Onko tämä kaveruutta?
Onko todella pelkkää kaveruutta, jos eksän kanssa viestitellään yömyöhään ja pyydetään toinen toista tulemaan luokseen? Tapellaan (sanallisesti), ollaan hetki puhumatta (joitain päiviä), ja sovitaan. Puhutaan kaveruudesta, mutta meininki on vähän erikoista (?) kaveruudeksi.
Olimme siis vuosia täysin puhumatta toisillemme, kunnes eksä ujuttautui takaisin elämääni. Jossain vaiheessa toivottelimme jo hyvät loppuelämät, mutta silti sovimme kaiken ja nyt olemme väleissä.
Eksä kertoi uudessa kohtaamisessamme, että olin hänelle kaikki kaikessa meidän aikanamme.
Niin ja hän on varattu, mutta ei kauheasti naisestaan hiisku. Eksä on käyttänyt paljon sanavalintoja "pystytkö kaveruuteen?" ja "mitä sinä haluat?" Tietenkään en vedä jokaisesta sanamuodosta päätelmiä suuntaan tai toiseen. Tämä kaikki vain tuntuu niin oudolta. Ei meidän eromme ollut edes fiksu, se oli monen sattuman summa ja olimme tosi nuoria. Voin rehellisesti sanoa, että se ero on ainoa laatuaan, johon ei todellakaan ollut hyvää syytä, toisin kuin muissa eroissani. Nyt pari miestä olisi kiinnostuneita, mutta en voi lähteä deittailemaan, jos en ole satavarma "meistä"...
Kertokaa nyt viisaat, onko tämä oikeasti kaverillista touhua?
Kommentit (116)
Mies tietää heikkoutesi ja käyttää tätä hyväksi.
Mietiskellen kirjoitti:
Viestittelyihin menen mukaan, koska olen sinkku ja saan mennä mukaan, jos haluan. Ja ehkä jopa haluan. Pysyn kuitenkin siinä mielessä etäisenä, ettei sattuisi liikaa. Mutta en usko eksän edes haluavan satuttaa minua, hän ei ole sellainen.
*reps*
Mies ei pettäisi sinua, mies ei halua satuttaa sinua, mies erosi sinusta...
Kuulisit itsesi :D
Anteeksi kun sanon tämän, mutta vaikutat aika lapselliselta. Ja niin vaikuttaa eksäsikin, kun sinua vonkaa salakähmäisesti. Minkä ikäisiä olette, ja kauanko erosta on? Olitteko kauan aikanaan yhdessä?
Mietiskellen kirjoitti:
Olen sanonut monta kertaa, että meidän eroomme ei ollut mitään kunnollista syytä, se oli tyhmä teko eksältä ja hän on sanonut sen sata kertaa.
Jos minulla ei ole omaa päätä asioissa, niin miksi jätin menemättä eksän luokse?
En anna hänen leikkiä kanssani, en vain tiedä mitä tässä tekisi, kaikki on omituista.
Mitä tuo sitten on ellei leikkiä ja täysin hedelmätöntä sellaista. Leikkiä, jossa on myös täysin ulkopuolinen ihminen tahtomattaan ja tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Viestittelyihin menen mukaan, koska olen sinkku ja saan mennä mukaan, jos haluan. Ja ehkä jopa haluan. Pysyn kuitenkin siinä mielessä etäisenä, ettei sattuisi liikaa. Mutta en usko eksän edes haluavan satuttaa minua, hän ei ole sellainen.
*reps*
Mies ei pettäisi sinua, mies ei halua satuttaa sinua, mies erosi sinusta...
Kuulisit itsesi :D
Niin. Eksällä oli omat pelkonsa silloin, hän eli kyseenalaista elämää. Ei mitään huumejuttuja kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun sanon tämän, mutta vaikutat aika lapselliselta. Ja niin vaikuttaa eksäsikin, kun sinua vonkaa salakähmäisesti. Minkä ikäisiä olette, ja kauanko erosta on? Olitteko kauan aikanaan yhdessä?
Erosta on monta vuotta.
Eksäsi jätti sinut aikanaan typeristä syistä. Vuosia myöhemmin alkaa vongata sinua, vaikka on parisuhteessa toisen kanssa. Sellaisen miehenkö haluat takaisin? Mieti, mieti.
Vierailija kirjoitti:
Eksäsi jätti sinut aikanaan typeristä syistä. Vuosia myöhemmin alkaa vongata sinua, vaikka on parisuhteessa toisen kanssa. Sellaisen miehenkö haluat takaisin? Mieti, mieti.
Jos en merkitsisi mitään, ei hän vaivautuisi pitämään minua elämässään. Sen verran minäkin ymmärrän. Muu osa onkin sitten mysteeri.
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en merkitsisi mitään, ei hän vaivautuisi pitämään minua elämässään. Sen verran minäkin ymmärrän. Muu osa onkin sitten mysteeri.
Niin. Jotkut ovat sillä tavalla paskiaisia, että ottavat yhteyttä vuosienkin takaisiin eksiinsä huvin ja kenties seksin vuoksi. Eksäsi on parisuhteessa. Anna olla!
Kuulostat täydeltä idiootilta. En pidä sinusta ihmisenä. Sinulla ei arvatenkaan ole ollut muita kunnon seurustelusuhteita tämän exän jälkeen? Herätys nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat täydeltä idiootilta. En pidä sinusta ihmisenä. Sinulla ei arvatenkaan ole ollut muita kunnon seurustelusuhteita tämän exän jälkeen? Herätys nyt.
Ja anteeksi vielä noin suora puhe, mutta sun kannattaisi ottaa siitä oppia.
Vierailija kirjoitti:
Kolme parisuhdetta hänen jälkeensä. Oliko muuta asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jotkut ovat sillä tavalla paskiaisia, että ottavat yhteyttä vuosienkin takaisiin eksiinsä huvin ja kenties seksin vuoksi. Eksäsi on parisuhteessa. Anna olla!
Mitä olen edes tehnyt? Eksä ilmestyi elämääni vuosien jälkeen.
Juu-ei. Jätä tuo, ansaitset parempaa. Jotain aitoa, vilpitöntä, helpompaa.
Luettuani aloitusviestin tuli heti mieleen termi emotionally unavailable. Onkohan tuolle termille suomenkielistä vastinetta?
http://www.eharmony.com/dating-advice/dating-issues/ten-signs-you-are-a…
Kuulostaako tutulta?
Mietiskellen kirjoitti:
Onko todella pelkkää kaveruutta, jos eksän kanssa viestitellään yömyöhään ja pyydetään toinen toista tulemaan luokseen? Tapellaan (sanallisesti), ollaan hetki puhumatta (joitain päiviä), ja sovitaan. Puhutaan kaveruudesta, mutta meininki on vähän erikoista (?) kaveruudeksi.
Olimme siis vuosia täysin puhumatta toisillemme, kunnes eksä ujuttautui takaisin elämääni. Jossain vaiheessa toivottelimme jo hyvät loppuelämät, mutta silti sovimme kaiken ja nyt olemme väleissä.
Eksä kertoi uudessa kohtaamisessamme, että olin hänelle kaikki kaikessa meidän aikanamme.
Niin ja hän on varattu, mutta ei kauheasti naisestaan hiisku. Eksä on käyttänyt paljon sanavalintoja "pystytkö kaveruuteen?" ja "mitä sinä haluat?" Tietenkään en vedä jokaisesta sanamuodosta päätelmiä suuntaan tai toiseen. Tämä kaikki vain tuntuu niin oudolta. Ei meidän eromme ollut edes fiksu, se oli monen sattuman summa ja olimme tosi nuoria. Voin rehellisesti sanoa, että se ero on ainoa laatuaan, johon ei todellakaan ollut hyvää syytä, toisin kuin muissa eroissani. Nyt pari miestä olisi kiinnostuneita, mutta en voi lähteä deittailemaan, jos en ole satavarma "meistä"...
Kertokaa nyt viisaat, onko tämä oikeasti kaverillista touhua?
Sinuna viheltäisin pelin poikki nyt just. Kokonaan. Sillä on uusi ja se siitä. Unohda se ja jatka omaa elämääsi.
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet täällä av:lla, että mitähän se nuoruuden poikkis minusta haluaa, kun outoja viestejä lähettelee. Mietipä kuule, mitä itse haluat. Jos vanha suola kovasti janottaa, niin odota nyt edes että eksäsi lopettaa parisuhteensa. Jos taas olet irtoseksin perässä eksäsi suhteen, niin tee toki miten parhaaksi näet.
Viestittelymme lomassa minä sanoin ekana eksälle, että hän voisi tulla käymään täällä päin, jos haluaa jotain tekemistä. Siis en tosiaan pyytänyt häntä kotiini, vaan nimenomaan tänne suunnille, mutta sitten se meni siihen, että eksä pyytelikin minua luokseen eikä millään halunnut, että menen nukkumaan. Lopulta kumpikaan ei tullut kummankaan luokse.
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet täällä av:lla, että mitähän se nuoruuden poikkis minusta haluaa, kun outoja viestejä lähettelee. Mietipä kuule, mitä itse haluat. Jos vanha suola kovasti janottaa, niin odota nyt edes että eksäsi lopettaa parisuhteensa. Jos taas olet irtoseksin perässä eksäsi suhteen, niin tee toki miten parhaaksi näet.
Vai nuoruuden... Kuinka vanhaksi oikein luulet minua.
En minä tässä ole mitään edes aloittanut. Elin elämääni, kunnes eksä antoi kuulua itsestään. Ei minulla ollut osaa eikä arpaa asiaan, koska en osaa ennustaa.
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiskellen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkinsinkö? Kumpi olikaan tyhmempi toistaan...käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?
Mistä ihmeestä muuten vedätte mukaan perheet, kun en ole eksän lapsista tai lapsettomuuksista sanonut sanaakaan? Ihan omituista.