Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetekemiä sisustamisia?

Vierailija
28.02.2006 |

Voisin tässä opetella tekemään käsin..

Kaupassa kattelin lastenhuoneeseen pientä jakkaraa joka makso 35 euroo! Sais halvemmalla jos ostais jakkaran ja koristelis sen itte joko maalilla tai servettelä pintaan ja lakkaa päälle- tyylillä..

Lipaston uusin kun raapustin vanhan maalin pois. Ei tartte ostaa heti uutta!

Verhot aattelin terassille puuvillasta, sitä varmaan saa kangaskaupasta metritavarana, tekee vaan yläpäähän kujan narulle.

Mitäs muuta?

Kangaskaupasta varmaan löytyis pyyhekangasta niin tekis omia pyyhkeitä. Niihin vois laittaa vaikka nappikaupasta jotain kivoja kuvia paikkauskuvista?

Olisko muuta sisustusideaa?

Koitan säästää lapsien vaatteita ja omia ja miehen vaatteita ja niistä vois tehä tyynyjä, torkkupeittoja, lastenhuoneeseen jotain vaikka jonkunmoisen löhölinnan. Tai hernepusseja jne..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot sisustanu tai mitä meinaat tehä? No olisko sulla joku unelma?

Vierailija
2/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kuitenkin siitä hyvä, että sen voi verhoilla helposti itse. Vuoden-kahden välein laitan siihen uudet päällykset ja taas on uusi sohva! Nyt suunnittelen myös sohvan puuosien (= jotain kaluste-tms.levyä) uusimista esim. värillisellä kontaktimuovilla.

Olen myös uusinut keittiön pöydän ja tuolit. Maalasin ja laitoin tuoleihin koristeet servettitekniikalla. Lapsen huoneessa on tavallinen varastohylly samoin maalattu ja koristeltu servettitekniikalla.

Tietysti verhot ja tyynynpäälliset ompelen myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niitä saa aina hiottua ja maalattua mielen mukaan.

Itsehän voi sisustella vaikka mitä tekstiilejä ja koriste-esineitäkin. Paljon saa uutta silläkin että maalaa esim. huoneen yhden seinän jollain tehostevärillä tai maalaa kuvioita seinään tms.

Vierailija
4/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutavarakaupasta rimaa, ja tehdä siitä parilla ranneliikkeellä kehikon siihen sitten vaan pingotetaan nauloilla unikko-kangasta ja a' vot. taidetta koteihin! joku1,5m x2m ihan ok koko, riippuen tietty kankaan kuvion koosta..