Vierailija

Siis tilanne tosi hyvä mutta silti ärsyttää kun mieheni tienaa paljon paremmin kuin minä. Rahasta ei ole riitaa mutta sisimmässäni ärsyttää kun hänellä niin helppoa ostaa haluamansa asiat nautin vaihto onnistuu tuosta vain

Ehkä olen tietämättäni femikisti ja haluan olla tasavertainen. Hullu taidan ainakin olla

• ylös 7
  • alas 6

Kommentit (12)

Vierailija

Pyydä sitä tasaamaan tulot siten että antaa sulle sen verran että olette tasoissa. Eikö aviossa pitäisi jakaa kaikki. Meillä ainakin palkat menee yhteiselle tiliööe mihin molemmilla oikeus

Vierailija

Tee ennemmän töitä, kouluttaudu,  hanki sivutyö, jne...Ei ne miehen rahat varmaan mistää itsestään ilmaannu?!

• ylös 11
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tee ennemmän töitä, kouluttaudu,  hanki sivutyö, jne...Ei ne miehen rahat varmaan mistää itsestään ilmaannu?!

Tätä kutsutaan tasa-arvoksi. Naistakin määrittelee nykyään enemmän palkkatyö ja itsensä kehittäminen, kuin itsensä lapsensa tasolle typistäminen ajanvietteenä käyttävällä keskustelupalstalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli eroa. Mies tuskin suostuu kustantamaan kaikkia talouden kuluja ja lainoja yksin opiskellessasi tai hoitaa lapsia kahta työtä tehdessäsi. Helppo on huudella velattomien ja lapsettomien.

Vierailija

Olet kateellinen, ihan normi tunne :) osallistukaa perheen kustannuksiin prosentuaalisesti saman verran palkastanne, jää pienempituloisellekin käyttörahaa. Monesti parempipalkkainen toivoo parempaa elintasoa, ei tähän tarvitse köyhemmän koko palkkaansa upottaa. Näin me teemme.valittajille: minä olen hyvätuloisempi.

Vierailija

Mies osallistuu ihan omatoimisesti enemmän. Maksaa kaupparreissut ja ravintolat.

Ahistaa tää ärsytys kun mitään ei ole vialla. Onnellinen pitäisi olla. Ehkä oma köyhä lapsuus johtaa tähän. Miehellä tuntuu olevan kaikki niin helppoa

Vierailija

Olet ilmeisesti juuri näitä naisia joita ärsyttää miehen suuremmat tulot. Jos tienaisit häntä enemmän niin sitten sua vituttaisi luuserimiehen pienemmät tulot.

Mikseivät naiset voi koskaa olla tyytyväisiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti juuri näitä naisia joita ärsyttää miehen suuremmat tulot. Jos tienaisit häntä enemmän niin sitten sua vituttaisi luuserimiehen pienemmät tulot.

Länkyti, länkyti.

Vierailija

Tuntuu että sulla jäänyt jotain hampaankoloon omasta lapsuudesta niinkuin sanoitkin. Kannattaisi puhua asiasta miehesi kanssa. Tilanteesi on hyvä jos vertaat moniin muihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä tasaamaan tulot siten että antaa sulle sen verran että olette tasoissa. Eikö aviossa pitäisi jakaa kaikki. Meillä ainakin palkat menee yhteiselle tiliööe mihin molemmilla oikeus

Tekisit itse enemmän töitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Länkyti, länkyti.

Taisi kommentti osua nalkuttavalle lehmälle arkaan paikkaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.