Miten tästä eteenpäin?
Miten siitä selviää, kun tapaat kerran elämässäsi ihmisen, joka vie jalat alta välittömästi, vietätte hetken yhdessä ja sen jälkeen ette näe enää koskaan, koska toinen osapuoli on varattu.
En halua kertoa tarkemmin, mutta vastaavaa en ole kokenut ja olen 30+-vuotias jo.
Miten voi enää tyytyä koskaan vähempään? Ilmeisesti odotettavissa on yksinäinen loppuelämä.
Kommentit (3)
No ei siitä koskaan toivu. Mietit sitä ihmistä vielä vuosia myöhemminkin ja käyt säännöllisesti läpi kaikki entä jos -skenaariot. Omasta vastaavasta tapauksesta on viisi vuotta, eikä edelleenkään mene päivääkään ettenkö miettisi ja haikailisi ja haaveilisi. Olen jo neljäkymmentä, eikä kohdalleni ole sattunut koskaan vastaavaa ihmistä - harmi vaan, että itse en kelvannut.
Ykköselle tiedoksi, että jokainen ei todellakaan tapaa sitä jonka kanssa yhdessä lähtee jalat alta. Se ei ole siis mikään sellainen asia, josta voi sanoa "varmasti".
Jos sinulta lähti jalat alta, mutta siltä toiselta ei. Niin riittäisikö se sinulle. Löydt varmasti vielä jonkun joka vie sinulta jalat alta ja myös sinä häneltä.