Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta "ystävyydestä"?

Vierailija
20.07.2016 |

Minulla on ystävä, joka ottaa yleensä yhteyttä vain silloin kun hänellä on tylsää. Yleensä ei vastaa viesteihini mitenkään nopeasti, mutta kun vastaa niin pystyn rivien välistä lukemaan, että hänellä on tekemisen puutetta. Joku meno on peruuntunut tmv. Yleensä silloin kysyy jos nähtäisiin.
Olen vähän kyllästynyt olemaan tällainen varavaihtoehto. Jossain vaiheessa tuntui tosi pahalta, mutta nyt olen tainnut päästä asiasta yli ja en oikeastaan koe enää mitään tätä ystävää kohtaan.
Pitäisikö vaan lakata pitämättä yhteyttä kokonaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös tämmöisiä ystäviä, jotka ovat yhteydessä silloin kun itselle sopii tai kun itse siitä jotenkin hyötyy...yksi ystävä pyytää minua kahville siinä kohtaa, kun sen ykkösystävän kanssa on jotakin kränää, toinen ottaa yhteyttä vain silloin kun haluaa itkeä minulle jotakin mieskuvioitansa jne. Sitten kun itse ehdotan näkemistä niin vastataan kauhealla viiveellä ja ei mukamas saada sovittua mitään sopivaa ajankohtaa kun on niin pirun kiire.

Itse olen pystynyt jättämään muutamia ihmisiä taakseni, jotka eivät oikeasti tuntuneet ystäviltä...ystävä on sellainen, jolta itsekin saat tarvittaessa seuraa ja tukea, sen on toimittava molempiin suuntiin. Jätä yhteydenpito kokonaan, jos olosi oikeasti on tämän ihmisen vuoksi kurja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi