Onko Anttilassa jo konkurssimyynti?
Tänne saa tulla ilmoittelemaan alkaako jo myyntilappuja näkyä..
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Anttilan myyjä ja pomo olisi tehnyt minulle noin paskamaisen tempun irtisanomisajan suhteen, minulla olisi varmaankin oksennustauti koko loppuajan.
Minä myisin kaikki tavarat 90% alennuksella.
Ja karkkipussia kassanvierushyllystä kylkiäisiksi mukaan.
No ei se konkurssimyynti siellä myymälässä ole. Eikä varsinkaan lähiaikoina. Konkurssipesä on jäädytetty pesänjakoon saakka. Voi luoja mitä idiootteja te mammat olette!
Jotkut menettivät omaisuuttaan, toiset menettävät työpaikkansa ja mammoja kiinnostaa vain milloin saa muumimukeja alennuksesta. Ihan oikeesti!
Olette varmaan niitä samoja mammoja jotka käy Anttilan myyjille raivoamassa...
Yleensä konkurssipesät huutokaupataan. Menkää realisointisivustoille bongailemaan. :D Sitten kun pesänjako on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Anttilan myyjä ja pomo olisi tehnyt minulle noin paskamaisen tempun irtisanomisajan suhteen, minulla olisi varmaankin oksennustauti koko loppuajan.
Minä myisin kaikki tavarat 90% alennuksella.
Sinä oletkin idiootti! ;)
Vierailija kirjoitti:
Joensuun Anttilassa on ainakin asiakkaita riittänyt. Kaikki tulee ihmettelemään, kokoonnutaan kuin haaskalinnut raadon ympärille josko jonkun palan sais.
Hyviä alennuksia näyttää olevan ilman poistomyyntiäkin.
Ihan niitä samoja alennuksia, joita siellä on aiemminkin ollut.
Ostin eilen meikkejä Anttilasta. Kassa kysyi, että pakataanko pieneen pussiin? Sanoin äkkiä EI, nappasin meikit omaan käsilaukkuuni. Kun kassalla maksaa kannattaa olla valppaana, ettei käy niin että maksetut tavarat kuuluvatkin konkurssipesälle!
Kyllä Itiksen Anttilassa ainakin oli ja osa hyllyistä jo aika tyhjänä. Ihanat kengät löysin ihan pilkkahintaan!
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen meikkejä Anttilasta. Kassa kysyi, että pakataanko pieneen pussiin? Sanoin äkkiä EI, nappasin meikit omaan käsilaukkuuni. Kun kassalla maksaa kannattaa olla valppaana, ettei käy niin että maksetut tavarat kuuluvatkin konkurssipesälle!
Samaa mietin eilen kassalla!! :D
Vierailija kirjoitti:
No ei se konkurssimyynti siellä myymälässä ole. Eikä varsinkaan lähiaikoina. Konkurssipesä on jäädytetty pesänjakoon saakka. Voi luoja mitä idiootteja te mammat olette!
Jotkut menettivät omaisuuttaan, toiset menettävät työpaikkansa ja mammoja kiinnostaa vain milloin saa muumimukeja alennuksesta. Ihan oikeesti!
Höpö, höpö! Ei tässä nyt ketään aleta säälimään. Tottakai on kurjaa, että työpaikat menee, mutta ei liikettä voi millään hyväntahtoisuudella pitää pystyssä. Olen kiinnostunut alennusmyynneistä, silloin saa käyttötavaraa halvemmalla. Voithan itse käydä ostamassa samat tavarat jostain kalliimmalla, jos rahaa on runsaasti. Enkä ole itse kenellekään raivonnut. Eikös raivoojat olleet juuri niitä, jotka maksoivat verkkokaupassa tavaran, mutta eivät saaneetkaan kyseistä tavaraa. Plussa-pisteitä ei muuten enää saa Anttilan ostoksista :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tästä konkurssista nyt loppujen lopuksi tiedetään? Tuli vaan mieleen ykskaks että tekihän Punnitse & Säästä myös konkurssin mutta pinnisteli takaisin. Eikös se ole siltikin vielä olemassa vaikka ei niinkään monella myymälällä?
Jos näin on, niin eikö Anttilallakin ole mahdollisuus pompata vielä takaisin? Riippuen tietysti siitä kuka sen haluaa takaisin tuoda ja kuka ei.
Minun puolesta voisivat yrittää pelastautua jotenkin ja miettiä rauhassa aivan uudistetun ilmeen ja tulla takaisin. Tai sitten joku ihan uusi ketju kauppoineen. Kilpailua täällä kaivataan eikä kymmeniä eri kauppoja jotka myy kaikki tismalleen samoja tuotteita.
Huomenna olis tarkoitus mennä katsomaan joko on hinnat tippuneet.
