Mese-ystäviä hakusessa
Olis mukavaa saada uusia tuttavuuksia meseen joiden kanssa vaihdella ajatuksia. Olen kahden pienen lapsen äiti, poika/04 ja tyttö/05
Ilmoittele itsestäsi jos kaipaat juttuseuraa =o)
Etenkin siis äidit ja miksi ei tietysti muutkin, ilmoitelkaa osoitteitanne.
Kommentit (26)
Tääl ois kans 05 alueelta äiti -78, pojat 2/04 ja 8/05. Olisi tosiaan kiva saada uusia tuttavuuksia. suvi_kivisto2@hotmail.com
MOI!
Minäkin kaipaan mese seuraa ja minulla myös saman ikäisiä lapsia kuin sunulla.
P99, t04, p05
tiuhti-viuhti75@hotmail.com
Minutki saa lisätä meseen kuka vaan haluaa juttuseuraa.
Etenki oulunseudulta ois kiva saaha juttu kaveria, mut ei sillä oikeestaan oo väliä mistä on. Mulla on 07/04 syntynyt tyttö.
osote on johanna_@suomi24.fi
mullekkin saa kirjoitella :) olen 29-vuotias ja lapsia löytyy tyttö 3-vuotta ja poika 2kk, ja itä vantaalla asustellaan...
olen 24 vuotias ja odotan ensimmäistä lastani ja etsiskelen itsekin myös uusia mese ystäviä.olen vuosimallia 81 ja raskausviikkoja on nyt 23..mulle voi lähettää postia helena.24@suomi24.fi
tässä olisi yksi jolle voi mesettää =) olen 20 v lapseton, mutta avomieheni kanssa asuva nainen 06 a. laita mesee kun ehdit zippenda@hotmail.com
ja tyttö 2kk, asutaan pääkaupunkiseudulla ja mese on nenneh_87@hotmail.com saapi lisäillä, juttuseuraa ei oo koskaan liikaa.
minny:
Olis mukavaa saada uusia tuttavuuksia meseen joiden kanssa vaihdella ajatuksia. Olen kahden pienen lapsen äiti, poika/04 ja tyttö/05
Ilmoittele itsestäsi jos kaipaat juttuseuraa =o)
Etenkin siis äidit ja miksi ei tietysti muutkin, ilmoitelkaa osoitteitanne.
Täällä kans yksi kahden pienen lapsen äiti kaipailee juttuseuraa. Poika/1203 ja tyttö 0605. Laita viestiä meseen jos kiinnostaa, osoitteeni on sar_jar@hotmail.com
Täällä olis kanssa yks joka välillä kaipailis juttuseuraa toisista äideistä. Olen 25 vuotias ja meillä 6 vuotias poika. Olen satakunnasta. mut voi liittää meseen osoitteella terhieri@msn.com. Kirjoitelkaa ihmeessä.
Asun 06 alueella ja meiltä löytyy poika/02 ja tyttö/04 ja karvaisia kavereita muutama kappale, elikkä koiria, kissoja ja gerbiileitä. Kaipailen myös eläinystävien juttuseuraa :). Niin ja olen vm. -82.
vieläkö mahtuu..v.84 syntynyt äiti ja huhtikuussa 05 syntynyt tyttö. Avomiehen kanssa asustellaan 08alueella.
Osoitehan oli t_ja_t@hotmail.com
Hei!! Olis kyllä kiva saada juttuseuraa. Mistä päin olet ja ikäsi? Kirjoittele jos tahdot jutella. =)
**Heidi***
oon 05-alueelta (vaikka ei kai tuolla asuinpaikalla niin väliä ole =)..)
ja vm.80
Minua voi myös lisätä messengeriin osoitteella riigga_83@hotmail.com ..
Etenkin Kymenlaakson äidit :)
hei! olen kans kahden lapsen (poika 2/04 ja tyttö 10/05) äiti etelä-savosta... mese osoite on aiti_79@hotmail.com