Miten reagoisit, jos saisit tietää 15-vuotiaasi harrastaneen seksiä?
Kommentit (25)
Joo..puhuisin ehkäisystä ja taudeista ja ehkäisystä ja ehkäisystä.Toivottavasti tulisi jo ennen sitä tilaisuus jutella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on merkitystä, onko teinisi seksipartneri ikätoveri vai 10 vuotta vanhempi?
Koska jälkimmäinen on rikollista. 15v on vielä sakkolihaa 18 täyttäneelle.
Ihmettelisi, kun tuo ei edes seurustele. Varmistaisin, että ehkäisy ja kondomit on käytössä. Kehoittaisin kuulostelemaan omia fiiliksiään ja elämään niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on merkitystä, onko teinisi seksipartneri ikätoveri vai 10 vuotta vanhempi?
No voi herranjumala. Toisen nuoren kanssa voi tuon ikäinen ihan hyvin harrastaa seksiä, kun ollaan suht. samalla tasolla henkisesti ja muutenkin kehitys samassa jamassa. Aikuisen kanssa 15-vuotiaan ei kuulu harrastaa seksiä.
Asuinmaassani 14 vuotias on jo vapaa harrastamaan seksiä minkä ikäisen kanssa, siis vanhemman, tahansa. Useimmissa EU-maissa raja on juurikin 15 vuotta.
Itse en tajua ollenkaan että on ihan ok kun kaksi osaamatonta nuorta harjoittelee ja traumatisoi toisiaan ja taas jos vanhempi osapuoli opettaisi asiat oikkeasti, niin se onkin hyi hyi.
Aloitin seksielämän alle 14 vuotiaana ikäisteni kanssa ja se oli vitun tylsää sähellystä. En siitä itse juuri kostunut, mutta sain pidettyä muidenkin tavoittelemat poikkikset itselläni.
Seksistä opin oikeasti pitämään, kun joku vuosi sitten juuri 20 v täytettyäni eksyin itseäni tuplasti vanhemman miehen petiin.
Seksi olikin jotain hienoa jota itsekin halusi ja sai enemmän kuin tunsi antaneensa.
Mies oli kylläkin varattu perheen isä ja touhumme ei jatkunut pitkään, mutta siirryin tuolloin vain vanhempiin miehiin ja en ole katunut pätkääkään oikeastaan vasta myöhäisherännäisenä heräsin seksin iloihin. Minulle vanhempi mies on jo yli 30 vuotias, mutta olen saanut mahtavia kokemuksia jopa kaksi kertaa sitä vanhemmista miehistä.
Miten joku 15 vuotias poika voisi osata jotain jota suurin osa 25 vuotiaistakaan ei osaa, nimittäin naisen tyydyttämistä.
Ensimmäisissä kokemuksissani ikäiseni pojat eivät edes osanneet tyydyttää itseään.
Olen kaikin puolin tyytyväinen historiaani, ilman sitä en osaisi vanhempia miehiä arvostaa.
Ikä muuten ei yksistään ratkaise, minulla on ollut pari reilu kolmekymppistä miestä, joilla oli suunnilleen saman verran kokemusta kuin neitsyyteni vieneellä 15 vuotiaalla ja täysin samat otteetkin kaikessa.
Nykykään varmistan miehen taustan pitää olla vähintään yksi pidempi suhde. Pelimiehillä näitä harvoin on ja kun saavat aina lähes heti uuden naisen, niin heillä ei ole ollut tarvetta koskaan edes ajatella naisen tyydyttämistä.
Sitten on nämä lähes neitsytmiehet niitä on nykyään paljon jopa yli 3 kymppisissä.
Jos poika -> onnittelisin.
Jos tyttö -> moittisin.
isä37