Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme asiaa, jotka tarjoat kumppanina

Vierailija
20.07.2016 |

Mitkä kolme asiaa tarjoat parisuhteessa kumppanillesi eli mitkä kolme asiaa erottavat sinut muista ja teet ne aina?

Ei mitään, että Rakkaus, koska rakkaudestahan ne suhteen on pääasiassa aloitettu. Vaan ne teot, mitä teet aina ja olet päättänyt, että ovat ne juttu, millä erottaudut. Kiinnostaisi tietää muidenkin jutut!

Itselläni on seuraavat

1. En koskaan sano seksille ei, ellei sitten ole joku oikeasti estävä syy, kuten vatsatauti. Mutta väsymys jne ei riitä eli suostun aina seksiin.
2. Teen ruuan. Valmistan aina hyvää ruokaa (olen innokas ja taitavakin kokkaaja), jolloin on aina tarjolla herkkullista ja laadukasta ruokaa.
3. En nalkuta. En yksinkertaisesti nalkuta, enkä puutu toisen asioihin. En huomauta kaljareissuista, enkä mistään muustakaan.

Mitäs teillä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En nalkuta.

2. Olen aina mieheni tukena.

3. En takerru lillukanvarsiin.

Vierailija
42/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänne jokainen saanut kertoa ne omat kolme parasta tarjottavaansa. Ja ne on sitten ne. Jos jollakin ei ole samat, niin kertoo sitten mitkä ne hänen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pysyn hoikkana ja hyvännäköisenä. Tällä en tarkoita jatkuvaa pynttäytymistä, vaan enemmänkin rupsahtamisen välttämistä. Olen aina tyylikäs ja edustuskelpoinen kun menemme ulos tai tapaamme kavereita.

2. Kuuntelen miestä ja keskustelen silloinkin kun en jaksaisi, jos hänellä on tarve avautua. Tämä on joskus yllättävän vaikeaa kun väsyttää tai olen keskittynyt muuhun tekemiseen. Yleensä ottaen miehet eivät kuitenkaan avaudu kovin usein, joten on tärkeää olla valmiina rupattelemaan kun tilaisuus osuu kohdalle, vaikka kesken oleva kirja olisi kuinka jännittävässä kohdassa (yleensä rupatteluntarve osuu kohdalle juuri silloin).

3. Olen ahkera monin tavoin, niin kotitöissä kuin ansiotyössä. Ei ole erityisen naisellista olla kuin pieni juhta, mutta tätä piirrettä miehet ovat kuitenkin poikkeuksetta arvostaneet.

Vierailija
44/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset. Täällä ylpeydellä kerrotaan, kuinka hoidetaan koko paketti: koti, työt, mies ja koskaan ei kieltäydytä seksistä. Onko aitoja ja rehellisiä ihmisiä paikalla? Ei tuollaista jaksa.

Öh, Luitko tuon missä kirjoitin, mitä mun mies vastavuoroisesti tekee? suhteessa KUULUU tarjota jotain. tässä nyt kysyttiin et mitä itse tarjoaa. Se on kuitenkin vain puolet totuudesta. 

Ja mitä ihmeen EPÄrehellistä ja EPÄaitoa näissä on??

Ap

Suhteessa KUULUU mielestäni elää yhdessä, tasavertaisina puolisoina. Kuten sanoit, molemmat tuovat suhteeseen jotain. Hienoja asioita monet, joita täällä on mainittu.

Tässä omani:

1. Pyrin ottamaan toisen huomioon, mutta en miellyttämään.

2. Olen tukena ja turvana kaikessa. Kerron rehellisesti mielipiteeni, vaikka se ei olisi mieheni odottama vastaus.

3. Olen luotettava.

Ja näillä on kertynyt jo yli 10 yhteistä vuotta.

Sä et pyri miellyttämään sun miestäsi? :D no sehän terve suhde! Se, että toista yrittää miellyttää, on todellakin tärkeää. Minä pyrin miellyttämään miestäni ja mies mua. Jätetään epäoleelliset valitukset sanomatta, kun ne ei oikeasti mihinkään vaikuta eikä puututa toistemme asioihin. Pyrin miellyttämään miestä pukeutumisessani - etenkin jos menemme kaksin Date Nightille - ja mies pyrkii miellyttämään esimerkiksi siivoamalla jälkeni arjessa (jätän tavaroita aina minne sattuu ja mies siivoaa).

Se, että suhteessa tarjoaa jotain, ei todellakaan tee siitä automaattisesti epätasavertaista. Ihan järjetöntä päättelyä tuollainen. 

Vierailija
45/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.kauniit silikonirinnat

2.huippu perse

3.estoton&hauskaa seuraa

Vierailija
46/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Annan omaa tilaa ja rauhaa. Saa käydä harrastuksissa niin paljon kuin huvittaa. Tosin odotan vastavuoroisesti että saan itsekin halutessani olla rauhassa.

- Olen uskollinen, maailman tappiin asti.

- En nalkuta. Ja toivon ettet sinäkään.

Vierailija
47/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.maksan oman osuuteni kuluista/menoista

2.teen kaikki kotityöt

3.kotona saa olla niin rennosti ku haluaa, ei haittaa mua (esim. pierukalsareissa ja maata sohvalla käsi housussa)

Vierailija
48/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Teen loistavan hyvää ruokaa ja kokkaan mielelläni. Tykkään myös leipoa herkkuja, mutta sitä en tee kuin viikonloppuisin, jottemme possuiksi liho :D.

2. Ihanaa seksiä, jossa mielikuvitus on ainoana rajana. Teen usein aloitteita, keksin uusia leikkejä, ostan asuja. Mutta toisaalta "tarjoan" myös helppoa arkiseksiä ja joskus pikaseksiä. Rakastan suihinottoa. Olen halukas ja kiihotun helposti. Rakastelen kuitenkin vain silloin kun se ei tunnu pakkopullalta. Mutta onneksi se aniharvoin siltä tuntuu.

3. En huomauttele, en nalkuta, en mökötä, olen yleensä iloinen ja positiivinen. Ihan parasta seuraa siis.

Tarjoan miehelleni oman luonnollisen itseni ja hyvin on kelvannut jo vuosia.

Helnyc?

Vierailija
49/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset. Täällä ylpeydellä kerrotaan, kuinka hoidetaan koko paketti: koti, työt, mies ja koskaan ei kieltäydytä seksistä. Onko aitoja ja rehellisiä ihmisiä paikalla? Ei tuollaista jaksa.

Öh, Luitko tuon missä kirjoitin, mitä mun mies vastavuoroisesti tekee? suhteessa KUULUU tarjota jotain. tässä nyt kysyttiin et mitä itse tarjoaa. Se on kuitenkin vain puolet totuudesta. 

Ja mitä ihmeen EPÄrehellistä ja EPÄaitoa näissä on??

Ap

Suhteessa KUULUU mielestäni elää yhdessä, tasavertaisina puolisoina. Kuten sanoit, molemmat tuovat suhteeseen jotain. Hienoja asioita monet, joita täällä on mainittu.

Tässä omani:

1. Pyrin ottamaan toisen huomioon, mutta en miellyttämään.

2. Olen tukena ja turvana kaikessa. Kerron rehellisesti mielipiteeni, vaikka se ei olisi mieheni odottama vastaus.

3. Olen luotettava.

Ja näillä on kertynyt jo yli 10 yhteistä vuotta.

Sä et pyri miellyttämään sun miestäsi? :D no sehän terve suhde! Se, että toista yrittää miellyttää, on todellakin tärkeää. Minä pyrin miellyttämään miestäni ja mies mua. Jätetään epäoleelliset valitukset sanomatta, kun ne ei oikeasti mihinkään vaikuta eikä puututa toistemme asioihin. Pyrin miellyttämään miestä pukeutumisessani - etenkin jos menemme kaksin Date Nightille - ja mies pyrkii miellyttämään esimerkiksi siivoamalla jälkeni arjessa (jätän tavaroita aina minne sattuu ja mies siivoaa).

Se, että suhteessa tarjoaa jotain, ei todellakaan tee siitä automaattisesti epätasavertaista. Ihan järjetöntä päättelyä tuollainen. 

Puhumme samasta asiasta eri termeillä.

Miellyttäminen on mielestäni sitä, että tekee asioita saadakseen toiselta hyväksyntää - joskus omalla kustannuksella. Huomioon ottaminen on mielestäni sitä, että tekee toisen eteen asioita, koska välittää toisesta. Mielestäni sinun mainitsemat asiat ovat huomioon ottamista. Ja teen niitä itsekin.

50/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Teen loistavan hyvää ruokaa ja kokkaan mielelläni. Tykkään myös leipoa herkkuja, mutta sitä en tee kuin viikonloppuisin, jottemme possuiksi liho :D.

2. Ihanaa seksiä, jossa mielikuvitus on ainoana rajana. Teen usein aloitteita, keksin uusia leikkejä, ostan asuja. Mutta toisaalta "tarjoan" myös helppoa arkiseksiä ja joskus pikaseksiä. Rakastan suihinottoa. Olen halukas ja kiihotun helposti. Rakastelen kuitenkin vain silloin kun se ei tunnu pakkopullalta. Mutta onneksi se aniharvoin siltä tuntuu.

3. En huomauttele, en nalkuta, en mökötä, olen yleensä iloinen ja positiivinen. Ihan parasta seuraa siis.

Tarjoan miehelleni oman luonnollisen itseni ja hyvin on kelvannut jo vuosia.

Helnyc?

Close...

1. Jos leipoisin, mies ei söisi. Ja jos leivon itselleni, voin syödä sen vaikka viikolla :D

2. Mies ei ole asujen perään ja minä rakastelen vaikka olisi joskus pakkopullaa.

3. Melko osuva :D

Vierailija
51/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä luetellut jutut on niitä, joita pidän itsestään selvyytenä. Mutta luulen, että se millä erotun valtavirrasta on huolehtivaisuuteni. Olen luonteeltani sellainen hoitajatyyppi. Tiedän paljon perusterveydenhoidosta ja lastenhoidosta ja mulle on tärkeää, että ympärilläni olevat ihmiset voi niin henkisesti kuin fyysisestikin hyvin. Haluan vaikuttaa positiivisesti mahdollisimman monen ihmisen elämään ja mulle on helppo puhua. Teen paljon pieniä ja isompia asioita, jotta toiset on onnellisia, mutta pidän myös omasta onnestani ja hyvin voinnistani huolta.

Toinen millä luulen erottuvani muista on se, että mulla on hyvä itseluottamus ja uskallan vaatia myös itselleni kunnioitusta enkä jää tossunalle.

Kolmas on varmaan sitten ulkonäkö. Olen ihan keskivertokaunis, (persoonallisen kaunis) ja mulla on luonnostaan tiimalasikroppa. Isot rinnat ja pyöreä peppu.

Väitän, etten ole huono kumppani, vaikka kaikillahan ne huonot puolet on. Mulla esim on taipumusta stressata paljon, varsinkin kun usein lupaudun tekemään kaikkea ja sitten saatan palaa loppuun..

Vierailija
52/54 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen niin pahansisuinen ja rupsahtanut jo alle kolmikymppisenä, ettei tarvitse huolehtia, että lähtisin muiden mukaan.

2. En nalkuta sotkuisuudesta, koska olen sottapytty ja sotken itse enemmän.

3. En jaksa suuttua siitä, että olen sen verran tylsä sängyssä, että puoliso nukahtaa joskus kesken aktin.

Vierailija
53/54 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
54/54 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Annan miehen olla mies, teen kodissamme perinteiset naisten työt, olen kodin "hengetär" = vastaan kodin viihtyisyydestä ja pullan tuoksusta.

2. En koskaan vähättele miestäni tai hänen tekemisiään. Osoitan arvostustani usein.

3. Olen uskollinen, luotettava ja rakastava vaimo.

Tuossa nuo kolme, joita tiedän miehenikin minussa arvostavan. Lisäksi haluan paljon seksiä, mikä miellyttää miestäni myös kovin sekä olen luonteeltani hyvin iloinen, spontaani ja avoin, joihin ominaisuuksiin mies minussa aikoinaan rakastuikin :D

Oonkohan mä käyny unissani vastaamassa, kun löytyi jo valmiina tämä :D