vaimo ei halua koskettaa
Kaikkeni yritän päivästä toiseen, olen jopa vaimoni tahdosta lopettanut sängyssä ehdottelut. Vielä joskus kun näkisi sen päivän että vaimo haluaisi koskea tai jopa halata. Pusuista tai sängyssä kainalossa käynnistä nyt turha edes haaveilla.
Mielestäni olen ihan ok kamaa, eli vientiä kyllä olisi. Toki en täydellinen ole, mutta kukapa olisi.
Kommentit (21)
Imetys? Pienet lapset? Kyllä se siitä ajan kanssa.
Onko sanonut Mitään syytä? Surullista :(
Eihän tuo kuulosta siltä että yhdessä kannattaa olla jos ees halata ei saa
Samanlaista se on täälläkin. Minäkin muistan kaikki naisen aloitteet seksiin, niitä on ollut niin harvoin. Tänä vuonna tulee 25 vuotta yhdessä.
Hiljaisia kausia tulee varmaan lähes kaikilla pareilla, mutta nyt on ollut ihan kuollutta jo kaksi vuotta. Ymmärrän, että hän on lihonut eikä tunne itseään haluttavaksi, ja olen sanonut, ettei se minua haittaa. Mutta mikään ei auta. Itsekään ei enää kiinnosta yrittää mitään. Jos lapsia ei olisi niin olisin jo lähtenyt.
m-46
Itse eroaisin tuossa tilanteessa jos on pitkään jatkunut. Helppo tietysti täältä huudella. T: M
Kannattaa miettiä oletko nyt oikeasti valmis pysymään suhteessa josta puuttuu hyvin tärkeä osa. Onko vaimo antanut mitään syytä käytökseensä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeni yritän päivästä toiseen, olen jopa vaimoni tahdosta lopettanut sängyssä ehdottelut. Vielä joskus kun näkisi sen päivän että vaimo haluaisi koskea tai jopa halata. Pusuista tai sängyssä kainalossa käynnistä nyt turha edes haaveilla.
Mielestäni olen ihan ok kamaa, eli vientiä kyllä olisi. Toki en täydellinen ole, mutta kukapa olisi.
Tappaisin itteni jos pitäisi luopua kainalossa köllöttelystä, pusuista, hipsutuksista, halauksista tai vähän rankemmastakin menosta. Noistahan saa aivan mieletöntä nautintoa ja tuntee olonsa rakastetuksi ja turvalliseksi.
Joo pettäminen käynyt mielessä, mutta ehkä enemmän henkisellä tasolla. Ei vaan ole mitään syytä tiedossa tai kerro. Elämä vierii tylsänä arkena. Todennäköisesti vain kyllästynyt minuun ja meidän eloon yhdessä.
Lapset jo kouluikäisiä... Niin raskasta kun en enää saa rakastani haluamaan minua.
Erokin ahdistaa ajatuksena. Tosin olisi mukava olla taas iloinen ja nähdä vaimokin iloisena.
Oletko ap lihonut? Huolehditko hygieniasta? Haiseeko hengitys? Minulle tällaiset ovat todella voimakkaita turnoffeja ja mielenkiinto mieheen loppui kun hän lakkasi huolehtimasta itsestään.
Entä kuunteletko mitä vaimosi sanoo, miten hän haluaa itseään koskettavan? Minulta vie halut tehokkaasti myös se, jos koen että toinen ei yhtään välitä, mitä minä haluan vaan kerrasta toiseen lähestyy tavalla, josta olen nätisti lukuisia kertoja sanonut, ettei se toimi.
Jätä se sika, ap.
Jos ei voi edes puhua ongelmista, mistä johtuu ja mitä voisi tehdä, ei suhteen korjaaminen enää kiinnosta toista. Ohi on, joten eroa ja etsi parempi.
Itselläni ollut tuota pikkulapsiaikana. Kun vauva on muutenkin kiinni koko ajan, niin haluan olla rauhassa sitten kun siihen on mahdollisuus, ilman kenenkään kosketusta.
Omaa tilaa ja aikaa on ihan liian vähän tarpeisiini nähden.
Ja onhan niitä kaikenlaisia kausia parisuhteissa, itse lähtisin parantamaan ja panostamaan parisuhteeseen muilla keinoin, läheisyydellä 'ahdistelu', mikäli toinen ei sitä halua, tuskin johtaa mihinkään (korkeintaan toinen ahdistuu lisää). Kun parisuhde voi muuten hyvin, läheisyyskin lisääntyy. Tehkää jotain yhdessä? Matka?
Meillä ei ole ollut pussailua eikä kainalossa oleilua yms. siitä syystä, sillä mieheni on niiiiin huono hoitamaan hygieniaansa. Olen sanonut nätisti, kauniisti, pahalla ja rumasti. Ei käy suihkussa kuin pari kertaa viikossa saunan yhyeydessä, hampaitaan pesee silloin kuin muistaa. Aikansa kun sanoo, niin ne sanomiset loppuvat, kun ei enää jaksa. Itse käyn pesulla päivittäin ja hampaat pesen sen kaksi kertaa päivässä. Ero meille on vissiin tulossa, mutta ei tuosta ed.mainitusta syystä, kamelin selkä vaan katkesi, mutta tuokin asiakin on rikkana rokassa.
Ika tyypillinen tilanne, kun lapset on syrjäyttäneet sinut ja parisuhteen. Vaimosi haluaa nyt jatkaa niitä lapsena käytyjä nukkeleikkejä, jossa isällä oli korkeintaan työssä kävijän rooli.
Siisteydestä pidän huolta ja huomioin jne jne. Kotityöt jaetaan, töissä käyn, olen hyvä isä... Varmasti olisin myös hyvä mies jos vaimo päästäisi lähelleen. Miellyttämiset ja omasta aloitteestani halaukset ja pusut lopettanut kun ne tuntuu vaimoa ahdistavan. Hän ei myöskään vastaa näihin vaan enemmän on että no niin joko riitti...
Ehkä olen liian vaativa kun pitkä liitto jo takana. Kuitenkin ollaan vielä nuorehkoja joten haluaisin nauttia täysin siemauksin enkä pappautuneena möllöttää.
Vaimo toki kommentoisi näihin että en kerro huonoja puoliani, en ole täydellinen mutta kyllä nyt jos yhdessä ollaan niin halaus silloin tällöin lienee vähän pyydetty. Ja jos vaimoa kunnolla ahdistaa ja olen hänelle huono niin eroaisi hemmetti ja antaisi minun mennä. Etsisi itselleen sen oikean ja antaisi minulle mahdollisuuden löytää omani, kun hän se ei kerran ollut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Siisteydestä pidän huolta ja huomioin jne jne. Kotityöt jaetaan, töissä käyn, olen hyvä isä... Varmasti olisin myös hyvä mies jos vaimo päästäisi lähelleen. Miellyttämiset ja omasta aloitteestani halaukset ja pusut lopettanut kun ne tuntuu vaimoa ahdistavan. Hän ei myöskään vastaa näihin vaan enemmän on että no niin joko riitti...
Ehkä olen liian vaativa kun pitkä liitto jo takana. Kuitenkin ollaan vielä nuorehkoja joten haluaisin nauttia täysin siemauksin enkä pappautuneena möllöttää.
Vaimo toki kommentoisi näihin että en kerro huonoja puoliani, en ole täydellinen mutta kyllä nyt jos yhdessä ollaan niin halaus silloin tällöin lienee vähän pyydetty. Ja jos vaimoa kunnolla ahdistaa ja olen hänelle huono niin eroaisi hemmetti ja antaisi minun mennä. Etsisi itselleen sen oikean ja antaisi minulle mahdollisuuden löytää omani, kun hän se ei kerran ollut.
-ap
Antaisi sinun mennä? Tiedäthän että mieskin voi hakea eroa, päätös ei ole yksin vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on täälläkin. Minäkin muistan kaikki naisen aloitteet seksiin, niitä on ollut niin harvoin. Tänä vuonna tulee 25 vuotta yhdessä.
Hiljaisia kausia tulee varmaan lähes kaikilla pareilla, mutta nyt on ollut ihan kuollutta jo kaksi vuotta. Ymmärrän, että hän on lihonut eikä tunne itseään haluttavaksi, ja olen sanonut, ettei se minua haittaa. Mutta mikään ei auta. Itsekään ei enää kiinnosta yrittää mitään. Jos lapsia ei olisi niin olisin jo lähtenyt.
m-46
Taisi kuitenkin ihan hellyydestä kyse, ei seksistä. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Eikö tuo oo jo aika kulunut eikä edes hauska enään. Keksi uusi!
Voi kurjuus :/ käy niin sääliksi sinua..:( Eihän tuo ole oikein..mikähän häntä vaivaa? Jos ei muu auta niin sano et haluat erota. Kyllä puolisolla pitäisi olla oikeus edessä halauksiin. Tosi surullista :(