Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako silmänympärysjuonteita mitenkään pois?

Vierailija
22.07.2016 |

Botox kai on lähinnä ilmeryppyihin. Mutta häviääkö juonteet kun ilmeily loppuu? :D täyteaineet kai on syvempiin ryppyihin? Juonteet ovat hentoja mutta häiritseviä. Auttakaa! Ja ennaltaehkäissyt olen, mutta vauvavuoden valvominen näkyy naamassa :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei :D

ap

Vierailija
2/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kiinnostaisi minuakin. Voikohan jotain happohoitoja tehdä silmänympärysiholle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kiinnostaisi minuakin. Voikohan jotain happohoitoja tehdä silmänympärysiholle?

Vaikea uskoa, on niin ohutta se iho :(

ap

Vierailija
4/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummin silmänalusiin saa jotain pistoksia, jotka tekee silmänalusista vaaleammat eli mikseipä juonteisiinkin olisi keksitty jotain. Ei sitä kuitenkaan hentojen juonteiden takia kannata mennä ihoa leikkauksella kiristämään.

Vierailija
5/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi seerumi, joka on jotenkin täyttänyt noita ryppyjä. En tiedä mikä sen toimintamekanismi on, mutta toimiipahan kuitenkin. 

Vierailija
6/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi seerumi, joka on jotenkin täyttänyt noita ryppyjä. En tiedä mikä sen toimintamekanismi on, mutta toimiipahan kuitenkin. 

Niin mutta eikös se auta vain sen hetken kunnes pesee sen pois? :D ois kiva saada juonteet pois eikä vaan huijata että näyttää nuoremmalta

Vierailija
7/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta eikös se auta vain sen hetken kunnes pesee sen pois? :D ois kiva saada juonteet pois eikä vaan huijata että näyttää nuoremmalta

Niin.. totuushan on se että ei ne rypyt siitä paranemaan tule, lähinnä vain syvenemään. Tämä on tosiasia. Aika tikittää.  Ole vain iloinen että olet hymyillyt ja saanut elämän jälkiä kasvoihin :)

Vierailija
8/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. totuushan on se että

ei ne rypyt siitä paranemaan tule, lähinnä vain syvenemään. Tämä on tosiasia. Aika tikittää.  Ole vain iloinen että olet hymyillyt ja saanut elämän jälkiä kasvoihin :)

Niin kai se on sit hyväksyttävä. Vihaan vaan vanhenemista yli kaiken. Nuo rypyt kertovat sitä paitsi valvomisesta, itkemisestä ja masennuksesta. Ahdistaa olla alle 30 ja tuntea itsensä vanhaksi ja rumaksi. Mutta kaipacse pitää vaan hyväksyä että oma juna meni jo.

ap

Vierailija
9/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tasoitellut silmäkulmien ryppyjä hyarylonhapolla ja hedelmähapolla. Mulla oli myös isot rypyt otsassa ja kulmakarvojen välissä. Kulmakarvojen välissä ollut ryppy oli tullut siristelystä, se on hävinnyt kokonaan. Otsan uurteet ovat madaltuneet huomattavasti. Hyarulonhappovoidetta käytän koko kasvoille ja se on tasoittanut ja kirkastanut ihoa.

Vierailija
10/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Mä olen tasoitellut silmäkulmien ryppyjä hyarylonhapolla ja hedelmähapolla. Mulla oli myös isot rypyt otsassa ja kulmakarvojen välissä. Kulmakarvojen välissä ollut ryppy oli tullut siristelystä, se on hävinnyt kokonaan. Otsan uurteet ovat madaltuneet huomattavasti. Hyarulonhappovoidetta käytän koko kasvoille ja se on tasoittanut ja kirkastanut ihoa.

Minkä merkkisiä tuotteita käytät?

Vierailija
11/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa juutupista face yoga, siellä on täsmäliikkeitä mm. silmänympärykseen. 

Parikin sellaista videota olen nähnyt, joissa ohjaaja on esitellyt vuoden vanhan kuvansa tämän nykynaaman lisäksi. Ero on ollut merkittävä. Ryppyihin en kiinnittänyt huomiota, vaan lähinnä kasvojen kiinteyteen ja löysään leuanaluseen, jonka senkin saa pois kasvojumpalla.

Vierailija
12/15 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Hapot on tilattu iHerbistä:

http://eu.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1…

http://eu.iherb.com/Neoteric-Cosmetics-Inc-Alpha-Hydrox-AHA-Souffle-1-6…

ja voidetta ostan Venäjältä, mutta sitä voi myös tilata Ebay:sta:

http://www.ebay.co.uk/itm/PLANETA-ORGANICA-Firming-Lifting-Cream-for-th…

Periaatteessa miksi ei mitkä tahansa vastaavat toimisi, mutta iHerbistä voi lukea käyttäjien kokemuksia, halvempaa kuin Suomessa ja käyttämäni rasvan INCI on mun iholle sopivaa, kun ei sisällä silikonia yms.

Vierailija
13/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Mä olen tasoitellut silmäkulmien ryppyjä hyarylonhapolla ja hedelmähapolla. Mulla oli myös isot rypyt otsassa ja kulmakarvojen välissä. Kulmakarvojen välissä ollut ryppy oli tullut siristelystä, se on hävinnyt kokonaan. Otsan uurteet ovat madaltuneet huomattavasti. Hyarulonhappovoidetta käytän koko kasvoille ja se on tasoittanut ja

kirkastanut ihoa.

Hapot on tilattu iHerbistä:

http://eu.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1…

http://eu.iherb.com/Neoteric-Cosmetics-Inc-Alpha-Hydrox-AHA-Souffle-1-6…

ja voidetta ostan Venäjältä, mutta sitä voi myös tilata Ebay:sta:

http://www.ebay.co.uk/itm/PLANETA-ORGANICA-Firming-Lifting-Cream-for-th…

Periaatteessa miksi ei mitkä tahansa vastaavat toimisi, mutta iHerbistä voi lukea käyttäjien kokemuksia, halvempaa kuin Suomessa ja käyttämäni rasvan INCI on mun iholle sopivaa, kun ei sisällä silikonia yms.

Ihanaa, nää menee testiin 😊👍

ap

Vierailija
14/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne rypyt siitä paranemaan tule, lähinnä vain syvenemään. Tämä on tosiasia. Aika tikittää.  Ole vain iloinen että olet hymyillyt ja saanut elämän jälkiä kasvoihin :)

Niin kai se on sit hyväksyttävä. Vihaan vaan vanhenemista yli kaiken. Nuo rypyt kertovat sitä paitsi valvomisesta, itkemisestä ja masennuksesta. Ahdistaa olla alle 30 ja tuntea itsensä vanhaksi ja rumaksi. Mutta kaipacse pitää vaan hyväksyä että oma juna meni jo.

ap

Sukulaistätini kautta olen tutustunut pariin reippaasti yli 60-vuotiaaseen naiseen.   Nämä tuttavuudet ovat opettaneet paljon  ja samalla vieneet vanhenemisen pelot taivaan tuuliin. Nämä naiset ovat elämää ja iloa täynnä, lisäksi heillä ei ole ylimääräisiä kiloja eikä kai huoliakaan. Erityisesti ihastuttaa toisen liki rypytön iho. Ei siis silmien alla ryppyjä lainkaan. Suurin syy on se, että tämä nainen ei ole juuri koskaan voinut olla auringonpaisteessa, koska iho palaa herkästi. Toinenkin näyttää - tai olemus on -  parikymmentä vuotta nuoremman näköinen. Toinen harrastaa sitä paitsi nyrkkeilyä ja ratsastusta. Farkut istuvat molemmilla.  Nyt kun luen ikäisieni tai nuorempien huolia ja murheita, alkaa vähän naurattaa. Uskon, että tällaiset "tädit" eivät todellakaan haluaisi olla nuorempia ja ottaa kontolleen kaikkia  näitä ns. ahdistuksia ja murheita, mitä nuoremmilla naisilla on.  Oikeastaan kedehdin heidän asennettaa, sillä tuntuu kuin he vähät välittäisivät mitä muut sanovat. Hyvä jos ikääntyminen tuo  tällaista asennetta ja varmuutta.

Vierailija
15/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sukulaistätini kautta olen tutustunut pariin reippaasti yli 60-vuotiaaseen naiseen.   Nämä tuttavuudet ovat opettaneet paljon  ja samalla vieneet vanhenemisen pelot taivaan tuuliin. Nämä naiset ovat elämää ja iloa täynnä, lisäksi heillä ei ole ylimääräisiä kiloja eikä kai huoliakaan. Erityisesti ihastuttaa toisen liki rypytön iho. Ei siis silmien alla ryppyjä lainkaan. Suurin syy on se, että tämä nainen ei ole juuri koskaan voinut olla auringonpaisteessa, koska iho palaa herkästi. Toinenkin näyttää - tai olemus on -  parikymmentä vuotta nuoremman näköinen. Toinen harrastaa sitä paitsi nyrkkeilyä ja ratsastusta. Farkut istuvat molemmilla.  Nyt kun luen ikäisieni tai nuorempien huolia ja murheita, alkaa vähän naurattaa. Uskon, että tällaiset "tädit" eivät todellakaan haluaisi olla nuorempia ja ottaa kontolleen kaikkia  näitä ns. ahdistuksia ja murheita, mitä nuoremmilla naisilla on.  Oikeastaan kedehdin heidän asennettaa, sillä tuntuu kuin he vähät välittäisivät mitä muut sanovat. Hyvä jos ikääntyminen tuo  tällaista asennetta ja varmuutta.

Mahtavaa lukea tällaisista ihmisistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän