Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että aiheesta monta keskustelua, mutta mielestäni Sannin sairaalloista laihuutta ei saisi kehua. Tyttäreni alkoi laihduttaa saadakseen Sannin "vartalon".

Vierailija
22.07.2016 |

Te jotka olette sitä mieltä, että tällainen anorektinen luurankomainen vartalo on jotenkin tavoiteltava, ja toivotte oman tyttärenne laihduttavan itsensä tuollaiseksi, olette varmaankin jotenkin häiriintyneitä. Tyttäreni 13v on vannoutunut Sanni-fani, laulaa joka päivä "mitähän vittua sulta alkaa suusta leegot tippua" ja "anna mun olla sun vahinko...jos haluut testaa mua yhden kerran..." Nyt hän ei syö mitään muuta kuin vihreitä salaatinlehtiä ja jotain energiapatukoita, jotta voisi saad pikaisesti yhtä laihan upean vartalon kuin Sannilla. Toivon toella sydämestäni, että Sanni-villitys menisi pian ohi ja tyttöni muuttuisi normaaliksi nuoreksi takaisin.
https://www.instagram.com/p/BCV_tmTzbge/
http://aijaa.com/2K4HMC
http://www.radionova.fi/uutiset/viihde/laulajakaunotar-sannin-kuvasta-no...
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Laulajapari-Sanni-ja-Eveliina-Rodokse...

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

v2013 eli vai 3 vuotta sitten Sanni oli terveen ja normaalin näköinen. Ei ole tainnut pää kestää ylihypetettyä julkisuutta...

http://static.iltalehti.fi/popstars/sanni7_2005TL_503_ps.jpg

Vierailija
2/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla on paljon pahempiakin ongelmia kuin laihuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöA kirjoitti:

sanni ei oo liian laiha

Juuri sinun kaltaisiasi mielipiteitä pelkään, koska tuon takia voi moni lapsi ja nuori joutua sairaalaan ja hengenvaaraan. Oletko sokea jos sinun mielestäsi Sanni on normaalipainoinen? Viitsitkö edes katsoa aloitusviestin kuvat?

AP

Vierailija
4/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannilla on paljon pahempiakin ongelmia kuin laihuus.

Nyt sulla olisi loistava tilaisuus kertoa tietosi meille kaikille. Mitä ongelmia voi olla pahempia kuin anoreksia?

Vierailija
5/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo söpöa on itse syömishäiriöinen teini, joka on ollut jopa osastohoidossa. Tai voi olla, että kyseessä on trolli, mutta hänen juttujaan on ihan turha kuunnella.

Vierailija
6/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

sanni ei oo liian laiha

Juuri sinun kaltaisiasi mielipiteitä pelkään, koska tuon takia voi moni lapsi ja nuori joutua sairaalaan ja hengenvaaraan. Oletko sokea jos sinun mielestäsi Sanni on normaalipainoinen? Viitsitkö edes katsoa aloitusviestin kuvat?

AP

Tuolla söpöA:lla on syömishäiriö ja lukuisia muita terveysongelmia. Ei kannata uskoa mitään, mitä se sanoo.

Vierailija
7/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Lapinlahden mielisairaalassa oli 70-90-luvulla nuorisopsykiatrian suljettu yksikkö, jossa anorexia nervosa -potilaat saivat nenämahaletkulla pakkoruokintaa. Osalla luut katkeilivat koska estrogeenia ei erittynyt tarpeeksi estämään osteoporoosia. Infektiosairaudet olivat yleisiä koska luurangon laihat tytöt palelivat jatkuvasti ikä altisti infektioille. Muutamalla tytöllä hemoglobiini oli 40-50 koska eivät olleet syöneet mitään. Yksi tytöistä menetti tajuntansa ja lähetettiin Marian sairaalaan tiputukseen. Olin silloin siellä työharjoittelussa. 

Juuri nykyisen Sannin näköisiä nämä potilaat olivat. Surullista että täällä joku kehtaa vielä sanoa että Sannin kokoisen ihmisen pitäisi laihduttaa :( :(

Vierailija
8/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

sanni ei oo liian laiha

AP

katsoin aloitusviestin kuvat ja mun mielestä sannin pitäis laihduttaa vielä vähän niin sillä ois täydellinen vartalo

Haistappa vaikka iiiiso paska!

sköndähätä?

mikä sulle tuli

Vierailija
9/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä just luin. Vaikka Sanni onkin julkisuuden henkilö, on törkeää että väität hänen olevan anorektikon mitoissa. Ei muuten ole. Itse olen luonnostani myös laiha, vaikka syön paljon terveellistä ruokaa! Korjaa sen sijaan sitä sun tyttären käyttäytymistä äläkä hauku muita.

Vierailija
10/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HealthySkinny kirjoitti:

Mitähän mä just luin. Vaikka Sanni onkin julkisuuden henkilö, on törkeää että väität hänen olevan anorektikon mitoissa. Ei muuten ole. Itse olen luonnostani myös laiha, vaikka syön paljon terveellistä ruokaa! Korjaa sen sijaan sitä sun tyttären käyttäytymistä äläkä hauku muita.

Katsoin hänestä lisää tuoreita kuvia. Kieltämättä on minunkin silmääni laiha.

Vierailija
11/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen saa olla niin lihava tai laiha kun haluaa, mutta valitettavasti Sanni on pienten lasten ja nuorten idoli. Hänen Instagrammissaan näkee, miten lapset kehuu hänen "hoikkuuttaan" ja "kumpa saisin itse tuollaisen vartalon" ja "painan nyt 45kg mutta muutama kilo täytyy pudottaa että näyttäisin enemmän Sannilta". Tämä on vakava asia.