Anttila OY ei voi enää pompata takaisin, jos ja kun se on konkurssissa. Sen sijaan Anttila tavaratalot ja postimyyntihän voi hyvinkin jatkaa, jos ne joku konkurssipesältä ostaa. Itse en henkilökohtaisesti tiedä yhtään edes puolijärkevää syytä, miksi joku ne ostaisi.
Kyseisellä brädillä on huono maine, se ei omista liikepaikkojaan ja sen varastot on sellaisia jotka ei ketään kiinnosta. Lisäksi sen liiketilat on kaikki erittäin kalliita ja niissä pitkä vuokrasopimukset, joten niissä ei voi nykymaailmassa tehdä millään konstilla voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tästä konkurssista nyt loppujen lopuksi tiedetään? Tuli vaan mieleen ykskaks että tekihän Punnitse & Säästä myös konkurssin mutta pinnisteli takaisin. Eikös se ole siltikin vielä olemassa vaikka ei niinkään monella myymälällä?
Jos näin on, niin eikö Anttilallakin ole mahdollisuus pompata vielä takaisin? Riippuen tietysti siitä kuka sen haluaa takaisin tuoda ja kuka ei.
Minun puolesta voisivat yrittää pelastautua jotenkin ja miettiä rauhassa aivan uudistetun ilmeen ja tulla takaisin. Tai sitten joku ihan uusi ketju kauppoineen. Kilpailua täällä kaivataan eikä kymmeniä eri kauppoja jotka myy kaikki tismalleen samoja tuotteita.
Anttila OY ei voi enää pompata takaisin, jos ja kun se on konkurssissa. Sen sijaan Anttila tavaratalot ja postimyyntihän voi hyvinkin jatkaa, jos ne joku konkurssipesältä ostaa. Itse en henkilökohtaisesti tiedä yhtään edes puolijärkevää syytä, miksi joku ne ostaisi.
Kyseisellä brädillä on huono maine, se ei omista liikepaikkojaan ja sen varastot on sellaisia jotka ei ketään kiinnosta. Lisäksi sen liiketilat on kaikki erittäin kalliita ja niissä pitkä vuokrasopimukset, joten niissä ei voi nykymaailmassa tehdä millään konstilla voittoa.
Tuskin postimyynti jatkaa. Ei Suomessa ole enää yhtään ihmistä, joka tuolta uskaltaisi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset? Kaupathan on auki ja kauppa käy, ei sitä mitään ole jäädytetty.
Sitä odotellessa. Tuskin tulee viime päiviä parempia alennuksia kuitenkaan.
Ei ole. Tarjouksia kyllä on, hyllyt on myös melko tyhjän näköisiä. Itse tein hyviä löytöjä löytötorilta :)
Tampereen Anttilassa on aika tyhjää jo, vaikkei ole mitään sen kummempia aleja kuin ennen konkurssiakaan. Jotain varastojen perukoilta löytyneitä jämiä, jotka on pyörineet siellä jo viikkoja tai kuukausia. Remontin takia valikoima on ollut surkea jo pitkään ja nyt täydennyksiä ei näytä tulleen aikoihin. Totesin, että aika kovat alet saisi tulla, että sinne viitsisi ja silti tuskin löytäisin hirveästi ostettavaa.
Mistäköhän voi jatkossa ostaa Anno-tuotesarjaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan järkevä konkurssipesän hoitaja järjestä ensimmäiseksi konkurssimyyntiä. Endin yritetään myydä koko pulju kerralla jollekin uudelle omistajalle. Se uusi omistaja sitten päättää, pitääkö jostakin epäkelvosta tavarasta päästä eroon. Siihen voi mennä kuukausia.
Täällä oli niitä latvakakkosia neuvomassa mitä olisi pitänyt tehdä, niin nythän niillä on hyvä tilaisuus ostaa koko pulju ja tehdä muutoksiansa. Tulevat varmasti menestymään, vaikka kybä sanoikin, että täytyisi laittaa ainakin 10 miltsiä kiinni, että saisi Anttilan taas jaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin postimyynti jatkaa. Ei Suomessa ole enää yhtään ihmistä, joka tuolta uskaltaisi tilata.
Netistä ei uskalla ostaa ja liiketilat niille tulee liian kalliiksi. Heikolta näyttää..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat konkurssimyynnillä? Konkurssipesähän siellä jo myy tavaraa ulos.
Mä en ainakaan olis myymässä. Tai sitten saisi maksaa palkan käteen päivän päätteeksi. Miksi tehdä työtä firmalle, joka ei pysty maksamaan palkkoja?
Joensuun Anttilassa on ainakin asiakkaita riittänyt. Kaikki tulee ihmettelemään, kokoonnutaan kuin haaskalinnut raadon ympärille josko jonkun palan sais.
Hyviä alennuksia näyttää olevan ilman poistomyyntiäkin.