Sääennuste ihan törkeän pielessä. Ulkona on jäätävän kylmä.
Kommentit (24)
"Hän säät ja ilmat säätää..." kostoksi eroan kirkosta!
Miten niin kylmä? 24 näyttää mittari.
Missäpäin on kylmä??
Ei koko suomeen pitänytkään tulla hellettä!
Ap on varmaan helsinkiläinen. Tiedoksi vain, välillä ne helteet kiertää teidätkin vähän kauempaa eikä koko maan säätiedotus tarkoita vaan Helsinkiä :)
Näin on. Pimeää kuin jouluna pyllyssä, harmaata ja 19 astetta:( Pk seutu. Farkut ja neulepusero päällä.... tosi kesäinen keli!
Meilahdessa taitaa olla tällä hetkellä 18
Kyllä!
Ainakin täällä Helsingissä on todella viileä tuntu pilivisyyden ja kummallisen jäätävän tuulen johdosta. Eli se niistä "helteistä" taas tälläkin kertaa.
Eikö niitä ole tässä jo kuukausi povattu. Tekevätkö vain meidän mieliksi, kun mitään potkuja ei seuraa täysin vääristä ennustuksitakaan.
Meillä on 25 ja aivan liikaa näin raskaana ollessa. En kestä yhtään kuumuutta.
Meillä auringossa yli 30 astetta. Ei ole valkoihoisen marjanpoimintailma tämä. Thaimaalaisetkin ovat tainneet siirtyä yövuoroon. Aurinko jo laskee, mutta aivan valoisia meillä yöt vielä ovat.
Täällä 21°C ja todellakin vois olla reilusti lämpimämpi.
Liian lämmin Espoossa. Kostea ilma, ei tuule, hyönteiset kiusaa.
No, jouluun mennessä on kesän routavauriot korjattu.
Kyllä jos paasataan ensin viikko että viikonloppuna saadaan helteitä, niin oletusarvoni on se että ne silloin todella tarkoittavat että nimenomaan stadissa on aurinkoa, hellettä ja biitsikelit. Ei ketään kiinnosta jos jossain Lapissa on hellettä O_o Poroja ehkä.
Minä olen nyt ylöjärvellä eikä ole lämmin. Ehkä 20 jos sitäkään. Taidan hakea fleecin niskaan.
Pilvistä ja selkeesti alle kakskyt on Savossa. Tietääkseni Pohjois-Suomessa on hellettä, sinne siis ne, jotka kuumaa kaipaavat.
Helle on biitsikeli, siis sellainen, et arska helottaa ja kuuma on. Puolipilvinen n. +20 astetta ei ole helle.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Pimeää kuin jouluna pyllyssä, harmaata ja 19 astetta:( Pk seutu. Farkut ja neulepusero päällä.... tosi kesäinen keli!
Meillä on 17 astetta läntisellä Uusimaalla. Ei tullut hiki ruohonleikkuussa, ainut hyvä asia, jonka voin säästä sanoa.
Kunnon helleaalto. Meillä on 17 astetta ja pilvistä, sisälläkin palelee varpaita.
Alkuviikosta säätiedote näytti koko viikoksi +25 ja aurinkoa taivaan täydeltä ja naureskelin, että juu niin varmaan. No kolmatta päivää aurinko ei ole edes kurkistanut sankan pilvikerroksen alta ja viileä viima on. Viikonlopuksi sitten vesisadetta ja ukkosmyrskyä viimeisimmän ennusteen mukaan vaikka vielä pari päivää sitten ei ollut mitään sinne päinkään ennustettu. Mä taidan kanssa vaihtaa alaa, vähänkö saisi kiksejä kun porukka innoissaan tyhjentää makkarahyllyt ja kiillottelee grilliä valmiiksi kun olen povannut hellettä viikonlopun vapaille kun oikeasti tuleekin satamaan kuin Esterin...
Missä olet ja mitä sinne sitten ennustettiin? Ja mistä oikein katsoit ennusteen?