Miten ihmiset voivat käyttää ulkohuusseja?!
Siis hyi helvetti..... Olin juuri kaukaisemman sukulaisen luona mökkivierailulla ja hyi olkoon sitä oksettavaa huussia. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kaikki näkemäni huussit ovat olleet todella vastenmielisiä. Ällötti niin että melkein oksennus pääsi, eihän siellä nyt voinut käydä tarpeillaan. Melkein jopa lähdin ajamaan lähimmälle ABC:lle ihan vain käydäkseni paskalla! Miten te ihmiset voitte käyttää noita ällöttäviä huusseja?!
Kommentit (45)
Helposti! Mieluummin mä niitä käytän kuin housuun paskon 💩
Onhan ne aika tunnelmallisia koppeja :D
Lasken housut, istun lauteille, väännän paskat.
Vttu teitä hienohelmahesalaisia... Ulkohuussi kuuluu tietyllä tavalla siihen mökkikulttuuriin. Jätä ensi kerralla menemättä toisen mökille jos noin kuvottaa!
Nostan kannen, toimitan asian, ja sellaista rataa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti! Mieluummin mä niitä käytän kuin housuun paskon 💩
Jatkoa: Enpä olis uskonu käyttäväni ikinä tota emojia, mut tähän kohtaan oli kyl aika täydellinen 😄
Kunnollinen käymälä, jossa riittävästi kuivikkeita, ei ole ällöttävä eikä haisekaan. Juuri vierailin erinomaisesti hoidetussa käymälässä lämpimänä toukokuun päivänä. Olen toki itsekin joutunut käyttämään huussia, jossa ei ymmärretty perusasioita: tarjolla ei ollut kuivikkeita vaan ainoastaan kalkkia kaadettiin runsaasti jätösten päälle, jolloin haju on aivan sietämätön. Mutta kun niin he olivat aina tehneet. Kerran vietiin mukanamme turvetta, vink vink.
Ei tässä mistään hienohelmaisuudesta ole kyse, vaan huussien oksettavuudesta. Siinä sitten pitäisi istua Einari-sedän paskojen yläpuolella. Hyi hele, juu kiitos ei. Kiva, jos te tykkäätte.
Ap
Ällöttäviä ovat.
Itse kun olen maalta kotoisin ja olin lapsi 80-luvulla, niin monessa mökissä ja mummolassa oli pelkkä ulkohuussi.
Varsinkin talvella se oli ihan hullua, peppu jäässä ähertää johonkin huussinreikään.
Ja kesällä hätistellä hyttysiä ja hämähäkkejä...ja se haju, kun oli kesähelteet ja pska muhi siellä huusissa.
Aina välillä jonkun koira onnistui pääsemään sinne jätöskasaan kierimään...
HYI!!!
Ei ole paha.. Itse en vain tykkää pyyhkiä persettä verille kun ei siellä voi pestä pyllyä. Muuten tykkään kyllä. Jopa se istuin tuntuu mukavan lämpimältä. Lisäksi valona sellaiset tunnelmavalot/jouluvalot.
Eine Einari-sedän paskat ole yhtään sen vähemmän haisevia kuin sinun hienohelmaisen kermaperseen. Väänsitkö tortut housuusi vai kävitkö absiĺla kakkosella?
Meillä on mökillä kompostoiva puucee. Ei se haise miltään oikein käytettynä.
Kaikkein parasta, mitä voi tehdä ilman housuja, on käydä metikössä kyykkypissalla. Niin parhautta! Kakkahommia siellä ei tosin kannata hoitaa. Jos pitää valita ulkohuussin ja rehdin kyykkypissan väliltä, valitsisin ehdottomasti kyykkypissan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään hienohelmaisuudesta ole kyse
Kyse on nimenomaan juuri siitä.
Huonosti hoidetut huussit ovatkin aika vastenmielisiä. Jos huussi on siisti, siinä on kunnollinen virtsanerottelu ja numero kakkosten seassa sopivasti kuoriketta, niin ne ovat melkein hajuttomia. Ei paskomiseen tarvita posliinia, eikä jätösten poistamiseen juomavettä.
Vierailija kirjoitti:
Eine Einari-sedän paskat ole yhtään sen vähemmän haisevia kuin sinun hienohelmaisen kermaperseen. Väänsitkö tortut housuusi vai kävitkö absiĺla kakkosella?
Heh, voi kuule, kyllä on, kun ovat siellä kesäkuumassa muhineet.....
Enpä vääntänyt housuun, enkä mennyt huoltikselle, vaikka mielessä kävi. Vadelmapuskan takana lopulta kävin, jos nyt todella haluat tietää, kun tajusin, että huussi on todella juuri niin etova kuin kuvittelinkin.
Ap
Haiseehan siellä, jos Einari-setä ei ole muistanut laittaa kuiviketta paskojensa päälle.
Miksi näin paljon alapeukkuja aloitukseen? Onko teillä joku syvä tunneside ulkohuusseihin?
Onneksi et elänyt 50 vuotta sitten!