Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kaveruutta?

Mietiskellen
21.07.2016 |

Onko todella pelkkää kaveruutta, jos eksän kanssa viestitellään yömyöhään ja pyydetään toinen toista tulemaan luokseen? Tapellaan (sanallisesti), ollaan hetki puhumatta (joitain päiviä), ja sovitaan. Puhutaan kaveruudesta, mutta meininki on vähän erikoista (?) kaveruudeksi.

Olimme siis vuosia täysin puhumatta toisillemme, kunnes eksä ujuttautui takaisin elämääni. Jossain vaiheessa toivottelimme jo hyvät loppuelämät, mutta silti sovimme kaiken ja nyt olemme väleissä.

Eksä kertoi uudessa kohtaamisessamme, että olin hänelle kaikki kaikessa meidän aikanamme.
Niin ja hän on varattu, mutta ei kauheasti naisestaan hiisku. Eksä on käyttänyt paljon sanavalintoja "pystytkö kaveruuteen?" ja "mitä sinä haluat?" Tietenkään en vedä jokaisesta sanamuodosta päätelmiä suuntaan tai toiseen. Tämä kaikki vain tuntuu niin oudolta. Ei meidän eromme ollut edes fiksu, se oli monen sattuman summa ja olimme tosi nuoria. Voin rehellisesti sanoa, että se ero on ainoa laatuaan, johon ei todellakaan ollut hyvää syytä, toisin kuin muissa eroissani. Nyt pari miestä olisi kiinnostuneita, mutta en voi lähteä deittailemaan, jos en ole satavarma "meistä"...
Kertokaa nyt viisaat, onko tämä oikeasti kaverillista touhua?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskellen kirjoitti:

Hieman jo ihmettelinkin, että voisiko hän olla niin mulkku nykyään. Onneksi ei :)

Olemme nyt viestitelleet ja puhuneet kerran puhelimessa. Haluaisin tavata, mutta takaraivossa häiritsee se nainen. Ja ärsyttää... Mutta ulkonäöltään nainen ei kyllä päihitä minua, se on varma... Jotain hyvää edes, heh.

Kyllähän sitä voi tavata, vaikka toinen on varattu. Kyllä minäkin olen tätä naimisissa olevaa miestä tapaillut tässä nytten. Ei mitään ongelmaa. Hauskaakin se on kun toinen vonkaa ja mutta myös kiva puhua kaikesta hänen kanssaan. :D

Vierailija
22/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oletteko kavereita, suhdetta tuosta ei silti kannata vääntää. Miksi? Kumpikaan ei puhu rehellisesti, kavereinakin saatte aikaan tappeluita, mies pettää nykyistäan, jne jne. Ei tuosta kannata mitään alkaa virittää, ei tule onnistumaan.

Kasvakaa kumpikin vaikka 5 vuotta ennen kuin alatte kenenkään kanssa suht888eita leikkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietiskellen kirjoitti:

Hieman jo ihmettelinkin, että voisiko hän olla niin mulkku nykyään. Onneksi ei :)

Olemme nyt viestitelleet ja puhuneet kerran puhelimessa. Haluaisin tavata, mutta takaraivossa häiritsee se nainen. Ja ärsyttää... Mutta ulkonäöltään nainen ei kyllä päihitä minua, se on varma... Jotain hyvää edes, heh.

Kyllähän sitä voi tavata, vaikka toinen on varattu. Kyllä minäkin olen tätä naimisissa olevaa miestä tapaillut tässä nytten. Ei mitään ongelmaa. Hauskaakin se on kun toinen vonkaa ja mutta myös kiva puhua kaikesta hänen kanssaan. :D

Mutta mitä jos päädymme tapaamaan, ja yhtäkkiä olemmekin kiinni toisissamme? Minä olen sinkku, saisin tehdä mitä vain, mutta en ole ilkeä ihminen...

Vierailija
24/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama oletteko kavereita, suhdetta tuosta ei silti kannata vääntää. Miksi? Kumpikaan ei puhu rehellisesti, kavereinakin saatte aikaan tappeluita, mies pettää nykyistäan, jne jne. Ei tuosta kannata mitään alkaa virittää, ei tule onnistumaan.

Kasvakaa kumpikin vaikka 5 vuotta ennen kuin alatte kenenkään kanssa suht888eita leikkimään.

Kuulostat melko puolueelliselta. Kyllähän minäkin mietin paljon asioita. Toisaalta, jos minä saan lojaalin miehen pettämään, niin onko se sitten kaveruutta... ehkä me kuuluisimme yhteen, ken tietää...

Vierailija
25/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa kiertelemään. Kysyt suoraan vaan. Ei sinulla ole tässä mitään menetettävää sillä, että kysyt. Vaikeudet tulevat juuri puhumattomuudesta. Puhumattomuus on eräänlaista peliä. 

Avoimuus on suhteessakin olennainen juttu. Harjoittele sitä nyt eksäsi kanssa.

Vierailija
26/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä mitä haluat. Jos kun tapaatte ja päädytte kiinni toisiinne niin sitten niin käy. Tosin kannattaa miettiä, että mies saattaa vain seksiä haluta eikä ole aikomustakaan jättää kumppaniaan. Nämä miehet osaavat hyvin luikerrella takaisin milloin milläkin verukkeella. Toki voi olla, että hän haluaa vielä katsoa olisitko sittenkin oikeampi kumppani tai ihan vain haluaa olla kaverisi, jos ihan hyvä historia taustalla.

Vierailija
27/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse haluat?

Eikös tuossa lähinnä siitä ole kyse.

Mies on kiinnostunut. Sellaiset kaverilätinäjutut on pelkkää peliä. Pelimies? Haluatko sinä pelata? Jos et ole kiinnostunut, niin ne pelit menee leikistä. Jos olet kiinnostunut, niin nistä tulee rasite.

Jos mies on ihastunut sinuun jälleen, niin mieti mitä SINÄ haluat. Toimi sen mukaan. Älä jää leikkimään jotain nukkea, jota leikitetään silloin kun lystää ja kiinnostaa. Ole oman elämäsi vaikuttaja.

Puhu sille miehelle suoraan. Tai kattele, jos se on sinulle helppoa.

Vierailija
28/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas ne lapsilisät tulee, tehkää jotain kivaa yhdessä.

Vierailija
29/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuon on sairasta ja täysin turhaa energian tuhlausta.

Sanot hei hei ja jatkat elämää.

Vierailija
30/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat?

Mies on kiinnostunut. Sellaiset kaverilätinäjutut on pelkkää peliä. Pelimies? Haluatko sinä pelata? Jos et ole kiinnostunut, niin ne pelit menee leikistä. Jos olet kiinnostunut, niin nistä tulee rasite.

Jos mies on ihastunut sinuun jälleen, niin mieti mitä SINÄ haluat. Toimi sen mukaan. Älä jää leikkimään jotain nukkea, jota leikitetään silloin kun lystää ja kiinnostaa. Ole oman elämäsi vaikuttaja.

Se tekeekin oloni kummalliseksi. Vaistot sanovat jotain, mutta eksä puhuu vakuuttavasti kaveruudesta. Silloin itselle iskee olo, että olenko todella näin typerä, että uskon ennemmin itseäni kuin suoria sanoja. Ja silti kaveruus vaikuttaa joltain muulta kuin siltä...

Kai minä haluaisin hänet, luulen. En tiedä, kaikki on aivan outoa ja arvailua. Toivoisin häneltä suoria sanoja.

Kaikki pelottaa. En osaa olla ilkeä salarakas.

Vierailija
31/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat?

Se tekeekin oloni kummalliseksi. Vaistot sanovat jotain, mutta eksä puhuu vakuuttavasti kaveruudesta. Silloin itselle iskee olo, että olenko todella näin typerä, että uskon ennemmin itseäni kuin suoria sanoja. Ja silti kaveruus vaikuttaa joltain muulta kuin siltä...

Kai minä haluaisin hänet, luulen. En tiedä, kaikki on aivan outoa ja arvailua. Toivoisin häneltä suoria sanoja.

Ja sitten kun saat hänet niin eihän hän sinua petä, eihän?

Vierailija
32/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelä provo. Ilkeä salarakas, just joo.

Vierailija
33/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat?

Salarakkaaksi ei kannata ruveta. Siinä satuttaa itsensä jollei ole täysin sinut sen kanssa ettette voi olla oikea pari ellei hänen naisensa sitten jätä tätä miestä. Puhun nyt kokemuksella. Mikäli välinne tulevat läheiseksi, vaadi eroa ennen mitään intiimiä kanssakäymistä tai anna mennä, jos tiedät kestäväsi. Siitä syntyvä morkkis ei välttämättä heti tule vaan ajan kanssa.

Vierailija
34/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imelä provo. Ilkeä salarakas, just joo.

No olen ainakin entinen rakas, että todella provo joo.

Vierailija
35/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat?

Salarakkaaksi ei kannata ruveta. Siinä satuttaa itsensä jollei ole täysin sinut sen kanssa ettette voi olla oikea pari ellei hänen naisensa sitten jätä tätä miestä. Puhun nyt kokemuksella. Mikäli välinne tulevat läheiseksi, vaadi eroa ennen mitään intiimiä kanssakäymistä tai anna mennä, jos tiedät kestäväsi. Siitä syntyvä morkkis ei välttämättä heti tule vaan ajan kanssa.

Salarakas en edes haluaisi olla, vaikka onhan tämä koko tilanne aivan uusi, omituinen ja omalla tavallaan jännittävä. Mutta pidän mielessä tuon. En harrasta yhden illan juttujakaan, koska pelkkä paneskelu ei riitä minulle ja olen paljon parempi kuin pelkkä hetken huuma. Käynkl treffeillä niiden muiden kanssa vai mitä ihmettä teen heidän kanssaan?

Vierailija
36/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*käynkö

Vierailija
37/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat?

Ja sitten kun saat hänet niin eihän hän sinua petä, eihän?

Näen asian näin, että mikäli tämä EI ole puhdasta kaveruutta (kuten ihan vain hieman vaikuttaisi...), niin eksä on tainnut tajuta, että haluaakin meidät eikä muuta. En voi puhua "arvon tajuamisesta", koska omien sanojensa mukaan eksä on aina tiennyt arvoni, mutta teki tyhmästi ja jätti silloin aikoinaan syystä x, y ja ö.

Joten jos hän nyt vuosien päästä edelleen haluaakin minut, niin ei kai hän silloin ala pettämään. Meidänkin suhteemme alkoi hieman erikoisissa merkeissä aikoinaan, mutta en edes miettinyt muita miehiä.

Vierailija
38/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikadiagnoosi: Mies hakee vähän jotain jännää elämäänsä. Onneksi olet sinä - häilyväinen eksä, jolta hyvin todennäköisesti irtoaa lohtuseksiä silloin tällöin. Eniten huolestuttaa ehkä se, ettei sinulla ole minkäänlaista omaa tahtoa tai mieltä asian suhteen. Sinä voit yhtä hyvin olla menemättä noihin viestittelyihin ym. mukaan. Vai oletko niin epätoivoinen, että sinulle kelpaa mikä vaan? Siis olla pelkkä panopuu, kun oikea perhe/suhde on toisaalla?

Ja sille, jonka mielestä entisissä on jotain tuttua ja turvallista. Kokeilla voi, mutta yleensä varsin pian tulee eteen se tuttu juttu, josta muistat, miksi se on eksä ylipäätään.

Vierailija
39/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut monta kertaa, että meidän eroomme ei ollut mitään kunnollista syytä, se oli tyhmä teko eksältä ja hän on sanonut sen sata kertaa.

Jos minulla ei ole omaa päätä asioissa, niin miksi jätin menemättä eksän luokse?

En anna hänen leikkiä kanssani, en vain tiedä mitä tässä tekisi, kaikki on omituista.

Vierailija
40/116 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelyihin menen mukaan, koska olen sinkku ja saan mennä mukaan, jos haluan. Ja ehkä jopa haluan. Pysyn kuitenkin siinä mielessä etäisenä, ettei sattuisi liikaa. Mutta en usko eksän edes haluavan satuttaa minua, hän ei ole sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi