onko muiden 60+ vuotiaat vanhemmat totaalisia idiootteja? niin että ihmetyttää miten ovat edes lapsen saaneet aikaiseksi?
En ymmärrä, ÄÖ:n on oltava alempi kuin pesukarhulla.
Kommentit (20)
Eihän 60v ikäiset ole edes lähelläkään työeläkeikää, miten täydelliset idiootit voisivat olla vaativissa työtehtävissä?
Ei voi käsittää tätä kieroutunutta suhtautumista iäkkäämpiin ihmisiin. Pakko kysyä ap:lta, että minkä ikäisenä aiot tehdä itsarin, jotta et vanhene totaaliseksi idiootiksi?
Ei, meillä muilla on ihan normaalijärkiset vanhemmat.
Kerrotko jotain esimerkkejä, miten se typeryys ilmenee?
On. Muutenkin ihmiset on idiootteja.
Pari esimerkkiä sukututkimuksen saralta. Luulisi että lähisukulaiset tuntisivat toistensa elämän kohtalaisen hyvin.
Kuitenkin tätini kirjoitti myheritagen sukupuuhunsa että äitini oli kaksi kertaa aviossa ja että toinen avioliitto olisi solmittu kuukausi äitini hautajaisten jälkeen.
Joku hiukan kaukaisempi sukulainen oli kirjannut isoisäni ruotsinkieliseksi. En oikein ole saanut selville mistä tämä asia on peräisin.
Äitini oli saanut kuulla että joskus 2000-luvun alussa joku henkilö (jolla oli hiukan samallainen nimi kuin minulla) olisi saanut toisella puolea maata tuomion. Äitini vaati minulta selvitystä mitä olen toheloinut vieraalla paikkakunnalla. Vanhempani oli pudota penkiltä kun kysyin onko nimeni todella XXXXX?
Ja tuo oli 20 v ennen ensimmäistäkään merkkiä dementiasta.
Kaikesta sitä yritetään saada juttua aikaiseksi. 😄
Suuriin ikäluokkiin ei pääse pelkästään syntymäajalla vaan vaaditaan älykkyyden alenemaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari esimerkkiä sukututkimuksen saralta. Luulisi että lähisukulaiset tuntisivat toistensa elämän kohtalaisen hyvin.
Kuitenkin tätini kirjoitti myheritagen sukupuuhunsa että äitini oli kaksi kertaa aviossa ja että toinen avioliitto olisi solmittu kuukausi äitini hautajaisten jälkeen.
Joku hiukan kaukaisempi sukulainen oli kirjannut isoisäni ruotsinkieliseksi. En oikein ole saanut selville mistä tämä asia on peräisin.
Äitini oli saanut kuulla että joskus 2000-luvun alussa joku henkilö (jolla oli hiukan samallainen nimi kuin minulla) olisi saanut toisella puolea maata tuomion. Äitini vaati minulta selvitystä mitä olen toheloinut vieraalla paikkakunnalla. Vanhempani oli pudota penkiltä kun kysyin onko nimeni todella XXXXX?
Enemmän tässä kommentoija voisi itse katsoa peiliin ja miettiä että miten väkisin sitä pitää yrittää vääntää joka asiaa ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ÄÖ on? Jotain öljyä?
ÄlyÖljyä. Ap:n öljyt on lopussa.
Vierailija kirjoitti:
ÄlyÖljy? Joku kalaöljy, eikös niiden pitäis olla hyviä aivoille?
Terv yli 60v idiootti ;-D
No, eipä ne näköjään hääppösiä lapsia saaneet aikaiseksi. Sori siitä.
Nyt pukkaa hurjia aloituksia, onneksi suurin osa meistä on vielä järjissään. Netissä oleilu ei ole terveellistä, jos ei ole läheisiä lainkaan, tai ovat sekopäitä. Poistakaa saasta ettei enempää tee tuhoa. Odotan koska Tikanderin ulostulosta hihkutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tässä kommentoija voisi itse katsoa peiliin ja miettiä että miten väkisin sitä pitää yrittää vääntää joka asiaa ongelmaksi.
Ahaa, buumeri tuli kommentoimaan. Osaat sentään käyttää nettiä. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ne näköjään hääppösiä lapsia saaneet aikaiseksi. Sori siitä.
Jumala on buumeri. Kaikkivaltias, kaikkitietävä mutta ei millään saa aikaiseksi muita kuin kus***päisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄlyÖljy? Joku kalaöljy, eikös niiden pitäis olla hyviä aivoille?
Terv yli 60v idiootti ;-D
Mussuta sinä vaan sitä mäkikuismaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olem puumeri. mulla on kotona inter netti ja atk.
niin ja faxi.
60+ vanhempana en lakkaa ihmettelemästä 25-45 v ikäluokan huonoa arjenhallintaa ja yleistä hutilointia. Naiset yrittää elää jotain prinsessaelämää laukkuineen, botox huulineen jne.,kodit sikolättejä. Miehet uhoo ja haluu leikkiä sotaleikkejä vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran joku uusnatsi-intoilija kehui itseään älykkääksi ja kirjoitti englanninkielisen nimimerkkinsä väärin.
Hämmästyttävä aloitus.