Mikä kauppaliike menee konkurssiin seuraavana? Veikkauksia
Stockmann, Seppälä, Asko, Isku, Vepsäläinen yms..
Kommentit (107)
Vepsäläistä veikkaan.
Saako sieltä mitään ilman että ostaa luotolla? (= onko niillä varaa tilata sohvan verhoilu niin että asiakas maksaa noudettaessa vai yrittävätkö pakkomyydä sen luoton, jolloin saavat rahat heti luottofirmalta?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sanonut vielä Halosta. Miten Lumene?
Mistä muuten tilaatte tai ostatte nykyään vaatteet, meikit ym.
Lumenen osti jo vuosia sitten amerikkalainen sijoitusyhtiö. Jos ei kannata, niin luopuvat koko roskasta. Mutta suomalainen se firma ei ole enää aikoihin ollut.
Eivätkä monet Lumenen tuotteetkaan ole Suomessa valmistettuja, vaan Italiassa.
Punnitse & säästä. Järkyttävä kauppa, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sanonut vielä Halosta. Miten Lumene?
Mistä muuten tilaatte tai ostatte nykyään vaatteet, meikit ym.
Lumenen osti jo vuosia sitten amerikkalainen sijoitusyhtiö. Jos ei kannata, niin luopuvat koko roskasta. Mutta suomalainen se firma ei ole enää aikoihin ollut.
Valtaosa Lumenen tuotteista valmistetaan yhtä Suomessa suomalaisten tekemänä. Arvostan tätä ja ostan edelleen Lumenea monen muun keskihintaisen merkin sijaan, jos Lumenelta vaan minulle toimiva tuote löytyy (ja aika monen tuotteen kohdalla löytyy).
Vierailija kirjoitti:
Surullista että suomalaiset firmat menee konkkaan ja myös se että kaksi jättiläistä valtaa kaiken. Valikoima kapenee. Itse koitan suosia suomalaisia. Maksan kotimaisesta ja laadusta mielellään hieman enemmän. Tyhmää että nykyään tehdään niin paljon bulkkia halvalla.
Niinpä. Olen niin onnellinen, että Nanson vanha tehdas Nokialla saatiin kuin saatiinkin nyt pelastettua. Aion ehdottomasti tilailla Nokian Neulomon valmistamia vaatteita aina, kun siellä oman tyylistä vaatetta tehdään.
Muutenkin yritän kannattaa kotimaista, jos vain vaihtoehtona on sellaista olemassa. Harmillisen harvoissa asioissa enää on. :(
Kotimaisella tarkoitan ensisijaisesti Suomessa täysin valmistettua, mutta plussaa jos vielä omistuskin on sen lisäksi Suomessa.
Ihme, ettei Sokos ole vieläkään mennyt konkurssiin.
Olin siellä töissä 90-luvun alkupuolella. Johtui siitä.