Mitä ajatella yli kolmekymppisestä miehestä jolla ei yhtään kavereita ja jäiset välit kaikkiin exiin?
Onko huono merkki? Ihku pitkätukka olis kyseessä.
Kommentit (45)
Miksi on jäiset välit eksiin? Entä millaiset välit perheeseen ja sukulaisiin? Ei tuosta hirveän hyvät fiilikset tule.
Mitäs jos keksisit ihan oman mielipiteen?
Ei yhtään kavereita? Miten tämä asia on tullut ilmi? Mitä mies itse on siitä mieltä? Kuinka monta noita eksiä on, joihin on jäiset välit, ja miten tiedät heidän väleistään? Onko lapsia jonkun noista kanssa?
No ei oikein osaa sanoa miksi on välit huonot. Kuulemma vaan mennyt sukset ristiin. Äiti on kuollut ja isälleen joskus soittelee. Sehän se että en uskaltaisi ottaa selvää ja muodostaa omaa mielipidettä jos saan näpeilleni. Sen takia aattelin josko joku osais sanoa jotain. -AP
Kotonansa oli yksi esine mistä kysyin js kuulemma oli exän antama. Sillä tuli aiheesta puhetta. Siittä ei ollut kauan niin ihmettelin kun välit menneet niin äkkinäisesti. Jotain hieman oudon etäistä ja välttelevää häiskässä on... AP
Olen huomannut että jos kaikkiin eksiin tosi huono suhtautuminen eikä eksät ole pettäneet/pahoinpidelleet niin mies tulee loppuenlopuksi sinuakin tulee huonosti kohtelemaan eikä ero tule olemaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että jos kaikkiin eksiin tosi huono suhtautuminen eikä eksät ole pettäneet/pahoinpidelleet niin mies tulee loppuenlopuksi sinuakin tulee huonosti kohtelemaan eikä ero tule olemaan kaunis.
No sitä juuri mietin. Tuntuu niin kivalta ja täydelliseltä muuten, ymmärtäväinen ja kiinnostunut just samoista asioista kuin minä, outoa että tuommoseen haluais joku katkasta välit tai ettei kavereita ole. Antaa huomiota ja pitää tosi aktiivisesti yhteyttä. Liian hyvältä melkeen vaikuttaa. :/ AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä juuri mietin. Tuntuu niin kivalta ja täydelliseltä muuten, ymmärtäväinen ja kiinnostunut just samoista asioista kuin minä, outoa että tuommoseen haluais joku katkasta välit tai ettei kavereita ole. Antaa huomiota ja pitää tosi aktiivisesti yhteyttä. Liian hyvältä melkeen vaikuttaa. :/ AP
Jos on liian tossukka. Muijat pettäneet sitä. Kuka petturiin viittii pitää välejä kunnossa. Kaverittomuus on suht yleistä tänä päivänä. Jengi ei osaa enää pitää kavereistaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
No sw pahoinpitely on usein henkistä eikä ole varsinaisesti yllättävää jos sitä kokee kerta toisensa jälkeen joku ujo mies jolla ei ole ystäviäkään.
Eikun se on niin päin että exillä on jäiset välit häneen. Kellarissa vielä monen vuoden takaisen tyttöystävän hlökohtaisia tavaroita ja ei kuulema edes niitä ole halumnu hakea. Tämän mies kertoi ihan avoimesti. Että kun tuli riitaa. Mikä ihmeen riita kestää vuosikausia??AP
Jos tää kuulostaa niin epätodelliselta ett provoiluksi luullaan niin sitten mun kannattaa varmaan juosta. :/ itellä jo ihastusta ilmassa niin en osaa enää aatella järjellä. AP
En olisi huolissani. Omaa pitkätukkaani kaikki eksät kohdelleet huonosti, ja vanhat kaverit eivät ole halunneet tutustua uuteen, aikuiseen rakkaaseeni (oli nuorempana aika erilainen kun kaverinsa, nykyään samanlaisenmat kiinnostuksenkohteet). Yksi kaveri jätti mieheni, kun pyydettiin viinille. Oli liian sivistynyttä kuulemma. Uusia ystäviä taas on ujon vaikea saada.
Monilla miehillä ei ole ystäviä, joka on itse asiassa hyvä, niin eivät halua jatkuvasti miesten saunailtoihin ym. En tuota ex-juttuakaan pelkäisi. Anna omien tunteidesi puhua, äläkä maalaa piruja seinälle.
Ei ole tietenkään hyvä juttu, jos on moniin ihmisiin huonot välit tai ei ollenkaan välejä. Miten mies puhuu existään? Jos sanoo tyhmiksi jne. niin sitten on tosi huono juttu, koska siirtää viat muihin.
omassa ja ystävien miesporukoissa ei kyllä ole feidattu ilman todellisia syitä. Mitä nyt tulee mieleen niin muutama jotka alkaneet narkkaamaan, väkivaltaisia ja riitaa haastavia, ahdistelleet toisten naisystäviä. normaalit riidat ja erimielisyydet saadaan kyllä aina sovittua. Jos ei ole koskaan ollutkaan kavereita niin asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko huono merkki? Ihku pitkätukka olis kyseessä.
Ajattelisin, että siinäpä yksinäinen mies. Miten välit perheeseen? Elämäntilanne muuten?
Jotain siinä on taustalla, se jäisinkö selvittämään millainen on miehiään ja meneekö meilläkin kohta välit poikki riippuu ihan siitä pitäisinkö häntä kiinnostavana. On hyvää ja huonoa "yksinäisyyttä".
Olen itse aika introvertti, joten ymmärrän kyllä jos joku ei säännöllisesti pyöritä isoa ystäväpiiriä.
Kokemuksia?