Näin metsässä ilvesin
Olin mustikassa ja siinä ähistessäni näin, että vähän kauempana se ilves istui. Komea elukka.
Kommentit (105)
Kai ap söit myös mansi- etkä pelkkiä mustikoita?
Ja taas kaikki mammat ihan villinä, kun saa kirjoitusvirheen takia tulla päteen. Provohan tää oli, että saisitte tulla tänne huuteleen kaikkee muuta kuin asiaan liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kaikki mammat ihan villinä, kun saa kirjoitusvirheen takia tulla päteen. Provohan tää oli, että saisitte tulla tänne huuteleen kaikkee muuta kuin asiaan liittyvää.
Ei kai, ihan itsekö tämän keksit.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin on paljon jänisiä. Vai onko ne niitä sity kania?
Sitykanikset on kuolleet virusiin melkein kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai, ihan itsekö tämän keksit.
E kekiny, äti keto.
Inspiroiduin tästä niin, että sävelsin pienollani ilvesille kauniin kappaleen.
Saapakset jalkaan siellä metsäkössä!
varokaa myös Karhu kolmosia etenkin naaraksia
Vierailija kirjoitti:
Saapakset jalkaan siellä metsäkössä!
varokaa myös Karhu kolmosia etenkin naaraksia
Tämä on hyvä neuvo myös kyyti kärmestä vastaan.
Itse kävelsin metsässä eilis-illalla ja oli hilkulla, etten astunut kyyksen päälle! Enään en aijo liikuksia sieläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Inspiroiduin tästä niin, että sävelsin pienollani ilvesille kauniin kappaleen.
Oi, voisimmepa kuullostella, miltä sävellysisi kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelsin metsässä eilis-illalla ja oli hilkulla, etten astunut kyyksen päälle! Enään en aijo liikuksia sieläpäin.
Hah. Mä luin ekaks, että meinasit astua kyljyksen päälle. Käsi pystyyn ne, jotkaa tykkää kyljysistä.
Näin järvessä särkeitä ja haukeita oli kaisliikossa. Haukeet auko kiduseita tiheään, vaari sanoi aina ,että vesi on silloin kalaksille liian lämintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Mä luin ekaks, että meinasit astua kyljyksen päälle. Käsi pystyyn ne, jotkaa tykkää kyljysistä.
Kyljyikset on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mut me muutetaankin Töölööseen ja siellä ei ole eläimiksiä.
Asun Etu-Töölöksessä (kaupungin puolella), ja olen nähnyt täällä kärpän ja ketun. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ilveilijöitäkin ainakin sirkuksesa, ja kerran näin oikein villielukin televiissiossa oli se. Ja huhkaijja täällä huhuaa toisinaan. Tänä vuona ei käkeitä kuulunut.
Tiesitkö, että käken kukunnasta voit laskea jäljellä olevat elinvuoteesi?
Vierailija kirjoitti:
Näin järvessä särkeitä ja haukeita oli kaisliikossa. Haukeet auko kiduseita tiheään, vaari sanoi aina ,että vesi on silloin kalaksille liian lämintä.
ootkin oikeen kala-miään laspi
Vierailija kirjoitti:
ootkin oikeen kala-miään laspi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ilveilijöitäkin ainakin sirkuksesa, ja kerran näin oikein villielukin televiissiossa oli se. Ja huhkaijja täällä huhuaa toisinaan. Tänä vuona ei käkeitä kuulunut.
Tiesitkö, että käken kukunnasta voit laskea jäljellä olevat elinvuoteesi?
Kånkenini kukkuu kyllä.
Kuullostatte oudoille. Enään en usko puheitanne. Mä en kykennyt enään viimme kesänä meneen mettään koska ilveet :( Kerran semmone syöksähti jalkoilleni.
Meidän pihalla hyppeli eilen pieni orkku, variekset sille säksätti . Rusakeita näkyy myös toisinaan.