Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän outo vaatimus

Vierailija
20.07.2016 |

Miehellä on eksän kanssa kaksi esiteini-iässä olevaa lasta, jotka käyvät meillä säännöllisesti tapaamassa isäänsä. Asumme heidän vanhassa talossaan, eksä lähti aikoinaan toisen miehen matkaan, joten kodinrikkoja-kommentit voitte jättää suosiolla pois. Tein suursiivousta lastenhuoneessa ja huomasin että vaatteet olivat pieniä ja lelutkin jo vanhentuneita ja korjasin kaikki pois. Ajattelin päivittää huoneen ja tehdä siitä teinelle sopivan ns.peliluolan jossa on vuodesohva pelituolit ym. Myin kaikki vanhat huonekalut, lelut ja vaatteet ja tarkoitus on nyt ostaa noilla rahoilla uudet mööbelit, verhot, matot ym. siis ihan kaikki uusitaan tai pikemminkin päivitetään.

Ongelma on siinä, että eksä sai tietää että myimme kaikki ja vaatii nyt rahoja itselleen. Saimme yhteensä n.200e joka sinänsä ei ole paljon kun ajattelee, että ostamme tilalle uusia huonekaluja. Tilanne on nyt kärjistynyt niin pahaksi, ettei eksä enää suostu puhumaan kanssamme. Ymmärrän että he ovat yhdessä ne ostaneet, mutta miksei aikanaan vienyt mukanaan tai ollut kiinnostunut niistä ennenkuin nyt? Emme todellakaan ole mitään rikkaita, itse jäin työttömäksi ja yritän luoda lapsille viihtyvyyttä huoneeseen. Onko tuollainen vaatimus reilua?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun kodin huonekalut kuulu exälle. Anna sen kitistä ihan ittekseen, jos se ei oo tajunnu jättää sulle jotain uuden siipan ohjekirjaa. Ja vaikka pihalla kasvaisi exän istuttama marjapuska, sun ei tarvii niitä marjoja kerätä exälle tai edes pyytää lupaa puskan poistoon.

Ehkä exällä käynyt joskus mielessä, että hän voi ostaa teiltä ne huonekalut, muttei ole saanut suutaan auki.

Itsekkin olen ostellut siskolleni merkkipäivälahjoja vuosien varrella ja totta se vähän harmittaa, että on myynyt tai lahjottanut kaikki eteenpäin, mut minkä mä sille voin. Ne on hänen, eikä mulla oo mitään sanavaltaa mitä niillä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi