Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kauppaliike menee konkurssiin seuraavana? Veikkauksia

Vierailija
21.07.2016 |

Stockmann, Seppälä, Asko, Isku, Vepsäläinen yms..

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann.

Vierailija
2/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä

Vierailija
4/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskua veikkaan. Seppälä vahvana myös.

Vierailija
5/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä

Vierailija
6/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannista on pahoja enteitä :(

Vierailija
7/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläinen ja muut turhat huonekalupuljut, esim. Isku

Vierailija
8/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Stockmannilla meneekin aika heikosti, niin olisin kyllä vähän järkyttynyt ja pettynyt, jos se ajautuisi konkurssiin. Keskeisin paikka Helsingissä, legendaarinen Stockan kello treffipaikkana ja kaikki. Mitä siihen tilalle muka saataisiin?

Vierailija
9/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä

Vierailija
10/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos

Vierailija
11/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä on jo käytännössä lopahtanut. Ettekö seuraa uutisia?

Vierailija
12/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput Seppälästä. Sitten Stockmann. Jälkimmäinen harmittaisi, ostan Stockmannin verkkokaupasta silloin tällöin tavaraa.

Vierailija
13/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä & Stockmann on kumpikin myös mun veikkaus että pian menevät alas. 

Vierailija
14/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavalta vaikuttaa Stokkan tulos http://www.stockmanngroup.com/fi/tiedotteet/-/stock/showDisclosure/6357…

Itse olen sitä mieltä ,että uudistukset eivät ole menossa oikeaan suuntaan. Aikaisemmin Stokka oli kauppa, jonne kannatti mennä, jos haluasi varmuudella löytää jotain. Ihanaa meillä shoppailun vihaajille. Nyt olen viime kerroilla poistunut tyhjin käsin, kun olen etsinyt vaatetta miehelle ja teinille. Valikoima pienentynyt huomattavasti. 

Vierailija
15/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kuuluvani Stockmannin kohderyhmään ja voin sanoa, että en ihmettele ollenkaan, jos se kaatuu. Tavaratalossa ei ole enää oikein muuta omaperäistä kuin itse rakennus. Muuten se on kuin kauppakeskus, jossa yhdellä osastolla on yksi vaatekauppa ja toisella toinen.

Järkevät ihmiset ostavat sitä paitsi mahdollisimman edullisesti ja helposti. Tilataan netistä, ostetaan ulkomaanreissuilla ja kotimaassa alennusmyynneistä. Mitä varakkaammaksi olen tullut, sitä enemmän kiinnostaa myös käytetty ja kierrätetty tavara sekä itselle teetetty tai itse tehty. Lisäksi kaikkea on jo muutenkin yllin kyllin eikä jaksa jatkuvasti uusia vaatetusta, sisustusta, astioita jne. Ennemminkin haluttaa elää yksinkertaisesti.

Vierailija
16/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Stockmannilla meneekin aika heikosti, niin olisin kyllä vähän järkyttynyt ja pettynyt, jos se ajautuisi konkurssiin. Keskeisin paikka Helsingissä, legendaarinen Stockan kello treffipaikkana ja kaikki. Mitä siihen tilalle muka saataisiin?

Jätti-Tokmanni? 😱

Vierailija
17/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin päätavaratalosta tulee ehkä jonkinlainen kauppakeskus. Muista tiloista en osaa sanoa. Kyllä se osastojen jatkuva siirteleminen on ainakin ollut huono strategia. Ne rahat olisi voinut käyttää paremminkin. Loppu häämöttää.

Vierailija
18/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni? Lidl?

Vierailija
19/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Stockmann lopettaa joskus Helsingin keskustassa HOK varmaan ostaa tai vuokraa rakennuksen käyttöönsä ja tiloihin tulee ensimmäinen Helsingin keskusta-alueen Prisma ja ketjun ravintola sekä jotain muuta.

Vierailija
20/107 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kuule lidli kaatuu sitten kun s ketju ja k ketju on jo kupsahtanut!

Saksan pojille suomi on vaan harrastus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan