Kerro hyvä syy, miksi et pelaa Pokemon gota?
Kommentit (45)
Aloitin mutta ei täällä maaseudulla niitä pokemoneja ole. Osaako joku sanoa että miten niitä ilmestyy esiin? Pitääkö kävellä paljon vai etsiytyä sivistyksen pariin, jossa olisi toisiakin pokemon pelaajia?
Miksi pitäisi pelata? Kerro itse hyvä syy miksi et opiskele tanskan kieltä, viljele porkkanoita tai soita vetopasuunaa.
Minulla on parempaakin etsittävää: mustikat, kantarellit ja tatit tähän aikaan kesästä. Huomenna löydetty ja kuivattu herkkutatti on tammikuussa parempaa kuin se, mitä nuo pokemonnaajat etsivät ja löytävät.
Ei toimi, en varmaankaan kyllä pelaisi mutta lapsi pelaisi kyllä, ei vaan toimi hänelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin mutta ei täällä maaseudulla niitä pokemoneja ole. Osaako joku sanoa että miten niitä ilmestyy esiin? Pitääkö kävellä paljon vai etsiytyä sivistyksen pariin, jossa olisi toisiakin pokemon pelaajia?
On niitä. Noin parikymmentä löytynyt parin päivän aikana. Ei paljon mutta kuitenkin.
Ei ole yhteensopiva s3 kanssa enkä halua mitään epävirallisia versioita.
Pelaisin, tai ainakin kokeilisin, mutta kun ei toimi. Uutta kapulaa en GO:n takia hommaa, koska tämä nykyinenkin on vasta vuoden vanha ja Go:ta lukuunottammatta kaikki tarpeellinen pelittää.
Harmittaa, mutta ei voi mitään.
Koita pysyä erossa peleistä, koukutun niihin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei se ole 100% ilmainen.
No onhan se sikäli, ettei eteneminen vaadi ostamista. Ostaa voi, mutta se mielestäni vesittää pelin idean, kuten muissakin peleissä joissa on esim. maksullisia boostereita.
En halua kuvata ilmaiseksi tiedustelutietoa kenellekään.
En jaksa. Ihme ravaamista paikasta toiseen. Ulkona on kuuma.
Laiskaläski nauttii muiden pokemon riemusta.
Minulla on windows-puhelin ja suosittelen lämpimästi muillekin, jotka eivät halua roikkua pieruappsien ja pelien hirsipuussa.
En saa ladattua, vissiin liian vanha puhelin.
Pelasin kyllä mutta kyllästyin kun naarasin kotiseutuni viiden kilometrin säteeltä kaikkiin mahdollisiin suuntiin enkä löytänyt yhtä ainutta pokemonia
Perverssiä toimintaa.