Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin kanssa saunaan, kyllä vai ei?

Vierailija
22.07.2016 |

Oletteko menneet jos on ollut tilaisuus/on pyydetty? Ja jos kyllä niin onko se ollut aina alusta alkaen täysin rentoa touhua, vai onko jännittänyt tai tuntunut siltä että anoppi arvioi vartaloasi?

Jos itse on pienirintainen ja ajelee aina alapään karvat kokonaan pois ja tietää anopin todella isorintaiseksi jolla todennäköisesti vielä reippaasti karvoitustakin jalkovälissä....eli käytännössä vartalot täydellisiä vastakohtia.....niin voiko saunottelu olla kuitenkin täysin rentoa alusta alkaen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä olla menemättä. Olemmehan sentään suomalaisia, joille nuo asiat ovat merkityksettömiä varsinkin saunassa.

Vierailija
2/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut anopin kanssa useinkin saunassa. En ole tullut ajatelleeksi että hän jotenkin arvioisi minua. 

Jotain pielessä suhteessa, jos tuollainen tulee edes mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan näkee rintojasi koon jo ihan vaatteet päällä. Eikä varmaan oleta, että jollain nuorella kasvaa puska alakerrassa, saattahan hänelläkin olla posliini.

Vierailija
4/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menis. En ole aikuisiällä ollut koskaan kenenkään sukulaisen kanssa saunassa. En häpeä kroppaani tai mitään sellaista. En vaan tunne oloani rennoksi silloin. Ja olen syntyperäinen suomalainen. Että meitäkin on erilaisia, alapeukkuja odotellessa.

Vierailija
6/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja olen mennytkin, ei ongelmaa. Jos mieheni menisi anoppinsa kanssa saunaan, saattaisin vähän ihmetellä :D

Vierailija
7/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos...anoppi on jo hautuumaalla.

Vierailija
8/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on nuorehko ja aika timmissä kunnossa. Kiinnostaisi mennä mutta pelkään että mulla alkais jöpöttää, ja se ois molemmille kiusallinen tilanne :/

Vierailija
9/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saat... en yök ikinä menisi. Liikaa infoa mulle.

Vierailija
10/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa menisin. Mieheni siskon kanssa en. Se oli kerran hiipinyt pesuhuoneeseen katseleen, kun olin suihkussa. Pelästyin penteleesti, kun sain huuhdottua shampoot päästä ja silmistä. Siinä se pönötti jakkaralla nurkassa ja tuijotti mua.

Vierailija
11/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi missään olosuhteissa anopin kanssa saunaan.

T. Mies 40 v.

Vierailija
12/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tällä hetkellä tyttöystävän kanssa, hänen äitinsä mökillä. iltaisi, minä tyttöystävä ja mahdollinen tuleva anoppi, käydään yhdessä saunomassa. tyttöystävän äiti on nuorehkon näköinen ja urheilullinen. toisinaan saunassa meinaa tulla seisokki, kun on kaksin kappalein kauniita alastomia naisia läsnä.

t. 16 poika

Vierailija
13/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tekee usein pieniä huomioita ulkonäöstäni (esim hoikkuudesta) ja vaikka nämä huomiot ovatkin positiivisia, niin ne saavat minut tuntemaan sellaiseksi, jonka ulkomuotoa tarkkaillaan. Kokisin siis saunomisen siis kiusallisena ja ahdistavana.

Vierailija
14/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tällä hetkellä tyttöystävän kanssa, hänen äitinsä mökillä. iltaisi, minä tyttöystävä ja mahdollinen tuleva anoppi, käydään yhdessä saunomassa. tyttöystävän äiti on nuorehkon näköinen ja urheilullinen. toisinaan saunassa meinaa tulla seisokki, kun on kaksin kappalein kauniita alastomia naisia läsnä.

t. 16 poika

ja sitä sä heräsit, ja hyvä niin

Vierailija
15/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunonut anopin kanssa jo parikymmentä vuotta. Ensimmäisellä kerralla vähän jännitti, juuri että katseleeko tai arvosteleeko anoppi, nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa. Ollaan molemmat aikuisia naisia, mitä sitä stressaamaan.

Vierailija
16/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saunonut useasti. Yleensä jätän sheivaamatta posliiniksi, jos tiedän että saatan mennä anopin kanssa saunaan, mutta muuten en välitä mitä hän mahdollisesti mun kropasta ajattelee. 

Vierailija
17/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käy edes uimassa anoppiväen edessä.

Vierailija
18/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi anopin arvosteluja, mutta en myöskään sinne saunaan menisi. Anoppi vaan on raskasta seuraa.

Vierailija
19/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no. Ei ole koskaan onneksi kysyttykään,koska anoppi ei sauno.

Vierailija
20/20 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko menneet jos on ollut tilaisuus/on pyydetty? Ja jos kyllä niin onko se ollut aina alusta alkaen täysin rentoa touhua, vai onko jännittänyt tai tuntunut siltä että anoppi arvioi vartaloasi?

Jos itse on pienirintainen ja ajelee aina alapään karvat kokonaan pois ja tietää anopin todella isorintaiseksi jolla todennäköisesti vielä reippaasti karvoitustakin jalkovälissä....eli käytännössä vartalot täydellisiä vastakohtia.....niin voiko saunottelu olla kuitenkin täysin rentoa alusta alkaen?

Varmasti voi olla rentoa, jos et hihittele ja mulkoile anopin karvoitusta, isoja tissejä ja mahdollisia vatsamakkaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme