Voiko jotain asioita menneisyydestään pitää salaisuutena kumppaniltansa?
Itse olen käynyt muutaman kerran prostituoidun luona ja käyttänyt huumeita. Nämä asiat ovat kuitenkin historiaani eivätkä enää millään tavalla määritä sitä kuka olen tänä päivänä. Voiko menneiden antaa vain jäädä menneisyyteen?
Kommentit (31)
Riippuu kumppanista. Itse pitäisin outona, jos mies salaisi tällaisia asioita,mutta jos tiedät kumppanisi olevan hyvin konservatiivinen, ehkä salaisin asiat, koska niillä ei olisi tulevaisuuden kannalta mitään tekemistä.
Kyllä voi. Entisten kumppanien määrä ja henkilöllisyys siinä tapauksessa, jos ovat jotenkin kyseenalaisia tyyliin joku julkkis tai naimisissa oleva työkaveri.
Tottakai. Itsekin olen jättänyt kertomatta monia juttuja menneisyydestäni, koska ne ovat mennyttä elämää. Olen nykään aivan erilainen, ollut jo 20 vuotta. Miksi pilaisin muiden mielikuvaa itsestäni? En saavuttaisi sillä mitään, päinvastoin kävisi.
Minä en ainakaan olisi sellaisen miehen kanssa joka on käynyt huorissa.
Parit pössyttelyt ei haittaa jos niistä ei ole ollut mitään seuraamuksia.
Ei voi, jos haluaa olla rehellinen ja tietää että asioilla olisi toiselle merkitystä. Muuten pakottaa toisen elämään valheessa.
Jos tietää ettei toista kiinnosta menneet, niin sitten ilman muuta. Ja sitten pitää tietenkin olla valmis hyväksymään kumppaniltakin ihan millainen menneisyys tahansa, vaikka sitten sinä prostituoituna.
Mun mies ei ole kertonut tarkemmin menneisyydestään, puolituttuja oltiin kylläkin kun tavattiin. Tämä nakersi suhdettamme aluksi, MUTTA, ei hänkään halunnut tietää kaikkea minun menneisyydestäni, juurikin siksi että ollaan puolituttuja (mm. Miehen tuttavapiiriin kuuluu entisiä panojani.) Sinuna kertoisin asiat jos ne ennemmin tai myöhemmin voisivat pulpahtaa pintaan. Minua on loukannut syvästi jos joku miehen kaveri on kertoillut sellaisia asioita mieheni menneisyydestä mitä hän ei ole minulle kertonut ja jota kuitenkin pidin tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, jos haluaa olla rehellinen ja tietää että asioilla olisi toiselle merkitystä. Muuten pakottaa toisen elämään valheessa.
Jos tietää ettei toista kiinnosta menneet, niin sitten ilman muuta. Ja sitten pitää tietenkin olla valmis hyväksymään kumppaniltakin ihan millainen menneisyys tahansa, vaikka sitten sinä prostituoituna.
Entä jos ei tiedä kiinnostaako toista menneisyyden tapahtumat vai ei? Luulen kyllä, että nainen ei minua ainakaan heti näiden asioiden paljastuttua jättäisi, mutta mitä hyötyä niiden kertomisesta on? Hän saisi minusta vain turhan negatiivisen mielikuvan, jos hän ei noita tapauksia ja niiden taustoja oikein ymmärtäisi. Kuten sanoin, en ole enää sama ihminen, joka noina aikoina olin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei tiedä kiinnostaako toista menneisyyden tapahtumat vai ei? Luulen kyllä, että nainen ei minua ainakaan heti näiden asioiden paljastuttua jättäisi, mutta mitä hyötyä niiden kertomisesta on? Hän saisi minusta vain turhan negatiivisen mielikuvan, jos hän ei noita tapauksia ja niiden taustoja oikein ymmärtäisi. Kuten sanoin, en ole enää sama ihminen, joka noina aikoina olin. Ap
Jos toinen ei kysele sinulta menneisyydestä, hän tuskin on kiinnostunut siitä. Itse ei oman mieheni menneisyys kiinnostanut. Hän oli tavatessamme jo 45-vuotias ja tiesin, että elettyä elämää on takana. Jotain hän on joskus kertonut, mutta olen sanonut suoraan, etteivät hänen naisseikkailunsa ym. kiinnosta ja ei niistä tarvitse minulle jutella.
No ei voi pitää salassa. Jos ei pysty rehellisesti kertomaan omasta menneisyydestään, niin onko oikeassa suhteessa?
