Näin metsässä ilvesin
Olin mustikassa ja siinä ähistessäni näin, että vähän kauempana se ilves istui. Komea elukka.
Kommentit (105)
Vaatii asiaan paneutumista ja avaruudellista ajattelua. Mikä pääpöntössä asustaa ? ei kai viskisieppo ? Tikka vois olla paha .
Vierailija kirjoitti:
Perhoisia on meilläpäin näkynyt vähän tänä suvena.Yhtäkään nokkoisperhoista en ole nähnyt.Suusen korennoja ollut paljon.
Musta on epäreilua, että suseilla on omat korennot, kun ketuilla ei ole. Sitäpaitsi, kettujen hännät on usein jonkun kainalossa. Se on väärin, ei oo korentoo ja häntääkin lainaa kuka kulloinkin.
En ole kotteroisia kyllä nähnyt aikoihin, viimeksi kai lapsena, kun niille pönttejä tehtiin. Mikähän siihen on syynä?
Niin ja suset on usein lamasten vaatteissa. Ovatko transuja vai mitä lie vaatteilla koreilijoita.
Täydenkuun aikaan voi olla outojakin otuksia liikkeellä.Ihminen on ihmiselle sutti.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko ihmissusuuteen?
Uskon. Niillä ei ole puhtaat jauhot pusseissa, mitä tulee näihin kadonneisiin lampaisiin.
Susuus on vain satua. En usko. Eilennäin muuten haukkkeja. Ne syöksyili komeaisesti.
Aika ikävää sekin, kun omat koirat pureutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi useilla on kirjat koirankorvilla , eikö se estä kuulemista . Koirat kun pitävät vahtia reviirillään. Mahtaa olla Mustilla tympeä olla jos on koko Päätalon tuotanto korvilla.
Eläimien mailma on kyllä mielenkiintoinen, josta tykkään lukea ja katsella tv:eestä.
Hui! Mulla olis noussu hiussit pystyyn ja ruissit päässy pöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi useilla on kirjat koirankorvilla , eikö se estä kuulemista . Koirat kun pitävät vahtia reviirillään. Mahtaa olla Mustilla tympeä olla jos on koko Päätalon tuotanto korvilla.
On siitä ollut hyötyäkin. Juuri näistä koirankorvista lähti idea kehittämään äänikirjaa.
Mä oon aina ihmetellyt tätä laulua "Vain Kotka lentää aurinkoon". Siellähän se on edelleen vanhalla paikallaan kun siellä on ne meripäivätkin joka vuosi. Minnekään aurinkoon oo lentänyt. Sen sijaan Porvoo kyllä on lentänyt julkisuuden paisteeseen.
Minä osuin yhtiin naisteerin kanssa. Molemmat säikästyttiin toistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhoisia on meilläpäin näkynyt vähän tänä suvena.Yhtäkään nokkoisperhoista en ole nähnyt.Suusen korennoja ollut paljon.
Musta on epäreilua, että suseilla on omat korennot, kun ketuilla ei ole. Sitäpaitsi, kettujen hännät on usein jonkun kainalossa. Se on väärin, ei oo korentoo ja häntääkin lainaa kuka kulloinkin.
Mutta kettuisilla on kuitenkin oma leipäinen ja tulet taivaisella.
Vierailija kirjoitti:
melko iso mustikka
Se on sellainen koiran ja linnun välimuoto, ovat joskus isoja.
Kaiken mailman siipeiliöitä on tässä elämäm varrella tullut nähtyä. Osallistuin keväällä linnun pönttö talkoisiin tekemällä pöntön omasta päästä käsin.