Onko kissasi työtön?
Makoileeko vain päivät pitkät sohvalla, ja pihalla jonkun nurmikolla? Sinä hankit ruuat naaman eteen, ja kissasi jopa kieltäytyy syömästä halpismerkkejä. Miten hyväksyt moisen loisimisen?
Kommentit (40)
On, moniongelmainen ja syrjäytynyt. Pelkään että alkaa vielä alkoholistiksi.
Meidän siamilais-neito on pysyvällä eläkkeellä kaksisuuntaisen mielialahäiriön vuoksi
Ei. Hänen tehtävänsä on saalistaa rottia, hiiriä ja myyriä. Ahkera saalistaja onkin.
M
Hirveä loinen. Nuolee persettä koko ajan ja rääkyy korvan juuressa. Ihan kuin mun muija.
On työtön ja minua ei haittaa koska olen itsekin!
Anttilassa on ollut töissä kodinkoneosastolla, mutta nyt yyteet päällä. Mietitään, että jos työttömäksi jää, niin työvoimatoimisto toivottavasti puoltaa uudelleen koulutusta. Ansiosidonnaisella voisi opiskella vaikka sosionomiksi.
Tavallaan työtön, mutta töissä, nykyään kotiäitinä. Huolehtii useista lapsistaan täysipäiväisesti.
On ison talon isäntä. Ei aikaa lomailuun, kova komentelemaan meitä aamusta iltaan, joskus ME saamme myös tehdä yötyötä.
Väittää olevansa mutta yöllä kuuluu aina kova mekkala kun se vetää kuutamokeikkaa. Kun menen katsomaan niin sen on kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Ei työtön, vaan itsevaltias. Vain rahvaat rehkivät palkallisina leipänsä eteen.
Meidän kissa täytti vasta 1v . Joten lapsilisää nauttii vielä pitkään.
Ei, tosin kolli tekee enemmän töitä. Natu käyttää enemmän aikaa seurusteluun, ruokailuun ja lepäilyyn.
Meidän jäi eläkkeelle mutta työttömänä oli koko ikänsä. Aamullakaan ihmisten aikaan herännyt vaan nukkui aina pitkälle päivään. Ikinä kahviakaan keittänyt. Nyt jatkuu sama meno vaan. Muilta saa aina kuulla aktiivisista eläkeläisistä, vaan ei meillä. Onkohan se masentunut?
Meidän kissa on sivutoiminen tuntiopettaja.
Minulla ei ole kissaa, enkä ota. Niistä mitään iloa ole. Sohva karvaantuu ja rahat menee vessanpöntöstä alas. Jos kissa-kaipuu iskee, lainaan kaverin kissaa. Usein antavat mielellään.