Hei kaikki. Osaisitteko suositella hyvää imuria?
Uusi imuri olisi hankittava ja haluan ostaa kerrankin kunnon laitteen.
Johdollinen tai johdoton. Kunhan olet hyväksi todennut, haluan kuulla siitä 🙂
Kommentit (24)
Hyvästä en tiedä, mutta electroluxia en osta enää ikänä. Imuri on hiljainen, mutta lattiasuulake vinkuu hermoja riipivästi. Tilasin jopa uuden kun luulin, että oli maanantaikappale, mutta lähes yhtä surkea oli uusikin. Vinkuu niin laminaatilla kuin vinyylimatollakin.
Pölypussiton malli jostain tunnetusta merkistä. Ja joku johon voi ostaa varaosia. Kun ei tarvitse pelata pölypusseissa vaan se muovinen pölysäiliö tyhjennetään niin säästyy pölypussirumbalta. Ja täällä on kerran ostettu uusi perussuulake. Mulla ei ole pahaa sanottavaa Electroluxista, mutta alkaa tämäkin olla jo vanha. Jossain kohtaa varmaan pitää uusia.
Mä voin imeä sua kunnolla ja kaikki tapahtuu ilmaiseksi
-T Pena
Vierailija kirjoitti:
Miele itselläni, pitkä letku, kevyt eikä liian iso. Tehoa helppo säätää. Kolme vuotta sitten ostin, tuskin uudemmat mallit on tuosta huonontuneet.
Mulla on Miele liki 10v, mutta se hajosi nyt just. Uusi maksaa 350euroa...en tiedä, raaskinko edes ostaa vai olenko ilman!
Riipunnee mistä tykkäilee.
Onko pitkällä johdolla. Pitkällä letkulla. Onko karvaa, mattoa, sohvaa tai muuta tehonsäätöä ja suulakevalikoimaa vaativaa ominaisuutta kämpässä.
Pussiton pölypussillinen.
Lattiapintamateriaali vaikuttaa suulakkeeseen.
Mut sanotaan, et toi 40 egen pölypussiton toimi 12 vuotta. Kunnes osat kuluivat niin, että oli aika hankkia uusi. Taas pölypussiton. Lattiasuulake kumilastoilla paska. Mut muuten yhtä hyvä, kuin entinen 10 vuotta sitten. Kunhan ei laita suulakkeen harja/kumiosaa alas.
Osta rikka lapio ja harja.
Vierailija kirjoitti:
Riipunnee mistä tykkäilee.
Onko pitkällä johdolla. Pitkällä letkulla. Onko karvaa, mattoa, sohvaa tai muuta tehonsäätöä ja suulakevalikoimaa vaativaa ominaisuutta kämpässä.
Pussiton pölypussillinen.
Lattiapintamateriaali vaikuttaa suulakkeeseen.
Mut sanotaan, et toi 40 egen pölypussiton toimi 12 vuotta. Kunnes osat kuluivat niin, että oli aika hankkia uusi. Taas pölypussiton. Lattiasuulake kumilastoilla paska. Mut muuten yhtä hyvä, kuin entinen 10 vuotta sitten. Kunhan ei laita suulakkeen harja/kumiosaa alas.
Osta rikka lapio ja harja.
Mun imurista löytyis todella pitkä letku...
Vierailija kirjoitti:
Miele itselläni, pitkä letku, kevyt eikä liian iso. Tehoa helppo säätää. Kolme vuotta sitten ostin, tuskin uudemmat mallit on tuosta huonontuneet.
40 vuotta Miele, nyt menossa vasta kolmas Miele. Edellinen päätyi autotalliin suorittamaan viimeistä palvelusta. Suosittelen.
Kärcher T7/1. Toimii loistavasti kolmikerroksisessa rintamamiestalossa, ja toimi myös kun vielä oli koira. Kevyt, pitkä johto, pitkä letku ja kokoonsa nähden tilava pussi.
t: porrassiivooja, joka on testaillut aika monenlaisia imureita työssään
minulla electroluxin pölypussiton imuri, jossa monta erilaista suodatinta. en muista mallia ja olen ostanut sen vuosia sitten. Ihan älyttömän hyvä, en koskaan enää palaa takaisin pölypussillisiin. tarjouksesta ostin, ei ollut halpa tarjouksessakaan, mutta halusin nyt testata jtain vähän kalliimpaa.
kovaääninen on, mutta imutehoa on sen verran, että jos maksimille laitan ja imuroin mattoa, niin en saa suulaketta liikkumaan.
miinusta ehkä se, että sähköjohto on hiukan kulmikas, joten sattuu aika kivasti jalkapohjaan, jos sen päälle sattuu astumaan. Mutta ehkä se on hyvä juuri siitä syystä. Olen ainakin oppinut varomaan sen päälle astumista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on hyvä imuri.
Ja sitten heräsit paskainen peukalosi suussa, mene häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Pölypussiton malli jostain tunnetusta merkistä. Ja joku johon voi ostaa varaosia. Kun ei tarvitse pelata pölypusseissa vaan se muovinen pölysäiliö tyhjennetään niin säästyy pölypussirumbalta. Ja täällä on kerran ostettu uusi perussuulake. Mulla ei ole pahaa sanottavaa Electroluxista, mutta alkaa tämäkin olla jo vanha. Jossain kohtaa varmaan pitää uusia.
Mun äidillä on sellainen Dysonin pölypussiton, ja mielestäni se on ihan kamala tyhjentää. Vaikka säiliön koittaa avata muovipussin sisällä, niin silti pölähtää pölyä ja hiekkaa takasin ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä en tiedä, mutta electroluxia en osta enää ikänä. Imuri on hiljainen, mutta lattiasuulake vinkuu hermoja riipivästi. Tilasin jopa uuden kun luulin, että oli maanantaikappale, mutta lähes yhtä surkea oli uusikin. Vinkuu niin laminaatilla kuin vinyylimatollakin.
Electroluxilla on imureita kahdenlaisilla suulakkeilla. Se imuri, jonka suulakkeessa on mattoharjat, on hyvä ja hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä on sellainen Dysonin pölypussiton, ja mielestäni se on ihan kamala tyhjentää. Vaikka säiliön koittaa avata muovipussin sisällä, niin silti pölähtää pölyä ja hiekkaa takasin ilmaan.
minulla siis electroluxin pölypussiton ja siinä, kun pölypussisäiliötä avaa, niin säiliön kansi ikäänkuin puristaa säiliössä olevat pölyt tiivimpään muotoon ja sitten kun sen säiliön alaosan avaa muovipussin sisällä, niin ei juuri pölyä pöllähdä ainakaan havaittavasti suurempia määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electroluxilla on imureita kahdenlaisilla suulakkeilla. Se imuri, jonka suulakkeessa on mattoharjat, on hyvä ja hiljainen.
Onko malli salaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen mun anoppia.
M43
Onko hänellä Niele ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pölypussia voi tyhjentää sankoon? Miksi säiliö täytyy tunkea muovipussin sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pölypussia voi tyhjentää sankoon? Miksi säiliö täytyy tunkea muovipussin sisälle?
Korjaus: Eikö SÄILIÖTÄ voi tyhjentää sankoon?