Nooralotan kiroilu tv:ssa
Mitä ajatuksia herättää v-sanan suorassa lähetyksessä täräyttävä juoksijaneito?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen nyt pitäis herättää? Sitä että tunteet nousi pintaan ja hänkin on vain ihminen.
Tätä juuri hain, ja mielestäni urheilijan seuraaminen kameran kanssa tällaisen tilanteen jälkeen on typerää mutta ei ensimmäinen kerta.
Aika normaalia,tuskin itsekkään pysyisin ruodussa kun koko Suomen lehdistö odottaa olympia mitalia ja ylistää muutenkin ihan liikaa ja sitten menisin mokaamaan noin.
Hän on kyllä tosi söpö suuttuessaan:D ja muutenkin
Minusta Nooralotta ei kiroillut telkkarissa vaan purki tunnetta, joka hänen pyytämättään kuvattiin telkkariin. Hän on pahoitellut asiaa facebookissa. Pahoittelut olisi pitänyt esittää ohjaajan, joka ei antanut urheilijalle yksityisyyttä.
Miksi tätä pitää ruotia, kun Nooralotta on pyytänyt jo julkisesti anteeksi kielenkäyttöään? Mokia sattuu kaikille, annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nooralotta ei kiroillut telkkarissa vaan purki tunnetta, joka hänen pyytämättään kuvattiin telkkariin. Hän on pahoitellut asiaa facebookissa. Pahoittelut olisi pitänyt esittää ohjaajan, joka ei antanut urheilijalle yksityisyyttä.
Yksityisyyttä, öööh? Sun mielestä urheilijalta pitää pyytää lupa, että sitä saa näyttää urheilukilpailussa? Järki hoi.
Enemmän ihmetyttää valmentajan rähjääminen omalla valmennettavalleen epäonnistuneen suorituksen jälkeen.
Kiihoittavaa. Tykkään kun naiset kiroilee.
Ei tuo mitään. Seppo Räty sanoi valmennettavastaan, ettei yksikään heitto menny sinne päinkään miten olisi pitänyt mennä, tuo oli vähän tylyä julkisesti sanoa omasta valmennettavastaan.
Minusta valmentajan epäasiallinen käytös oli paljon pahempi asia, tuskin Nooralotta tahalteen otti varaslähtöä.
Kyllä minullakin olisi varmasti kuohahtanut samanlaisessa tilanteessa. Ainut ero olisi vain se, että v-sanaa ei minun suustani kuulla. En edes halua kirjoittaa sitä. Sielua riipii, kun nuori kaunis tyttö tai nainen käyttää tuota sanaa julkisesti.
Mun mielestä se valmentaja on pelottavan näköinen ja oloinen.
Olisin varmasti itse tehnyt samalla tavalla. Otti päähän jo pelkästään katsoa sitä tilannetta telkkarista, saati että olisin itse ollut juoksijan paikalla. Väärinhän siinä teki vain kuvaaja, joka tarkoituksella seurasi Nooralottaa tilanteen jälkeen, koska halusi saada jonkinlaista tunteenpurkausta televisioon.
Huippu-urheilijat ovat äärimmilleen viritettyjä koneita. Siellä on kaikki hormonitasot ja välittäjäaineet aika lailla eri asennoissa verrattuna normaali-ihmisiin. Ei niitä tunnereaktioita voi ennustaa. Onhan näitä legendoja joissa hiihtokisoissa voitelun epäonnnistuttua tyyppi hiihtää suorana lähimään saunaan, paskoo sukset pillun päreiksi ja heittää pesään. Ja muuta mukavaa.
Luulettekste että se valmentaja huuteli Nooralotan perään kiukkusena siitä varaslähdöstä?! o.O Äly hoiiiii.. Valmentajan kyselyt "mitä **** sä teet" liitty siihen Nooralotan omaan käytökseen joka oli epäasiallista siltä osin että oli sovittu että hän jää haastatteluun ja sen sijaan poistu vaan paikalta.
Mitä sen nyt pitäis herättää? Sitä että tunteet nousi pintaan ja hänkin on vain ihminen.