Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian kiltti

tookind4
21.07.2016 |

Mua on kohdeltu aika huonosti koko mun elämän ajan. Muutama kuukaus sitten mies, kehen olin rakastunut, nöyryytti mua tosi pahasti. Ja sen jälkeenkin, en saanut mitään selitystä tai anteekspyyntöä hänen teolleen, vaikka kysyin. En voi kertoo mitä kyseinen mies teki, koska ois liian helposti tunnistettavissa jos se tänne sattuis eksyy.

Mut kaikki ne tapahtumat on saanu mut vihaamaan kaikkia ihmisiä niin paljon, etten haluu tutustua kehenkään. Toi tapahtuma oli piste i:n päälle siinä suhteessa. En haluu olla lähellä ihmisiä. Tuun varmaan olee loppuelämäni aikalailla yksin, ja se on ihan fine, mut eniten mua ärsyttää se et ihmiset vaan tekee pahoja asioita ja pääsee kun koira veräjästä. Kosto ois tietyissä tilanteissa oikeutettua. Nää ajatukset pyörii mun päässä. Tuntuu, et kaikki ihmiset juoruu/haukkuu/tekee pahoja asioita vaan. Niiden seuraksena puran kaiken vihani ihmisyyttä kohtaan itseeni, ja se tekee taas mulle enemmän hallaa.. En tiedä mitä pyrin viestittämään, äh, ehkä vaan kysymään että onko joskus ok kostaa? En oo kostanu mun elämässä ja mitä siitä on seurannut? Puran vihan itseeni ja en mä sitä ansaitse, oon kärsiny jo ihan tarpeeks. Kohtalontovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla liian kiltti ?

Ja miten sinun luonne vaikuttaa mielestäsi muiden juoruiluun ?

Vierailija
2/2 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla liian kiltti ?

Ja miten sinun luonne vaikuttaa mielestäsi muiden juoruiluun ?

Liian kiltti sopeutumaan tänne ilkeiden ihmisten sekaan. Ja en mä itestäni puhunut, varmaan mustakin kyl juoruillaan. Puhuin yleisesti siitä, kuinka ihmiset jatkuvasti kritisoi toisia ja näyttäis olevan #1 puheenaihe suurimalla osalla. En pysty ymmärtää tai hyväksyy sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla