Mitä tehdä häiriköivän naapurin kanssa?Nyt olisi vinkit paikallaan!
Asumme taajaman ulkopuolella,kadulla jossa muut rakennukset mökkejä.Häirikkö on yksi mökkiläinen joka tekee pientä mutta inhottavaa kiusaa.Tulee mökille kännäämään ja käytös sen mukaista.Repii esimerkiksi lapsista varoittavat taulut irti,jotka on siis asetettu tiensivuun kesäkulkijoita varten.Ihan kaupasta ostettu kyltti jossa lukee että varothan leikkiviä lapsia.Lisäksi tulee pihapiiriin kännissä huutamaan ja möykkäämään kuinka pitäisi olla ja toimia.Talvella eivät käy mökillä mutta kesät ihan hirveitä kun joutuu varomaan koska se ilmestyy.Lapset pelkää tätä möykkääjää.
Poliisi ei puutu näin pieniin omaisuusrikoksiin vaan tälläinen on kuulemma ihan ok.Tietysti voisi vain tehdä kuten tämä mies sanoo mutta jotenkin harmittaa..
Mielipiteitä?
Kommentit (56)
Jos se mopoilun harjoittelu on sitä, että vedetään päivittäin sara kertaa edestakaisin talon edestä, niin hermostuisin minäkin. Eikö sitä harjoittelua voi hoitaa kauempana asutuksesta?
Voin kertoa, ettei noita saa millään kuriin, mua vainosi myös naapurin äijä, soitteli ovikelloa, ehdotteli, huusi ja uhkaili. Välillä oli lataamossa, kun sytytti tulipalon ja palokunta tuli soittelemaan aamuyöllä ovikelloa että nyt olis hyvä aika lähteä, onneksi sai aikaan vaan mittavat savuvahingot.
Tätä sitten kesti vuosia, kunnes päätti itse päivänsä.
Lapsesi PELAAVAT TIELLÄ JALKAPALLOA? Voi helvetti sentäs. Jos se on ajotie, sillä ei todellakaan silloin leikitä!
Ja jos kyltille on tarve, kunta kyllä hommaa sen. Et sinä itse. Kerran asutte maalla, on lapsilla ihan satavarmasti tilaa leikkiä omalla pihalla, ei TIELLÄ!
Mot: minä ja mun lapset, siinä kaikki mitä mamman maailmaan mahtuu. Teille kuuluu julkiset tietkin, tottavie. Toivon todella että joku päivä ne kersasi jäävät auton alle.
T. Samanlaisen supermamman häiriköinnin uhri, jolta ei tuollaisille maailmanomistajille empatiaa riitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mopoilun harjoittelu on sitä, että vedetään päivittäin sara kertaa edestakaisin talon edestä, niin hermostuisin minäkin. Eikö sitä harjoittelua voi hoitaa kauempana asutuksesta?
No heidän omat lapsensakin ajelivat mönkijällä.Musta jotenkin tuntuu ettei kyse nyt hänen kohdallaan ole häiriintyminen lapsista tai mopoilusta.;)
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, ettei noita saa millään kuriin, mua vainosi myös naapurin äijä, soitteli ovikelloa, ehdotteli, huusi ja uhkaili. Välillä oli lataamossa, kun sytytti tulipalon ja palokunta tuli soittelemaan aamuyöllä ovikelloa että nyt olis hyvä aika lähteä, onneksi sai aikaan vaan mittavat savuvahingot.
Tätä sitten kesti vuosia, kunnes päätti itse päivänsä.
Joo tälläkin paha alko ongelma ja ilmeisesti muutakin.Mitä kuullut niin naisten kanssa ongelmia eli siellä kotonaan kaupungissakin häiriköi ja kaupoissa ja kapakoissa humalassa pyytää joka sussua mukaan.Et vähän tälläinen liika virtanen siinä suhteessa.Poliisin kanssa ollut tekemisissä joten ei mikään huoleton tapaus.
Näitten kanssa ei suunsoitolla pärjää.
Vituttaa vaan kun kosketaan toisten omaisuuteen ja lasten aikana möykätään.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi PELAAVAT TIELLÄ JALKAPALLOA? Voi helvetti sentäs. Jos se on ajotie, sillä ei todellakaan silloin leikitä!
Ja jos kyltille on tarve, kunta kyllä hommaa sen. Et sinä itse. Kerran asutte maalla, on lapsilla ihan satavarmasti tilaa leikkiä omalla pihalla, ei TIELLÄ!
Mot: minä ja mun lapset, siinä kaikki mitä mamman maailmaan mahtuu. Teille kuuluu julkiset tietkin, tottavie. Toivon todella että joku päivä ne kersasi jäävät auton alle.
T. Samanlaisen supermamman häiriköinnin uhri, jolta ei tuollaisille maailmanomistajille empatiaa riitä.
No mahtuu siihen muutama naapurin kersakin.;)
Toki kuuluu meille,näin se on nähtävä.
Poliisi ei asiassa oikein pysty auttamaan,se on tässä hassua.Et sitten pitäisi vaan vakiasukkaiden luikkia niskat kyyryssä sisään kun tämä ilmestyy paikalle.
Oon joo aatellu ton viinan lahjoittamista.
Tai lähtee sinne kaupunkiin häiriköimään sitä niin tietäsi miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Isälläni oli moinen naapurustossa, eikä se tosiaan loppunut, ennen kuin se kuoli. Lain mukaan ei saa tehdä sitä mikä maalaisjärjellä olisi oikein, eli antaa semmoinen selkäsauna, että muistaa humalassakin pysyä tontillaan. Sinälläänhän väkivallattomuus olisi kaunis ihanne vaikeissakin tapauksissa, mutta kun joihinkin ei mikään järkevä, laillinen ohjaaminen päde.
No ei päde ei.Ja tää tyyppi ottaa niin tasaisesti turpaansa jo tuolla omilla kulmillaan että ei taida välittää.Kylähullu mutta ikävää kun muksut pelkää.
Kuvaa nuo naapurin sekoilut ja julkase jossakin :D
Väkivalta lopettaa vittuilun, niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa nuo naapurin sekoilut ja julkase jossakin :D
Heh,tää oli hyvä.Ei sille auttanut vaikka sanoin et mun vanhemmat kuuntelee tässä vieressä.Soitti mulle puhelun jossa uhkasi meitä 15 000 € sakoilla jos liikutaan tuossa tiellä.Muut kuulemma saa liikkua mutta ei me.Näin oli sanonut hänen rikoskomisario ystävänsä.
Et ei se osaa hävetä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta lopettaa vittuilun, niin yksinkertaista se on.
Niin se lopettaa joo,en uskalla enää vittuilla sille kun se on niin sekasin ja uhkaa väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mahtuu siihen muutama naapurin kersakin.;)
Toki kuuluu meille,näin se on nähtävä.
Tää on aika jännä koska tää naapurin mies käyttää tyystin samoja argumentteja kuin tämä kirjoittaja.
Tietenkään ketään ei ole tarkoitus edesvastuuseen saattaa vaan muistuttaa pikemminkin tielle eksyviä vieraita kulkijoita (tähän ei eksy kuin vahingossa) että tie on asuttu huolimatta syrjäisestä sijainnistaan.
Voisi kuvitella että jokin ikävä kyltti jossa paha sanoma voisi aiheuttaa tälläisen tunnereaktion mutta joko sinä tunnet tapauksen tai sitten kaupunkilaisilla on jotenkin samanlainen ajatusmaailma.
Olen ollut yhteydessä vahingossa tämän miehen kaupunki naapureihin ja kertovat että mies häiriköi siellä kotonaankin.
Että onko tälläinen häiriköinti jotenkin verissä?Kehottivat sieltäkin uppotuntemattomat ihmiset hankkiutumaan äijästä eroon.
Mutta joo,täytyy pitää puhelin lähellä ja kamerat kuvaamassa.
Onneksi luvataan sateista viikonloppua jälleen!
Kaukaasianpaimenkoira.ei tule pihalle ei.
Lahjoittakaa sille iso korillinen viinaa. Riittää tekemistä pullojen tyhjentelyssä ja luulisi sammuvan jossain välissä tai maksa poksahtavan.