Lue keskustelun säännöt.
Hei kaikki, jotka omistaa Lux 1 Royal pölynimurin!
28.02.2006 |
Olis pikku ongelma, nimittäin meillä hajosi suulake, kun tuo nuori neiti väkivalloin suutuspäissään repi imurin väkisin sohvan alta väärässä asennossa, ja tarvis saada uusi, mutta ei ole tietoakaan mitä se maksaa.. oisko joko viisas joka tietäis?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla