Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertin Pokemon-ongelmat

Vierailija
22.07.2016 |

Ihana peli ja oon ihan koukuttunut, mutta ahdistaa se sosiaalisuus. Esim pokestopilla on lure ja siinä jengiä. En todellakaan kehtaa mennä siihen seisomaan puoleksi tunniksi. Tai johonkin ahtaaseen tungokseen mitä keskustassa. Laitan oman luren esim 3 yöllä et saa olla rauhassa. ja sit se kun moni katsoo sen näköisenä et haluis kysyä jotain, minä en halua keskustella! Yleensä lähen äkkiä eri suuntaan.
Gymitkin on ärsyttäviä, käyn yleensä joskus niitä valtaamassa mutta en mene jos on tungos ympärillä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en kehtaa mennä yksin noille pokestopeille. Tuntuu, että suurin osa on siellä kavereiden kanssa. Epäreilua taas, kun niistä saa eniten pokemoneja ja nyt olen ihan jäljessä! :D

Olen ollut muutamalla pokestopilla ja saalis on loppujen lopuksi aika tylsää. Kyllähän siellä monta pokemonia saa, mutta ne on yleensä aina niitä yleisimpiä, mitä alkaa olee muutenkin jo kymmeniä. Toki niitä voi myydä.

Parhaat poksut olen saanu kävelemällä ympäriinsä!

Ihan totta. Noita kannattaa hyödyntää lähinnä siten, että käyttää lucky eggsit niissä. Plus samalla sitten päivittää huonommat Pokemonit parempaan muotoonsa. Saa hyvin xp:tä ja etenee tasoilla.

Vierailija
22/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaisitte niitä käsikonsoleille tehtyjä Pokemon pelejä. Niissä ei tarvitse harrastaa sosiaalista kanssakäymistä, sisältöä on enemmän ja taistelut ovat paremmin toteutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en kehtaa mennä yksin noille pokestopeille. Tuntuu, että suurin osa on siellä kavereiden kanssa. Epäreilua taas, kun niistä saa eniten pokemoneja ja nyt olen ihan jäljessä! :D

Olen ollut muutamalla pokestopilla ja saalis on loppujen lopuksi aika tylsää. Kyllähän siellä monta pokemonia saa, mutta ne on yleensä aina niitä yleisimpiä, mitä alkaa olee muutenkin jo kymmeniä. Toki niitä voi myydä.

Parhaat poksut olen saanu kävelemällä ympäriinsä!

Ihan totta. Noita kannattaa hyödyntää lähinnä siten, että käyttää lucky eggsit niissä. Plus samalla sitten päivittää huonommat Pokemonit parempaan muotoonsa. Saa hyvin xp:tä ja etenee tasoilla.

Kiitos vinkeistä!!! Mä oon ihan kotona päivitelly noita poksuja, en ole tajunnut että on hyödyllistä mennä johonkin muualle tekemään se. Sain ekan lucky eggsinkin tänään. Pitää vaan löytää rauhallinen pokestop ja viritellä lure sinne

Vierailija
24/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas olisi ok jos joku tulisi juttelemaan, mutta eilenkin istuin puistossa yksin, vaikka siellä oli kymmeniä pokettajia. Nyyhkis.

I feel you! Missä päin pelaat?

Vierailija
25/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on lurella ja sillä toisella hajusteella?

Vierailija
26/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas olisi ok jos joku tulisi juttelemaan, mutta eilenkin istuin puistossa yksin, vaikka siellä oli kymmeniä pokettajia. Nyyhkis.

I feel you! Missä päin pelaat?

Keski-Suomessa. :)

Vierailija
27/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lure laitetaan vain pokestopeille ja sen hajusteen voit laittaa mihin tahansa. Oon kerran kokeillut tuota hajustetta, eikä se tuonu kyllä mun alueelle yhtään lisää Poksua. Samat Drowzeet oli edelleen. Jossain oli, että pitäisi vähän liikkua sillä alueella niin toimii paremmin.

Vierailija
28/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset pystytte käymään töissä ja asioimaan kaupassa/lääkärissä/kampaajalla jne jos kännykän räplääminen jonku toisen läheisyydessä on vaikeaa? En pysty käsittämään. Toi introvertti-sana on muotinimitys sosiaalisesti vammaisille, vaikkei se sitä oikeasti tarkoita.

Vierailija
29/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lure laitetaan vain pokestopeille ja sen hajusteen voit laittaa mihin tahansa. Oon kerran kokeillut tuota hajustetta, eikä se tuonu kyllä mun alueelle yhtään lisää Poksua. Samat Drowzeet oli edelleen. Jossain oli, että pitäisi vähän liikkua sillä alueella niin toimii paremmin.

Mä olen testannut haisua 2 kertaa kotona. Silloin tulee puolen tunnin aikana joku 3-5 poksua, mutta aika tuttuja ovat. Normaalisti jos avaan kotona pelin niin tulee 1-2 hollille. Pitäis kokeilla kävellen tai jossain eri paikassa.

Onko teillä vinkkejä mistä saa eri tyyppisiä poksuja? Olen joen läheltä saanut kalan tapaisia. Onko totta että on jotain "sähköpoksuja" juna-asemilla jne?

Vierailija
30/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset pystytte käymään töissä ja asioimaan kaupassa/lääkärissä/kampaajalla jne jos kännykän räplääminen jonku toisen läheisyydessä on vaikeaa? En pysty käsittämään. Toi introvertti-sana on muotinimitys sosiaalisesti vammaisille, vaikkei se sitä oikeasti tarkoita.

No kun ei voi nälkään kuolla. Voin tunnustaa, että en kykene räpläämään kännyä kampaajalla ja kadehdin vieressä istuvaa joka voi. Mua häiritsee se kampaaja siinä. En osaa keskittyä esim. lukemiseen joten istun vaan paskajäykkänä sen ajan ja yleensä ihmiset nauttii siitä..?!

Vierailija
31/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kun juosta satuhahmon perässä. Lapset kirjojen ääreen lukea jotain kehittävää. Nuoret töihin ja vanhemmat lomilla lasten kanssa potkia vaikka palloa. Tulee kunnolla liikuntaa.

Vierailija
32/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule mulle juttelemaan kun raahaan lasta rattaissa mukana :D Voi sitä tulevaa päivää kun pääsen YKSIN pelaamaan! Paitsi ei mua kiinnosta lasten ja nuorten kanssa puhuakaan pelistä, enemmän ne +25 vuotiaat kiinnostaa :)

Vierailija
33/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "pelimiehet" älkää tulko iskemään.

Vierailija
34/42 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/42 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rohkaisukokemuksia ja vinkkejä, miten vältellä sosiaalisuutta?

Vierailija
36/42 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on koira mukana niin ei tunnu hölmöltä mennä mihinkään. Mutta silloin sosiaalisuuden riski on tuplaantunut.

Vierailija
37/42 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itekkin oon niin sosiaalisesti awkward etten haluaisi tunkea johonkin väkijoukkoon seisoskelemaan. Muutenkin oon sen tyyppinen ihminen et pelaan mieluiten yksin, moninpeleissä tuppaa aina olemaan joku komenteleva kusipää joka mielestään tietää ja osaa kaiken paremmin kuin muut.

Mun mielestä Pokemon Go:n pelailu on parhaimmillaan kun saa vaeltaa itsekseen, löytää kenties jotain uusia kävelyreittejä ja nauttia luonnosta :>

Mä ainakin yksin usein pelaan. Ei kukaan yleensä puhu mitään vaikka siinä seisoo 30 min. Kuulokkeet päähän ni ei varmana kukaan sano mitään.

Vierailija
38/42 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä oo parempaa tekemistä kun juosta satuhahmon perässä. Lapset kirjojen ääreen lukea jotain kehittävää. Nuoret töihin ja vanhemmat lomilla lasten kanssa potkia vaikka palloa. Tulee kunnolla liikuntaa.

Pelejä on pelattu kuule jo hyvin pitkään, miksi yhtäkkiä ei saa? Itse arkisin istun kirjastossa tekemässä lopputyötä 4 h päivässä, sitten sieltä kävelen kotiin päin ja pelaan tätä. Ihan kamalaa. Viikonloppunakin kävelin tänään joku 6 km veljeni ja mieheni kanssa, hirveetä.

Vierailija
39/42 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyypä ottaa noi luurit. Pidän niitä joskus muutenkin päässä vaikka en kuuntele mitään

Vierailija
40/42 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en ole siis ainoa.Asun pokestopin vieressä ja siellä on usein lure.En kehtaa mennä siihen yksin seisomaan. ..yritin naamioida roskienviemisreissuksi mutta roskis liian kaukana😂