Vierailija
12/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ei ole luonnostaan noin laiha, vaan on laihtunut normaalipainoisesta laihaksi alle parissa vuodessa. Painoa on lähtenyt varmaan sellaiset 15 kiloa entisestä. Silloin on yleensä jotain vikaa jossain, jos nopeasti laihtuu normaalipainoisesta alipainon puolelle. Toki syömishäiriöiset väittävät vastaan aina, kun sairausdenialismi on päällä.

Vierailija
13/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja samaan hengenvetoon vielä kun huokaisette että kaikkien tulee saada olla sellaisia kuin haluavat ja plaa plaa....

Ensinnäkään onko teistä kukaan nähnyt sannia livenä? Noi on kuvia ja kuvissa saa pelkällä asennolla ja valolla ihmeitä aikaan....

Ja mitä sitten vaikka Sanni onkin laiha? Ei kukaan kauhistele lihaviakaan esiintyjiä! Miksi laihalle saa paasata siitä että on laiha mutta lihavalle jos erehtyy jotain asiasta sanomaan on käytöstavaton moukka?

Vierailija
14/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja samaan hengenvetoon vielä kun huokaisette että kaikkien tulee saada olla sellaisia kuin haluavat ja plaa plaa....

Ensinnäkään onko teistä kukaan nähnyt sannia livenä? Noi on kuvia ja kuvissa saa pelkällä asennolla ja valolla ihmeitä aikaan....

Ja mitä sitten vaikka Sanni onkin laiha? Ei kukaan kauhistele lihaviakaan esiintyjiä! Miksi laihalle saa paasata siitä että on laiha mutta lihavalle jos erehtyy jotain asiasta sanomaan on käytöstavaton moukka?

Miksi sun pitää kommentoida vaikket ilmiselvästi ole lukenut ketjusta ainoatakaan kommenttia?? Jos lasten ja nuorten suosikkiartisti on anorektisen laiha, lapset ja nuoret alkavat laihduttaa päästäkseeen idolinsa mittoihin (käsittääkseni tästä ap on huolissaan oman lapsensa suhteen). Sen sijaan esim.Kaija Koo on reilusti ylipainoinen, mutta ei kukaan halua lihottaa itseään hänen kokoisekseen, koska nykymaailma suosii laihuutta ja halveksii lihavuutta.

Vierailija
15/123 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla oikeasti laihempi mitä kuvista voi ymmärtää. Tuttava oli laivalla jossa oli katsonut Sannin esityksen ja totesi että Sanni on pienempi kuin heidän kilpavoimistelijatyttärensä.

Vierailija
16/123 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on kyllä laiha, mutta ei häntä voi liian laihaksi sanoa. Musta tuntuu, että monilla mammaihmisillä on vähän realiteetit kadoksissa tuon painon suhteen. Suurin osa ylipainoisistahan ei edes näe itseään ylipainoisena, joten ne, jotka olivat aikoinaan normaaleja, ovat nykyään laihoja. Pihinkään äärimmäiseen laihuuteen ei pidä pyrkiä, mutta kyllä olisi parempi, että nuoret tavoittelisivat hoikempaa runkoa kuin vanhempansa. Mene ap oikeasti johonkin Pariisiin, niin näet jatkuvasti vielä laihempia ihmisiä.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/771919/Tutkija+Ylipainoisia+pidetaan+j…

Vierailija
17/123 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä nyt on? Lapseni 14-v on aina ollut yhtä laiha kuin Sanni. Kaikki ei mätä safkaa naamariin Mäkissä 24/7.

Vierailija
18/123 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen saa oålla niin lihava tai laiha kun haluaa, mutta valitettavasti Sanni on pienten lasten ja nuorten idoli. Hänen Instagrammissaan näkee, miten lapset kehuu hänen "hoikkuuttaan" ja "kumpa saisin itse tuollaisen vartalon" ja "painan nyt 45kg mutta muutama kilo täytyy pudottaa että näyttäisin enemmän Sannilta". Tämä on vakava asia.

Sannin, tai muidenkaan "idolien" vastuulle on minusta typerää vierittää toisten ihmisten käytöstä. Sannin musiikki ei edes ole mitään varsinaista lasten musiikkia. Kyllä on jossain muualla vika, jos ei ole tyytyväinen omaan itseensä.

Kai sä ap edes keskustelit teinisi kanssa rakentavasti terveellisestä ruokavaliosta ja hoikkuudesta?

Toki idolit kuuluvat kasvamiseen, mutta hyvä niidenkin kanssa on pitää järki päässä.

Vierailija
19/123 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vartalo 👌🏼😫

Vierailija
20/123 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän rehellisesti ihailevani hoikkuutta, siis bmi 17-19 on mielestäni kaunista ja jopa jotkin selkeästi alipainoiset ihmiset näyttää silmääni hyvältä jos rakenne on siro ja se aliravittu look on peitetty kunnon meikillä. Instagram-kuvat on siis siitä huonoja että niihin on tarkoituksella valikoitu niitä kuvia joissa Sanni näyttää hyvältä vaikka laihalta, tosin viimeisen puolen vuoden aikana on näyttänyt liian laihalle osassa kuvista jo minunkin silmään. Paparazzikuva on hyvä, tässä sanni on normaalikokoisen/hoikahkon tyttöystävänsä vieressä: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/SannijaEveliina_inli…

Ja kuvasta oikeasti näkee että Sanni on hälyttävän alipainoinen, toisin kun joistan onnistuneimmista instakuvista kuten tämä: https://www.instagram.com/p/BILaQ_kD-Qx/ tai moni muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä