Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen halujen väheneminen, miten teillä?

Vierailija
28.02.2006 |

Meillä mies olisi ennen lapsia rakastellut vaikka joka päivä, ja esikoisenkin jälkeen haluissamme oli selvä epäsuhta. Minä en koskaan ole ollut hirveän himokas, kerta viikkoon oli ennenkin ihan ok. Nyt riittää 1-2 kertaa kuussa. Nyt toisen lapsen jälkeen miehenkin halut ovat vähentyneet selvästi. Seksiä siis on 1-2 kertaa kuussa, eikä mies tee aloitteita juurikaan.

Kun olemme jutelleet aiheesta, hän sanoo ettei millään jaksa haluta useammin, kun on niin paljon tohinaa elämässä muutenkin. Kyllä hän seksistä kuitenkin nauttii silloin, kun sitä on. Vähän sama se on minullakin, energiaa ei oikein ole, mutta haluja kuitenkin joskus.

Onkohan kaikkien muiden miehet hirveän halukkaita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vähän huolettaa. Ei halunnut seksiä raskauksien aikana, kun tökki ajatus lapsesta masussa...(niin kyllä itseänikin). Esikoinen oli valvottaja. Rakasteltiin, kun muistettiin/jaksettiin. Kuopus tulikin sitten kertalaakista ja taas oltiin raskaana ja synnytyksen jälkeen yövalvomiskierteessä. Nyt, kun pari vuotta on ollut seesteisempää, on rakastelukerrat edelleen harvassa. Vetoaa väsymykseen, työpaineisiin...Meilläkin innostuu, jos minä viettelen mutta itse ei tee aloitetta.

Pelkäänpä, että hänelle ei sovi vaimo ja äiti samassa paketissa :(

Vierailija
2/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle riittää 3-4 krt viikossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole ollut koskaan mitenkään erityisen aktiivinen seksin suhteen. Ennen lapsia rakasteltiin ehkä 1-2 krt viikossa, eli varmaan aika tavallisesti. Raskauksien aikana tahti on hiipunut ja pikkuvauva-vaiheessa myös - sattuneesta syystä. Nykyään taidetaan olla " ennen lapsia" -tahdissa taas.

Työstressi ja väsymys vaikuttavat ainakin minun mieheni haluihin. Joskus on mennyt viikkoja, jopa kuukausia ilman. Aina on kuitenkin palattu meidän ns. normaalitahtiin. Tuleehan sitä erilaisia tilanteita elämässä miehillekin. Ei sitä itsekään aina jaksa :) Keskustelemalla asia selviää. Puhuminen on tärkeää, jotta toiselle ei jää epäselvyyksiä haluttomuuden syystä tai syistä.

Vierailija
4/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies perusteli myös sillä, että vauva mahassa ja seksi eivät kuulu yhteen.. No vauva syntyi ja kiinnostus sänkypuuhiin pysyi yhtä vähissä. Toinen sai kuin saikin alkunsa, pyhästä hengestä, kuten olen sanonut, ja tätä odottaessa emme ole olleet sängyssä KERTAAKAAN!

Jos elämä ei tämän syntymän jälkeen vilkastu, voin olla varma, että mies joko pettää, tai se on homo. Runkkaa kyllä joka ilta, mitä sivuhistoriasta voi päätellä..=(

Vierailija
5/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää halua tehdä sen takia aloitetta. Siis pelkää/kyllästynyt torjutuksi tulemiseen.

Vierailija
6/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin varmaan halut säilyy, kun kerran monille lapsille pikkusisaruksiakin tulee.

Vierailija
7/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jaksan ja haluanvain pari kertaa viikossa, joten siihen on ollut miehen tyytyminen.