Suomalaisen, valkoisen, vaaleahiuksisen tytön äidin lyhyt dialogi.
Nyt on sellainen maailmantilanne, että meidän on sekä liittouduttava, että kenties jopa puolustauduttava tulevaisuudessa.
Olen vaalea, suomalainen vaalean suomalaisen tytön Äiti.
Ajatelkoot muut, mitä lystäävät, Eurooppaa, eikä muita saa tuhota.
Suosittelen siskoja ja veljiä Suomessa nyt liittoutumaan.Ennen, kuin on myöhäistä.
Siirryn tästä väliaikaisesti mm.Hommafoorumiin.
Olen 15 -vuotiaan tytön äiti. Jutustellaan siellä lisää.
Kommentit (12)
Ohops, olen vähän kiihtynyt uutisista, anteeksi väärä terminologia tuossakohtaa
Olen tumma, blondin ja sinisilmäisen vaaleaverikön äiti.
Olemme lähdössä lopullisesti pois Euroopasta, mitäpä täällä enää.
Taloustilannekin niin surkea yhdistettynä korkeaan verotukseen ja yleiseen ilmapiiriin, kansalaiset ympäri Eurooppaa ovat leiriytyneet toisiaan vastaan, Turkissa on jo tilanne päällä jne.
Kaikki tämä tulee pahenemaan, pian on köyhä ja sisällissotien repimä Eurooppa, johon toki lisämausteensa antavat muualta tulevat terroristit.
Muutenkin tekstin tarkoitus jäi vähän epäselväksi. Kannattaa kiihtyneessäkin mielentilassa lukea oma teksti kerran läpi ennen lähettämistä. Tämä kirjoitus oli niin täynnä epäselviä lauserakenteita, kielioppivirheitä ja kirjoitusvirheitä, että se vie lukijan huomion itse asiasta. Suomen kieli on varmasti meille kaikille rakas, kunnioitetaan sitä vähän, eikö niin?
Hommafoorumista seuraa vain lisää huonoja uutisia.
Vestigia terrent.
Ei onnistu nyt.Siirrymme Hommafoorumiin.Piste ja näkemiin.
Nyt on sellainen maailmantilanne, että meidän on sekä liittouduttava, että kenties jopa puollustauduttava tulevaisuudessa.
Olen vaalea, suomalainen vaalean suomalaisen tytön narkkiäiti.
Ajatelkoot muut, mitä lystäävät, sossua ja kelaa eikä muita saa tuhota.
Suosittelen siskoja ja veljiä Suomessa nyt liittoutumaan poliisia vastaan.Ennen, kuin on myöhäistä.
Siirryn tästä väliaikaisesti mm. Päihdelinkkiin
Olen 15 -vuotiaan tytön 28-vuotias äiti. Jutustellaan siellä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Taloustilannekin niin surkea yhdistettynä korkeaan verotukseen ja yleiseen ilmapiiriin, kansalaiset ympäri Eurooppaa ovat leiriytyneet toisiaan vastaan, Turkissa on jo tilanne päällä jne.
Kaikki tämä tulee pahenemaan, pian on köyhä ja sisällissotien repimä Eurooppa, johon toki lisämausteensa antavat muualta tulevat terroristit.
Ette ole eurooppalaiset tervetulleita euroopan ulkopuolelle,pysykää siellä ja hoitakaa omat asianne.
Eurooppalaisten ahneus on saanut maailman sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tämä tulee pahenemaan, pian on köyhä ja sisällissotien repimä Eurooppa, johon toki lisämausteensa antavat muualta tulevat terroristit.Ette ole eurooppalaiset tervetulleita euroopan ulkopuolelle,pysykää siellä ja hoitakaa omat asianne.
Eurooppalaisten ahneus on saanut maailman sekaisin.
Sorry, on jo kansalaisuus yhteen Euroopan ulkopuoliseen valtioon.:)
Ei muita, vaan MEITÄ