Mihin "hömppään" uskot mutta et kehtaa kertoa muille?
Minä uskon siihen, että saat sen mitä haluat tarpeeksi. Sain juuri haluamani miehen ja tyttölapsen näin, ihan vaan tahtomalla, tekemättä muuta, mutta siinä vasta onkin työtä. Muille en kehtaa kertoa, jos vaan äitini tietäisi....
Kommentit (44)
Jeesukseen kristukseen! Täydestä sydämestä ja hän ohjaa minua.
Kyllä mä vähän uskon kummituksiin, tai siis siihen, että jotkut näkevät niitä. Olen niin monta kertaa kuullut ihan uskottavia kummitushavaintoja. Toisaalta mun on hyvin vaikea uskoa niihin, on vaikeaa uskoa sellaiseen, jolle ei keksi mitään luonnollista selitystä.
Tavallaan uskon myös siihen, että sen saa mitä haluaa. Mutta usein sen saa liian myöhään, kun ei enää haluakaan koko asiaa, tai muuten väärällä tavalla. Jos vaikka toivoo saavansa paljon rahaa, niin sen voi saada perintönä jonkun läheisen kuoltua. Tai jos erehtyy toivomaan, ettei enää tarvitsisi mennä inhoamaansa työpaikkaan, niin voikin vammautua työkyvyttömäksi.
Uskon moniin myyttisiin yliluonnollisiin olentoihin, koska mistä ne jutut olisi tullut eri puolille maailmaa kuin todellisuudesta? Siis ihan kaikki keijut, lohikäärmeet, vampyyrit, isojalat ja muut :)
Vierailija kirjoitti:
Uskot todellakin hömppään.
Ehkä löydät joku päivä laillani Lentävän Spagettihirviön ja siirryt harhaopeista herkullisen pasta-aterian äärelle!
Uskon falskin ja paatoksellisen musiikin tervehdyttävään voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon siihen, että saat sen mitä haluat tarpeeksi.
Tavallaan uskon tähän. Pääsin haluamaani työpaikkaan, joka tosin osoittautui ihan paskaksi.
Ehkä seuraavaksi saan sen ei täydellisen, mutta riittävän hyvän miehen. Joka osoittautuu sitten joksikin muuksi.
Välillä ihan vähän salaa horoskooppimerkkien luonnekuvailuihin ja yhteensopivuuksiin... Niihin viikottaisiin en niinkään.
Vetovoiman lakiin, telepatiaan, enneuniin ja siihen, että tietoisuus ei ole aivan sellainen rajoitteinen ilmiö millaiseksi se nykyaikana vielä käsitetään. Olen korkeakoulutettu nainen ja en tosiaan näitä uskomuksiani jaa toisille :D
uskon moniin huuhaa-asioihin mutta en pidä niitä huuhaana, eikä kyse ole siitä että en "kehtaisi" kertoa muille. minä en halua kertoa muille.
suunapäänä "meidän suvussa on tapana nähdä kummituksia" juttuja kuuntelen sisäisesti hymyillen enkä sano mitään
Vierailija kirjoitti:
Vetovoiman lakiin, telepatiaan, enneuniin ja siihen, että tietoisuus ei ole aivan sellainen rajoitteinen ilmiö millaiseksi se nykyaikana vielä käsitetään. Olen korkeakoulutettu nainen ja en tosiaan näitä uskomuksiani jaa toisille :D
Ainakaan sähkötekniikkaa ja signaalinkäsittelyä ei noihin korkeakouluopintoihisi ole sisältynyt.
Ihan hyvä sinulle että olet hiljaa.
Anneli Auerin syyttömyyteen sekä murhassa että lsh-jutussa. Minulle tämä tosin ei ole "hömppää", mutta tiedän, että joillekin on.
Uskovainen uskoo, vaikka ei näe.
Kommunisti ei usko, vaikka näkee.
Joihinkin yliluonnollisiin juttuihin. Esim kuolleiden jälkeensä jättämä energia. En kuitenkaan jumalaan, enkeleihin yms. Rinnastan ne joulupukkiin tai hammaskeijuun.
Vierailija kirjoitti:
Aivan täsmälleen samat! T. FM
Ennakkoaavistuksiin, horoskooppeihin (hieman), persoonallisuustesteihin.
Tuo lentävä spagettihirviö on niin kulunut vitsi tässä yhteydessä kun joku kertoo uskovansa Jeesukseen.
Jeesus Kristus on herrani! Hän on pelastanut minut ja antanut minulle kaiken mitä tarvitsen. Olen äärettömän kiitollinen. Hän on antanut sydämeeni rakkauden ihmisiä kohtaan, vaikka ennen hädin tuskin siedin ihmisiä. Toivon sydämestäni, että kaikki ihmiset löytävät Jeesuksen. Hän korjaa särkyneet sydämenne ja vastaa syvimpiin toiveisiinne. Hänen yhteydessään ei tarvitse hapuilla onnea sieltä täältä ja pettyä kerta toisensa jälkeen katkerasti. Hän antaa elämääsi oikeat asiat ja avaa oikeat ovet, antaa sisimpään pysyvän rauhan, jota ei voi saada mistään muualta. Tämä on maailman kallein aarre, joka on tarjolla kaikille, mutta jonka niin löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot todellakin hömppään.
Ehkä löydät joku päivä laillani Lentävän Spagettihirviön ja siirryt harhaopeista herkullisen pasta-aterian äärelle!
Feng shuihin :(