Miehet, vastatkaa rehellisesti: onko nuorempi nainen aina kauniimpi?
Jos vertaa esim 20-vuotiasta ja 30-vuotiasta. Viekö tuo nuorempi aina voiton?
Ja mitkä asiat yleensä vaikuttaa siihen, että kiinnostutte jostakin naisesta?
Kommentit (19)
Itselläni näin ei ole, mutta minulla onkin pakkomielle vanhempiin naisiin.
mua ahdistaa, että miehet kehuvat minua suloiseksi. Mutta tiedän, että suloisuuteni on katoavaista; aina sitä on vuosi vuodelta vähemmän. Olenko sitten vanhempana enää haluttava kenenkän silmissä?
Riippuu mitä kauneudulla tarkoitetaan. Onhan kakskymppinen elinvoimaisempi, mutta hyvässä naisessa on muutakin kuin ulkonäkö.
Kauneus ei katoa 20 ja 30 v. välillä. Joillakin ei koskaan <3
Ei ole aina kauniimpi. Riippuu naisesta, mutta jotkut naiset näyttää vanhempina paremmilta kuin nuorempina. Itse parikymppisenä pidän yleensä kolmekymppisiä naisia viehättävämpinä. Ovat mukavia, taitavempia sängyssä... ja jotenkin vaan makuuni.
On niitä rumia nuoria naisiakin, mutta hyvin yksilöllistä.
Jotkut nuorena kauniit rupsahtaa todella nopeasti ja toiset ovat vasta 30v puhjenneet kukkaan, mutta 40v naiset onkin sitten jo selvästi rupsahtaneita ja kuluneita.
Tyttömäinen ja suloinen on yleensä hyvä.
Ei tietenkään.
Toki nuoruus on valttia, mutta kyllä hoikka ja piirteiltään kaunis nelikymppinen ja sitä vanhempikin aina ruman ja/tai lihavan parikymppisen voittaa.
Ei tietenkään.Eikä 20v mieskään komeampi.40-50 v tapahtuu kuitenkin paljon...38v ja 40v on aika helppo nähdä se hehkuu ja elivoiman katoaminen.Katso esim Anu Saagimin,Jätä Kärkkäisen kuvia vuosien varrelta.Sama miehillä esim. Arto Bryggare.
Ihmettelen kovasti ap:n pakkomiellettä asiaan. Olisiko aika tehdä ap tälle epävarmuudellesi ja neuroottisuudelle jotakin? Mitäs luulet?
Tarkoitin siis 38v ja 40v välissä
Kauneus on vain yksi elementti ihmisessä. Kyllä vanhempi nainen voi olla hyvinkin kaunis, mutta silti mies voi pitää nuorempaa naista viehättävämpänä, vaikka ei olisi yhtä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaa esim 20-vuotiasta ja 30-vuotiasta. Viekö tuo nuorempi aina voiton?
Ja mitkä asiat yleensä vaikuttaa siihen, että kiinnostutte jostakin naisesta?
Ei ole, tässä esimerkki Katan morsian on 18 vuotta Kataa nuorempi mutta näyttää rupsahtaneemmalta.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kata-Souri-loysi-elamaansa-naisen-El…
Melko paljon pyyleviä parikymppisiä nykyään. Varmaan yhtä paljon lihavia nuoria naisia kuin keski-ikäisiä näkyy katukuvassa, jos ei enemmänkin painavia nuorempia kuin vanhempia. En nyt niin tarkkaan ole katsonut mutta vastaus on että ikä ei aina vaikuta ulkonäköön rumentavasti. Kokonaisuus ratkaisee. Siis iloista ja pirtsakkaa olemusta on mukavampi katsella kuin mörköä. 😊
Vierailija kirjoitti:
mua ahdistaa, että miehet kehuvat minua suloiseksi. Mutta tiedän, että suloisuuteni on katoavaista; aina sitä on vuosi vuodelta vähemmän. Olenko sitten vanhempana enää haluttava kenenkän silmissä?
Voi olla että et, mutta sitähän se elämä on, ettei kaikki kelpaa. Se nyt on vaan hyväksyttävä.
up