuri se että useampi niin viittaa siihen ettei oo stalkkauksesta kyse, vaan paikannusasetuksista.

Vierailija
12/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä syystä kannattaa nappasta se paikannustoiminto pois kaikista appseista joissa se on aivan turhaan päällä. 

Vierailija
13/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa se ei ole, ja juuri se että useampi niin viittaa siihen ettei oo stalkkauksesta kyse, vaan paikannusasetuksista.

Onko nää paikannusasennukset automaattisesti päällä? Vai eikö ole? Miten ne saa pois? En käytä mobiilissa mitään karttaa.

Vierailija
14/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan päässyt heti kotiin kun leikkaushaava tulehtui ja tulehdusarvot pomppas kattoon. En tiedä sitten Ap:n tilannetta. Ja kylhä niillä hoitajilla ja lääkäreillä on ne "varmennekortit" ja mua hoitaneet on aina esitelleet itsensä kokonimellä. Mutta joo.

Vierailija
15/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nää paikannusasennukset automaattisesti päällä? Vai eikö ole? Miten ne saa pois? En käytä mobiilissa mitään karttaa.

En osaa neuvoa, tiedän vain että minulla on ne pois päältä koska tietyissä jutuissa tulee ilmoitus näytölle että paikannus epäonnistui koska se on pois päältä.

Vierailija
16/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käyttänyt  sairaalan vierasverkkoa, samoin henkilökunta, joten FB ajattelee että ehkä tunnette toisenne koska liikutte samoissa tiloissa.

Itselle alkaa kans tulla kaveriehdotuksia yrityksistä kun käyn niissä duunihommissa ja käyn heidän verkossaan.

Vierailija
17/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin umpparileikkauksen jälkeen 1,5, vuorokautta osastolla (leikattiin aamuyöllä, pääsin seuraavan päivän illansuussa kotiin), ihan normaali käytäntö ainakin TYKS:ssä.

Vierailija
18/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt riippuu puhelimesta mistä ne saa päälle ja pois. Asetuksista varmaan kannattaa ensimmäisenä alkaa etsimään.

Vierailija
19/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt sama!

Vierailija
20/20 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, että hullu fb tekee vainoharhaiseksi. Lääkärit ja hoitajatkin ovat ihmisiä. Yhtä uteliaita kuin muutkin. Selittäkää vaan kaikki sinne sivustoille, niin työnantajannekin pääsee perille siitä, mitä vapaa-aikananne harrastatte.

Onko krapulapäiviä, jolloin lintsattu töistä? Potkut vai palkankorotus, se selviää sivustoista.

Onko juhlija, narkkari vai leipooko kaikki vapaa-aikansa ja syö kuppikakkuja. Se lääkäriä kiinnostaa!