Radio Suomipop on perseestä
Vituttaa kun töissä malataotsaiset pakottavat kuuntelemaan sitä.
Kommentit (74)
Minkä ikäisiä nuo tädit ja sedät oikein ovat?
Enpä ole aikohin kuullut, mutta silloin kun sille altistui, siellä oli liian usein panomiesöyhötys käynnissä.
Lapsiperhe-elämää koskevat jutut olivat minusta kivoja, ehkä se on se salainen ainesosa jolla kanavalla voi olla niin laajaa suosio. Mediassa on muuten aika vähän sellaista sisältöä, joka esittelee vanhemmuuden hauskoja ja kiinnostavia puolia.
Jokaiselle makunsa mukaan. Minua vaan ärsyttää, että muut kanavat yrittävät nyt sitten kopioida samaa tyyliä. Välillä ei ollut mahdollista löytää mitään kanavaa, josta ei tule joko urheilua tai tätä "minun nimeni on XXX ja meillehän voi sitten lähettää viestejä whatsappilla, tissi, perse, hihihii". Ylelläkin jopa Puheella oli yhdessä vaiheessa tällaisia suosikkijuontajakandidaatteja kertomassa alapääjuttuja ja toistelemassa omaa nimeään. Onneksi Puhe alkoi nyt soittaa Areenan toimitettuja juttuja sen sijaan.
En kestä yhtään kuunnella, aivan järkyttävää shaibaa etenkin aamulypsyn porukoilta. Onneksi löytyy muitakin radiokanavia.
Minua ärsyttää se että siellä soitetaan se noin 10 kappaleen kierto yhä uudelleen ja uudelleen. Haloo pää , en voi vaikuttaa kanavan vaihtoon työpaikalla. Nytkin siellä pyörii nämä : Viivin se kappale tää tuli mulle puun takaa, eläin häkissä, Erinin anna mun rakastaa, se rampampampam, Olli Halosen se Corollabiisi, kaijakoon ja jvgn yhteiskipale yms. Voisivatko soittaa välillä vaikka hittibiisin vuodelta 2006?? Aina sama jollotukset. Hyväkin biisi pilaantuu ylisoitolla. Lisäksi häiritsee juontajien tekopirteys: aina kehutaan kaikki biisit maasta taivaaseen: " tää biisi vaan uppoo muhun kybällä! Ahh tää biisi menee ihon alle! Ei hitsi mä niin diggaan tän artisti Xn uudesta biisistä!". ....kun ei kaikki biisit voi aina olla huippuja mutta ymmärrän ettei juontaja voi haukkua radiossa biisejä vaan kaikkia on tarkoitus kehua
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se että siellä soitetaan se noin 10 kappaleen kierto yhä uudelleen ja uudelleen. Haloo pää , en voi vaikuttaa kanavan vaihtoon työpaikalla. Nytkin siellä pyörii nämä : Viivin se kappale tää tuli mulle puun takaa, eläin häkissä, Erinin anna mun rakastaa, se rampampampam, Olli Halosen se Corollabiisi, kaijakoon ja jvgn yhteiskipale yms. Voisivatko soittaa välillä vaikka hittibiisin vuodelta 2006?? Aina sama jollotukset. Hyväkin biisi pilaantuu ylisoitolla. Lisäksi häiritsee juontajien tekopirteys: aina kehutaan kaikki biisit maasta taivaaseen: " tää biisi vaan uppoo muhun kybällä! Ahh tää biisi menee ihon alle! Ei hitsi mä niin diggaan tän artisti Xn uudesta biisistä!". ....kun ei kaikki biisit voi aina olla huippuja mutta ymmärrän ettei juontaja voi haukkua radiossa biisejä vaan kaikkia on tarkoitus kehua
Ne kehuu ja ylipäätään soittaa vain konsernin oman levy-yhtiön artisteja. Samoja jotka esiintyy nelosella ja niiden festareilla. Just tämä on pilannut musamaailman.
Suomipop oli aikanaan hyvä kanava. Silloin kun siellä soitettiin hyvää suomipoppia laidasta laitaan. Vanhaa ja uutta. Ihan joka levymerkiltä. Sitten se myyntiin ja muuttui omien artistien mainoskanavaksi.
Tämä poistuu yykaakoo.
Vierailija kirjoitti:
Logokin on ku nippu kyrpiä. Onneksi se ei sentään näy radiossa :D
😂 Se on utare.
Ohjelma on kyllä p.aska. En ole vuosiin kuunnellut.
Nyt alkaa taas sheeckin soitto. Voi helvetti. Suomipopin kuolema minun kohdallani.
Onko Sanoma-huumorin suoli irronnut?
Kim Sainio siirtyy 22.9. Suomipopille.
Hmm... Mahtaakohan olla jopa itse laatimani ketju... Ajankohta ja tyylilaji viittaisi siihen. Kesällä 2016 kun aloitin työpaikassa, jossa sai pelkästään SuomiPop koko päivän.
Onneksi nykyään olen töissä missä jokainen saa valita itse mitä kuuntelee radiosta.
M35, suomipopin vastustaja
Tänään aloin pitkästäaikaa kuuntelee radioo ja Suomipoppia ja mitä mainosten määrää ja höpötystä. yli 5 min mainoksia tullut nyt ja vaihtuu kyllä toiseen kanavaan. Tällaista mainosradiota jaksa kuunnella varttia kauempaa. Nyt joku helv Kaija k hyppii kesäilloissa🤣 Ei helv.
Miksi täältä moderoidaan keskustelu tuosta Pride ääliömäisyydestä?? Naurettavaa vetää herneet nenään. Homot saa olla homoja ihan vapaasti, siihen ei mitään julistusta tarvi. Se vaan ärsyttää. Ei heterotkaan julista asiaa jatkuvasti.
Sanoma omistaa SuomiPopin.
Eli tämä ketju poistuu herkästi, oikeastaan vain taktisista syistä voi säilyä täällä.