Minkälaiset ihmiset inhottaa/ärsyttää/kuvottaa
Kommentit (75)
Samoja pumpulipuikkoja ja samaa hammaslankaa useasti käyttävät.
Miehet, jotka lähtevät eri maihin turvatakseen elintasonsa jättäen kuitenkin lapsensa ja vaimonsa kotimaahansa nälkiintymään.
Nuoria tyttöjä/naisia ahdistelevat setämiehet.
Rasistit
Kaikenlaiset kiihkouskovaiset, olivatpa he kristittyjä tai muslimeja tai jotain muuta uskontoa
Ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen kieltäjät
Rokotteiden vastustajat
Ahneet, itsekkäät. Ihmiset, jotka tekevät itsestänsä ison numeron ja toiset ihmiset ovat lähinnä statisteja.
Ylimieliset, nokka pystyssä kulkevat.
-vegaanit
-lesbot
-vasemmistolaiset
-ryöstöporvarit
-läskit
-laihat
-rumat
-bodaajat ja muut nollaurheilijat
-alapeukuttajat
Ihmiset, ketkä tuijottaa. Joku kerta meen vielä sanomaan että nyt se katse muualle, kyylä.
Ne, ketkä määrittelevät ihmisen ulkoisten ominaisuuksien perusteella esim. painosta, tatuoinneista jne..
Narisevat ikipessimistit.
Itsekkäät työkaverit, jotka muitta mutkitta tekevät asioita jyräämällä muut.
sellaiset joista näkee heti että heillä on itsetunto-ongelmia
Sellaiset sotealan työpaikan "konkarit", jotka katsovat koulusta putkahtanutta keltanokkaa kuin ali-ihmistä. Heidän jumalharhaansa usein vielä pönkittää Äitiyden Pyhä Taakka.
Ihmiset, jotka mustamaalaavat tarkoituksella. Minua on esimerkiksi nimitelty vaikka miksi. Syön paskaa ja tienaan myymällä itseäni. Jossain välissä olen aseksuaali ja asperger, mielenterveyskin on mennyt lopullisesti. Olen myös umpeenmuurautunut natsi. Ai että.
Pienet lapset, kehitysvammaiset, todella vanhat ihmiset.
Tyhmät juntit. Ja juntti ei tod. tarkoita maalla asuvaa.
Sellaiset, jotka puhuvat ilkeään ja arvostelevaan sävyyn kaikista ja kaikesta. Jokainen kaveri käydään vuorollaan läpi ja pilkanaiheiksi kelpaa mikä tahansa elämäntavoista puhetyyliin ja vaatteisiin. Pistää väkisinkin miettimään, että mitähän paskaa mahtavat minusta jauhaa kun en ole paikalla.
Muutenkin sellaiset omassa erinomaisuudessaan paistattelevat, itsekeskeiset persoonat pistävät vihaksi.
Turhasta valittajat. Kuten nyt esimerkiksi tuo ahmija.