Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaa anopille?

Vierailija
20.07.2016 |

Anoppini on yleensä itse "herttaisuus", käyttäytyy siis mukavasti kaikille. Jostain syystä minä? tai lapseni (hänen lapsenlapsensa) ärsytämme häntä. Hän pitää lapsistani mutta lapseni ovat arvojärjestyksessä alempana kuin mieheni siskon lapset. Tämä käy ilmi mm. niin jottei meidän lapset saa olla yökylässä heillä toisin kuin mieheni siskon lapset. Minun kysyessäni hoitoapua anopilla on "jotain" keksittynä aina. Mieheni kysyessä yleensä siis sopii auttaa. Väkisinkin pahoitan mieltäni tästä ja mietinkin miten saisin parhaiten näpäytettyäni tätä muoria. En sillä, ei kenenkään ole pakko katsoa toisten lapsia mutta ärsyttää tämä asetelma. Kiehun sisälläni raivosta ja tekisi mieli käydä purkamassa tämä pahaolo sinne mistä se on aiheutettukkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia.

Vierailija
2/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta. Ei kannata. Let it go Jack.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusikaa vihkivalanne?

Vierailija
4/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko jutella miehesi kanssa, joka sitten voisi lähestyä äitiään eli anoppiasi asian tiimoilta..? Mitään kostoretkeä en lähtisi suunnittelemaan, annat lapsille huonoa esimerkkiä ja pahennat tilannetta entisestään.

Vierailija
5/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko jutella miehesi kanssa, joka sitten voisi lähestyä äitiään eli anoppiasi asian tiimoilta..? Mitään kostoretkeä en lähtisi suunnittelemaan, annat lapsille huonoa esimerkkiä ja pahennat tilannetta entisestään.

Harmi jotta mieheni on homo-vässykkä eikä puutu/huomaa asiaa -.-

Vierailija
6/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tapahtuu, kahden ystäväni äidit samanlaisia eli hoitavat näiden ystävieni siskojen lapsia mutta eivät ystävieni kuin hyvin harvoin ja kauheat tekosyyt aina kehiin ettei sovi. Kummallista että suositaan sillä tavalla, häpeäisivät!

Vierailija
7/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt vain valitettavasti on tapana pitää joistakin ihmisistä enemmän ja toisista vähemmän. Voisit tietysti kertoa anopillesi että olet hieman loukkaantunut ja kysyä onko tilanteessa jotakin henkilökohtaista. Toisten ihmisten kanssa kemiat nyt vain yksinkertaisesti pelaavat paremmin.

Vierailija
8/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sitten itse anopin kanssa asiasta suoraan..? Jos kyse on siitä, että hän ei jostain syystä pidä sinusta, niin kannattaa muistuttaa, että miksi sen pitää näkyä tavassa jolla hän kohtelee lapsenlapsiaan?

Vierailija
9/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin hoitaa välit/kysymiset itse vanhempiinsa päin. Eli mies soittaa / kysyy  / sopii äitinsä kanssa. Samoin minä omani. Hienosti toimii.

Itse en käsitä tätä miniä hoitaa viestinnän molempien sukuihin tyyliä.

Vierailija
10/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on perseestä, ja mies on homovässykkä? En ihmettele jos anoppiasi ei aloittajan seura tai asiat kiinnosta. Peili.

Vierailija
11/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi jotta mieheni on homo-vässykkä eikä puutu/huomaa asiaa -.-

Alan ymmärtää anoppiasi paljon paremmin...

Vierailija
12/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini toimi myös noin :( minä olen siis minimoinut sen, miten paljon yritän saada lapseni arvostamaan mamman kanssa viettämäänsä aikaa. Ja nyt kun hän rupeaa olemaan jo vanhempi olen tietoisesti myös etäinen enkä juokse hänen joka asiaansa, eli siskoni, jonka lapsia hän aina jaksaa kaikille kehua ja on heitä aina hoitanut ja passannut, saa nyt kantaa vastavuoroisesti enemmän seurustelu ja asioodenhoitovastuuta. Toki huomioin hänet yhä äitinäni mutta nyt jo aikuisia lapsiani en hänen luokseen pakota. ( vaikka nyt siis rupeaisi jo apu kelpaamaan jopa meidän nuorelta vahvalta apupojalta)

Vierailija
13/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä näpäytysmeininkiä, herramunvereni.  Ja palsta on Näpäytys-Pirkka, jossa annetaan niksejä, kun ei itse keksi.

Aikuisten ihmisten ei tarvitse vajota itsekin sille tasolle, että näpäyttelee sinne tänne kaikkia, joiden mielenliikkeisiin ei ole tyytyväinen.

Paras näpäytys ikinä on olla niin kuin ei huomaisikaan toisten mielenosoituksia. 

Vierailija
14/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini toimi myös noin :( minä olen siis minimoinut sen, miten paljon yritän saada lapseni arvostamaan mamman kanssa viettämäänsä aikaa. Ja nyt kun hän rupeaa olemaan jo vanhempi olen tietoisesti myös etäinen enkä juokse hänen joka asiaansa, eli siskoni, jonka lapsia hän aina jaksaa kaikille kehua ja on heitä aina hoitanut ja passannut, saa nyt kantaa vastavuoroisesti enemmän seurustelu ja asioodenhoitovastuuta. Toki huomioin hänet yhä äitinäni mutta nyt jo aikuisia lapsiani en hänen luokseen pakota. ( vaikka nyt siis rupeaisi jo apu kelpaamaan jopa meidän nuorelta vahvalta apupojalta)

Nuori vahva apupoika?

Vierailija
15/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastaavasti kieltäytyä anopin palveluspyynnöistä, "kun on nyt muuta sovittu".

Vierailija
16/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahiten äidin sydämeen sattuu, jos oma lapsi kärsii. Heittäydy siis oikein vittumaiseksi miehellesi. 

17/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo noin litra kodin putkimiestä, anoppisi pääsee sinusta eroon.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
18/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kysyy ja homma toimii, mikä on ongelma?

"Mieheni kysyessä yleensä siis sopii auttaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä