Orpo: Valtion rahat eivät ole valtion, saatikka hallituksen – ne ovat ihmisten rahoja.
Hallitus on paljon vartijana, kun päätetään yhteisistä euroista.
https://www.kokoomus.fi/petteri-orpo-toimiva-hoito-kaipaa-enemman-jarke…
Kommentit (12)
Kenen ihmisten? Kokoomusta äänestävien?
Orpon kavereiden rahoja. Ei rikkaan tarvitse itse maksaa yhtään mitään. Kauheaa olisi jakaa kassasta rahaa ihmisille, jotka oikeasti tarvitsevat sitä elämiseen.
Pete on sentään kansantaloustieteilijä
JUURI NÄIN!
Tämä pitäisi väkipakolla ja nyrkillä takoa vasemmistosyöpäläisten umpiluu-kalloihin, vttu.
Helvetin kommaripunikki loiset!
Miksi petteri sitten jakelee tiskin alta näitä yhteisiä varoja kavereilleen?
Vierailija kirjoitti:
Orpon kavereiden rahoja. Ei rikkaan tarvitse itse maksaa yhtään mitään. Kauheaa olisi jakaa kassasta rahaa ihmisille, jotka oikeasti tarvitsevat sitä elämiseen.
Menkööt saatanat TÖIHIN!, niin ne on joutuneet tekemään NEKIN joilta syöpäläiset varastaa ja niillä rahoilla sitten hyysätään tuollaista hapentuhlaajasakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkööt saatanat TÖIHIN!, niin ne on joutuneet tekemään NEKIN joilta syöpäläiset varastaa ja niillä rahoilla sitten hyysätään tuollaista hapentuhlaajasakkia.
Sinä olet aivan helvetin nolo ihmisen irvikuva 😂🤣😅🤣 Surkimus. Mitätön paska.
Missä on Petteri, onko samassa paikassa kuin JJ ja Väinö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasassa happohyökkäys
Erityisesti Orpon ja Orpon kavereitten rahoja...
Se on eri asia