Huumeiden käyttö ei olisi ainakaan minulle ongelma jos se olisi loppunut mutta tuo maksullisilla käynti kertoo aika paljon suhtautumisestasi naisiin joten itse ainakin haluaisin siitä tietää ennen kunnon sitoutumista.
Jokaisella on oikeus yksityisyyteen. Ei päälle 3-kymppisen tarvitse kertoa jokaisesta vessareissustaan uudelle puolisolle. Muutenkin menneen jauhajat kalmivat.
Tietenkin voi. Ihmeellinen ajattelu että kaikki mennytkin täytyisi listata toiselle.
Itse olen salannut mieheltäni, jonka kanssa olen ollut onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta, sen että olen toiminut opiskeluaikana prostituoituna, että olen kokeillut useampia huumeita (kannabis, LSD, DXM, bentsot+viina) sekä sen että minulla ei oikeasti ole tutkintoa alalle jolla olen töissä (olen yliopisto-dropout). Eipä se mitenkään ketään hyödyttäisi jos nämä asiat miehelle tunnustaisin. En muuten edes häpeä mitään niistä, vaan ne ovat minulle osa sitä hienoa ainutkertaista elämää jonka takia minä olen se minä, joka nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä kiinnostaako menneet, ihan neutraalisti ja ympäripyöreästi muun keskustelun lomassa vaan, ettei kysymys aiheuta paineita kummallekaan.
Mikseivät ihmiset enää osaa puhua toisilleen? Pitää tulla keskustelupalstoille spekuloimaan mitä satunnainen joukko ulkopuolisia mahdollisesti asiasta ajattelee kun ei osata puhua sen ihmisen kanssa jonka kanssa suunnittelee jakavansa elämänsä.
"Hyötyä" sinulle vai? Et ole valehteleva mulkku, jos nämä ovatkin hänelle tärkeitä asioita (koska jos ne salaat ja hän ei olisi ollut niitä valmis hyväksymään hän tulee halveksimaan sinua lopun ikäänsä kun olet pakottanut hänet vääryydellä elämään sellaisen ihmisen kanssa jonka elämänvalintoja hän ei voi hyväksyä). Joka tapauksessa vaikutat luotettavammalta kun olet valmis avoimesti kertomaan menneisyydestäsi. Voi olla ettei sitä valmiutta tarvitse koskaan toteuttaa mutta ainakin olet tarjonnut mahdollisuutta siihen, ja se on se ratkaiseva asia.
En ole kertonut kovinkaan paljon itsestäni, eikä kumppani itsestään, mutta toisaalta suhteen edetessä sitä opitaan tuntemaan toisensa ja kun paljastuksia joskus tulee, ei niistä sitten yllätykään.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttö ei olisi ainakaan minulle ongelma jos se olisi loppunut mutta tuo maksullisilla käynti kertoo aika paljon suhtautumisestasi naisiin joten itse ainakin haluaisin siitä tietää ennen kunnon sitoutumista.
Miten niin maksullisilla käynti kertoo suhtautumisesta naisiin? Minusta tuo kommenttisi kertoo lähinnä omasta suhtautumisestasi sekä maksullisiin että heidän asiakkaisiinsa.
Monet naiset eivät osaa suhtautua prostituoitujen luona käymiseen rationaalisesti, joten siksi nämä asiat täytyykin pitää hys-hys, ap. Samoin kuin päihdehistoria, jos se tosiaan on jo taaksejäänyttä elämää.
Itse en ainakaan noista suuttuisi, ehkä olisi hieman mietittävää mutta arvostaisin rehellisyyttä ja sitä että kumppanini uskoutuu minulle. Ole rohkea!
Jos mies olis joskus käynyt huorissa, niin olis entinen mies. Kumppaneiden lukumäärät ja jotkut huumesekoilut menneisyydessä ei haittaa, mutta huorissa käynti kertoo, ettei arvosta naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olis joskus käynyt huorissa, niin olis entinen mies. Kumppaneiden lukumäärät ja jotkut huumesekoilut menneisyydessä ei haittaa, mutta huorissa käynti kertoo, ettei arvosta naista.
Voitko selventää? Joku tarjoaa palvelua X, ja toinen henkilö maksaa siitä - missä kohtaa ilmenee arvostuksen puute?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selventää? Joku tarjoaa palvelua X, ja toinen henkilö maksaa siitä - missä kohtaa ilmenee arvostuksen puute?
Pitää naista vain masturbointivälineenä.
Eiköhän tuollaiset asiat voi salassa pitää mikäli ne on todellakin jälkeenjäänyttä elämää ja olet niistä häpeissäsi. Toki kyllä niistä varmaan voi joskus kertoa mikäli ne painavat mieltä